سرنوشت مجیدی در استقلال چه خواهد شد؟

بخش اصلی صحبت‌های وی در مورد عدم تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی، انتقال مهدی قایدی به فوتبال امارات و آینده فرهاد مجیدی در استقلال بود.

مددی مدعی شد؛ مجیدی خودش اسماعیلی را نخواست چرا که اعتقاد داشت او دیگر بازیکنان را تحریک کرده که با رقم پایین تمدید قرارداد نکنند.

مدیرعامل استقلال همچنین متذکر شد رقم انتقال مهدی قایدی یک میلیون و هشتصد هزار دلار بوده و این باشگاه نه تنها این فصل بلکه فصل آینده هم از این انتقال سود مالی خوبی خواهد برد.

فرهاد مجیدی: من مقصر شکست مقابل الهلال هستم

اما مهمترین نکته ای که مددی به آن تاکید داشت سرنوشت نامشخص فرهاد مجیدی در استقلال است. مدیرعامل آبی‌پوشان که به خاطر رابطه خوبش با وزیر جدید ورزش تا حد زیادی از ماندنش در استقلال مطمئن شده در مورد آینده مجیدی گفته است؛ حق هر باشگاهی است که در پایان فصل عملکرد سرمربی خود را مورد ارزیابی قرار دهد و در مورد آینده او تصمیم بگیرد و ما این کار را در باشگاه انجام خواهیم داد.

ساعاتی بعد از این صحبت‌ها فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش خطاب به هواداران استقلال نوشت؛ به زودی در یک برنامه تلویزیونی همه حرف‌هایی را که باید را خواهم گفت.

مجیدی مثل همیشه سریع واکنش نشان داد و تهدید به افشاگری کرد، او بار دیگر نشان داد رابطه خوبی با مدیرعامل باشگاهش ندارد یا اینکه نمی‌خواهد داشته باشد.