سیستم های امنیتی و کنترل تردد به پارکینگ

تهدیدات امنیتی رایج برای پارکینگ ها

پارکینگ ها و گاراژها اغلب هدف جرایم و حوادث امنیتی، به ویژه ساعات بعد از ساعات کاری هستند. بدون امنیت مناسب، پارکینگ شما می تواند در برابر این تهدیدات رایج آسیب پذیر باشد. افزودن یک سیستم کنترل تردد به پارکینگ به موانع فیزیکی یک راه عالی برای جلوگیری از فعالیت مجرمانه در زمین ها و گاراژها است . برخی از رایج ترین تهدیدات امنیتی را می توان با ترکیب یک مانع فیزیکی قوی مانند سیستم امنیتی دروازه و نیاز به اعتبارنامه های مجاز برای دسترسی جلوگیری کرد.

عقب نشینی (بیش از یک خودرو در هر اعتبار وارد می شود)

آسیب خودرو
سرقت خودرو و خودرو
خرابکاری و خسارت مالی
خشونت و تعرض

به عنوان بخشی از یک استراتژی کامل امنیت فیزیکی ، سیستم های کنترل ورود و خروج پارکینگ به ایمن تر و ایمن تر نگه داشتن املاک کمک می کند.

سیستم های کنترل تردد پارکینگ چگونه کار می کنند؟

سیستم های کنترل تردد پارکینگ با جلوگیری از ورود افراد یا وسایل نقلیه غیرمجاز به محل کار می کنند. بسته به نوع تاسیسات یا فضا، دستگاه کنترل تردد پارکینگ ممکن است ویژگی ها و عملکردهای متفاوتی داشته باشد. اما اکثر آنها دو جزء اصلی دارند: یک دروازه پارکینگ و یک خواننده کنترل دسترسی. هنگامی که یک اعتبار به خواننده ارائه می شود، سیستم های کنترل دروازه پارکینگ داده ها را از طریق یک کنترل پنل برای تأیید اعتبار ارسال می کنند. سپس پانل کنترل با سیستم امنیتی درب پارکینگ ارتباط برقرار می کند که باعث باز شدن قفل می شود و دروازه باز می شود.

انواع مختلفی از گیت های کنترل دسترسی خودرو وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. برای پارکینگ های باز، ممکن است به یک سیستم امنیتی دروازه و حصار بیشتر نیاز باشد تا از راه رفتن افراد در اطراف یا زیر دروازه جلوگیری کند. این نوع سیستم پارکینگ بیشتر برای تاسیسات با امنیت بالا و دفاتر تجاری رایج است. بسیاری از سیستم های کنترل دسترسی گاراژ از یک دروازه نورد یا عمودی برای کنترل دسترسی پارکینگ استفاده می کنند. این نوع گیت سیستم امنیتی گاراژ در ساختمان های مسکونی چند خانواده که دارای پارکینگ کنترل شده برای ساکنین هستند بسیار رایج است. با این حال، برای یک گاراژ عمومی یا پارکینگ بزرگ، به احتمال زیاد با سیستم های کنترل ورود و خروج پارکینگ همراه با بازوی دروازه پارکینگ مستقیم یا تاشو مواجه خواهید شد. اینها کمتر قابل توجه هستند، اما سریعتر باز و بسته می شوند تا ترافیک در سیستم امنیتی گاراژ جریان داشته باشد.

راهنمای فناوری سیستم های کنترل پارکینگ

فناوری مناسب برای کنترل دسترسی به پارکینگ می تواند تأثیر زیادی بر امنیت، سهولت استفاده و بازگشت سرمایه (ROI) سیستم امنیتی تجاری شما داشته باشد . دسترسی به خودرو و سیستم های کنترل دروازه اغلب سرمایه گذاری بزرگی برای املاک تجاری است. فناوری منعطف و مقاوم در برابر آینده می‌تواند بار مالکان املاک را کاهش دهد و مدیریت سیستم‌های کنترل دسترسی پارکینگ متعدد در هر تعداد مکان را آسان‌تر کند. از منظر هزینه، مدیریت زمان و امنیت، به آخرین پیشنهادات فناوری کنترل دسترسی خودرو نگاهی بیندازید.

پین خوان برای کنترل دسترسی پارکینگ

یک گزینه محبوب برای سیستم‌های امنیتی پارکینگ تجاری و گاراژ، پین‌خوان‌ها از کاربر می‌خواهند که یک رمز عبور برای باز کردن درب پارکینگ وارد کند. در حالی که نصب آن مقرون به صرفه است، پین خوان ها به اندازه انواع جدیدتر فناوری امن یا راحت نیستند. به عنوان مثال، اگر یک نفر کد را به بازدیدکننده یا مهمان بگوید، یک کد پین کنترل دسترسی به وسیله نقلیه مشترک به راحتی در معرض خطر قرار می گیرد. کاربران همچنین احتمالاً کد را فراموش می‌کنند و قفل می‌شوند، که بار اضافی بر تیم‌های مدیریت ساختمان وارد می‌کند و باعث ایجاد پشتیبان‌گیری در دروازه پارکینگ می‌شود. یک دستگاه کنترل تردد گاراژ که از کدهای پین مختلف برای کاربران مختلف پشتیبانی می کند ممکن است منجر به اشتراک گذاری کمتر کد شود، اما برای مدیریت و ردیابی کدهای همه کار بیشتری خواهد داشت. بعلاوه، تایپ یک کد هر بار که نیاز به ورود یا خروج از پارکینگ دارید زمان بر است.و اگر تعداد زیادی از افراد به طور همزمان نیاز به دسترسی داشته باشند، ایده آل نیست. علاوه بر این، سیستم امنیتی گیت صفحه کلید نیاز به نگهداری بیشتری دارد و در طول زمان با فرسودگی و پارگی بیشتری مواجه خواهد شد.

سیستم های پارکینگ فوب و کارت کلید

راه حل های مدیریت پارکینگ برای ایمن نگه داشتن محل شما حیاتی است و سیستم های ورودی مبتنی بر کارت بسیار محبوب هستند. کارت‌خوان‌های کلید RFID و فوب‌خوان‌ها برای پارکینگ‌ها اغلب ارزان‌تر هستند و استفاده از آنها ساده است، بنابراین نیاز به آموزش کمی دارند. اسکن کارت کلید در سیستم امنیتی گیت تنها چند ثانیه طول می کشد، بنابراین برای پارکینگ هایی با ترافیک سنگین، این یک راه خوب برای جلوگیری از ترافیک در سیستم های کنترل ورودی و خروجی پارکینگ است.

سیستم کنترل دروازه کارت کلید دارای معایبی است. مدیریت این نوع سیستم پارکینگ می تواند پرهزینه و زمان بر باشد. هر کاربر به اعتبار کارت کلید فیزیکی خود نیاز دارد. صدور و مدیریت کارت های کلیدی کنترل دسترسی پارکینگ می تواند زمان بر و دست و پا گیر باشد، به خصوص برای سازمان های بزرگتر. بدتر از آن، چون مجرمان می توانند کارت های کلید را کپی کنند و کارمندان اغلب کارت های کلیدی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند، این سیستم های امنیتی گیت همیشه امن ترین نیستند.

سیستم های سیار کنترل ورود و خروج پارکینگ

به جای کارت کلید یا فوب، سیستم‌های کنترل دسترسی پارکینگ جدیدتر از اطلاعات کاربری تلفن همراه یا تلفن هوشمند استفاده می‌کنند . با یک سیستم تلفن همراه، مردم یک چیز کمتر برای حمل کردن دارند. مزیت اضافه شده دستگاه کنترل تردد تلفن همراه این است که می توانید از اعتبار یکسانی در هر ورودی استفاده کنید: درها، پارکینگ ها، چرخ گردان و آسانسور.

بسیاری از سیستم های دسترسی به پارکینگ مبتنی بر سیار نیز بدون لمس هستند. دستگاه کنترل تردد پارکینگ موبایل Openpath به جای نیاز به وارد کردن پین در یک خواننده معمولی یا لمس دکمه ای برای فعال کردن دروازه، از Wave بدون تماس برای باز کردن قفل استفاده می کند. این ویژگی منحصر به فرد به کاربران امکان می دهد گوشی خود را در جیب یا کیف بگذارند و به سادگی دست خود را به سمت خواننده پارکینگ تکان دهند تا قفل سیستم امنیتی گیت باز شود. این بسیار راحت تر است، و آرامش خاطر را اضافه می کند.

فناوری مدیریت دستگاه کنترل تردد فرافن

برای بهترین امنیت، سیستم‌های کنترل ورود و خروج پارکینگ باید به مدیران امکان دسترسی بی‌درنگ به داده‌های کنترل دسترسی پارکینگ از هر نقطه را بدهد. اینجاست که فضای ابری وارد می‌شود. سیستم‌های مدیریت کنترل دسترسی خودرو مبتنی بر ابر ورودی‌ها و خروجی‌ها را در صورت وقوع، با گزارش‌های دقیق فعالیت برای حسابرسی و گزارش‌دهی بهتر، ردیابی می‌کنند.

فناوری مدیریت پارکینگ مبتنی بر ابر نیز انعطاف پذیری و کارایی را افزایش می دهد. مدیران املاک این توانایی را دارند که دسترسی کاربر به سیستم امنیتی دروازه را فوراً اضافه یا لغو کنند و مجوزهای دسترسی را برای سیستم های کنترل پارکینگ در حال پرواز تنظیم کنند. این امر به ویژه برای سازمان‌هایی که دارای چندین سایت هستند مفید است تا در صورت سفر بین مکان‌ها، به کارکنان دسترسی لازم را بدهد. ادغام نرم افزارهای مبتنی بر ابر با سایر سیستم های مدیریت پارکینگ و ساختمان نیز آسان تر است. سیستم‌های کاملاً یکپارچه، دید کامل‌تری از دسترسی، امنیت و استفاده در کل سازمان ارائه می‌دهند و بر تصمیم‌گیری‌های مهم برای ساده‌سازی عملیات تأثیر می‌گذارند.

دسگاه کنترل تردد با دوربین های تشخیص پلاک

یکی از مهمترین اجزای فناوری برای کنترل دسترسی پارکینگ، تشخیص پلاک خودرو (LPR) است. سیستم‌های کنترل پارک با دوربین‌های LPR نصب شده به شما امکان می‌دهند فقط برای وسایل نقلیه ثبت‌شده ورود را خودکار کنید. تشخیص پلاک ادغام شده با سیستم های کنترل دسترسی پارکینگ نیز می تواند به عنوان نوعی از احراز هویت چند عاملی، بدون ایجاد مزاحمت برای رانندگان استفاده شود. بسیاری از زمین های تجاری و سیستم های کنترل دسترسی گاراژ پارکینگ خرده فروشی اکنون از LPR برای ردیابی زمان ورود و خروج استفاده می کنند که به ویژه برای تعیین پرداخت ها و استفاده فردی مفید است.

ردیابی و مدیریت اشغال

همچنین می‌توان از سیستم‌های کنترل دروازه پارکینگ برای محدود کردن تعداد وسایل نقلیه‌ای که می‌توانند به محوطه دسترسی داشته باشند، استفاده کرد. چه برای فاصله گذاری اجتماعی، چه برای کنترل عمومی جمعیت، مدیران دارایی می توانند وسایل نقلیه را هنگام ورود و خروج در زمان واقعی ردیابی و شمارش کنند و محدودیت هایی را برای سیستم امنیتی دروازه تعیین کنند. داده های اشغال برای ردیابی و مدیریت ظرفیت پارکینگ و توجه به روند استفاده برای اطلاع رسانی بهتر فرآیندهای مدیریت کنترل دسترسی به پارکینگ در آینده مفید است.