سئو سایت به صورت حرفه ای توسط شرکت آی تی مهر

با توجه به گسترش دنیای مجازی به خصوص در چند سال اخیر و وقایعی چون شیوع ویروس کرونا که سبب شد افراد بیشتری به این فضا روی آورند، در هر جایگاه و حرفه‌ای که مشغول هستید باید به فکر توسعه کسب و کار مجازی خود باشید.

سئو سایت آی تی مهر

 در عصری که ۸۵ درصد افراد برای سفارش محصولات و خدمات به جستجو در اینترنت می‌پردازند، در هر ثانیه بیش از ۴۰ هزار جستجو در موتورهای جستجوگر انجام می‌شود و روزانه بالغ بر ۳.۵ میلیارد سرچ در گوگل صورت می‌پذیرد، اختصاص ندادن وقت و هزینه و انرژی برای توسعه شعبه مجازی کسب و کارتان نه تنها از دست دادن فرصت بلکه برنامه ریزی برای شکست است!! بنا به پیش بینی‌های انجام شده تا ده سال پیش رو اگر کسب و کاری در فضای پر رقابت مجازی فعال نباشد عملا کسب و کاری شکست خورده است.

اما منظور از فعالیت در فضای مجازی تنها طراحی سایت ارزان است؟! قطعا در میان سایت‌های متعدد امروز خیر؛ در واقع هر چند که طراحی یک سایت پایه راه اندازی کسب و کار مجازی است و سرمایه گذاری مطمئن به حساب می‌آید (طراحی سایت ارزان در مجموعه‌ای بزرگ و معتبر چون آی تی مهر سرمایه گذاری مطمئن و کم هزینه است.)، اما موفقیت در رقابت سنگین بیزینس‌های مجازی به این اقدام خلاصه نمی‌شود.

پلی محکم که خدمات طراحی سایت را به نتیجه و ثمر مد نظر منتهی می‌کند، سئو سایت نام دارد. مجموعه خدماتی که به صورت پروسه‌ای طولانی و روی جنبه‌های متنوع سایت انجام شده و صفحه اینترنتی را هم از لحاظ الگوریتم‌های سئو گوگل و هم تجربه کاربر بهینه سازی می‌کند. رقابت سایت‌های بی شمار موجود در اینترنت، نه بر سر خدمات طراحی سایت، بلکه توسط سئوکاران و بر سر خدمات سئو سایت‌ها ایجاد شده است.

آی تی مهر ارائه سئو حرفه ای

سئو سایت دقیقا چیست و چه نقشی در توسعه سایت دارد؟

اجازه بدهید با ذکر مثالی ملموس‌تر به بحث جذاب سئو سایت بپردازیم. تصور کنید شخصی در دنیای واقعی تصمیم بر راه اندازی کسب و کار خود را دارد و به این جهت بهترین و با کیفیت ترین محصولات را آماده می‌کند. او به منظور جذابیت بیشتر محصولات بهترین و زیباترین بسته بندی را طراحی می‌کند و از هر جنبه بر جذابیت محصولات خود می‌افزاید.

فروشگاه شروع به فعالیت می‌کند و طبیعتا انتظار می‌رود فروش این فروشگاه از رقیبان خود فوق العاده بیشتر باشد‌. اما مدتی می‌گذرد و نه تنها فروش این فروشگاه بیشتر از رقیبان نیست بلکه مادام در ضرر است. فکر می‌کنید مشکل چیست؟!

این همان طرز فکری ست که بسیاری کسب و کارها در دنیای مجازی را نیز در حالت سکون نگه می‌دارد. این فروشگاه از لحاظ محصولات و خدمات همه چی تمام است اما در نقطه‌ای کور واقع شده است. در انتهای خیابان و در زیر زمین ساختمانی متروکه که گذر فردی به آن نمی‌افتد. ما در شرح داستان تنها بر این فکر بودیم که اگر کیفیت محصول بالا باشد در هر شرایط فروش هم بالاست، اما غافل از اینکه فرصت ارائه محصول با کیفیت به مشتری وجود ندارد. این اتفاق در فروش حضوری می‌تواند به صورت موقعیت قرارگیری بد مغازه تعبیر شود و در فروشگاه مجازی یا سایت اینترنتی نبودن خدمات سئو.

سایتی که مطالب، محصولات و آیتم‌های مختلف آن با الگوریتم‌های گوگل سازگار نشده باشد، رتبه بالایی نیز در این موتور جستجو دریافت نکرده و در معرض دید مخاطب و مشتری نیز قرار نمی‌گیرد. چرا که همواره بهترین سایت‌ها در صفحه اول نتایج جستجوها قرار می‌گیرند و سایتی که در صفحات دوم به بعد باشد عمدتا شانس بازدید کاربر را از دست می‌دهد.

خیلی از افراد با خرج هزینه یک طراحی سایت ارزان انتظار نتایج شگفت انگیز برترین سایت‌ها را دارند. اما لازم است بدانید که در حال حاضر هیچ وب سایتی بدون خدمات سئو نمی‌تواند به اهداف و مقاصد خود دست یابد. تیم متخصص آی تی مهر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات سئو سایت در سراسر کشور است. در ادامه بیشتر با خدمات سئو آشنا خواهیم شد.

معنی سئو چیست؟

خدمات سئو آی تی مهر

پیش از اینکه به خدمات سئو آی تی مهر بپردازیم، خوب است بدانید که به طور کلی سئو یا بهینه سازی سایت یک پروسه طولانی و رقابتی سنگین است که توسط سئوکاران یا متخصصان سئو انجام می‌گیرد. در سئو سایت اقداماتی چون انتخاب هوشمندانه کلمات کلیدی، تحلیل سایت و صنف کاری، تحلیل سایت‌های رقیب، سئو آن پیج، سئو تکنیکال و… انجام شده و باعث کسب رتبه سایت توسط موتور جستجوی گوگل می‌شوند. از سوی دیگر متخصص سئو استراتژی محتوایی برای سایت تعیین کرده و مطالب سایت را نیز با اصول و الگوریتم‌های سئو گوگل سازگار می‌کند.

مجموعه بزرگ آی تی مهر یکی از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت (شامل پنل‌های متنوع طراحی سایت ارزان و..)، سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. این مجموعه با تیمی مجرب و ماهر از متخصصان حوزه طراحی و بهینه سازی سایت مسیر پر چالش توسعه کسب و کار را برای شما هموار کرده و وبسایت شما را در زمانی نه چندان طولانی و با هزینه‌ای مناسب و به صرفه، به صفحه نخست نتایج گوگل می‌رساند.