سینا پلاستیک بهترین تولید کننده دستکش یکبار مصرف در تهران

بهترین تولید کننده دستکش یکبار مصرف بیمارستانی
بهترین تولید کننده دستکش یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از پرکاربردترین محصولات تولید شده پلاستیکی در بازار، می توان به دستکش یکبار مصرف اشاره کرد. این محصول توانست تحولی عظیم در صنایع مختلف از جمله صنعت پزشکی، صنایع غذایی، بسته بندی و … ایجاد کند. بسیاری از عموم مردم تصور می کنند که کاربرد این محصول محدود می باشد. آنها از اهمیت و الزام استفاده از آن آگاه نیستند. در ادامه می خواهیم به صورت کامل شما را با این محصول مفید و کاربردی که تولید مجموعه سینا پلاستیک است، آشنا کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و پخش عمده دستکش یکبارمصرف بیمارستانی با شماره ۰۹۱۲۱۹۳۱۲۵۱ تماس حاصل فرمایید.

کاربرد دستکش یکبار مصرف در صنایع مختلف

همانطور که گفتیم عده ای تصور می کنند که کاربرد دستکش یکبار مصرف محدودیت خاصی دارد؛ اما کافیست به اطراف خود نگاه کنید تا به اهمیت و لزوم استفاده از آن پی ببرید. در ادامه برخی از کاربردهای این محصول تولید شده توسط سینا پلاستیک را به شما خواهیم گفت.

فروش عمده دستکش یکبارمصرف بیمارستانی
فروش عمده دستکش یکبارمصرف بیمارستانی

دستکش یکبار مصرف و صنعت پزشکی

دستکش یکبار مصرف یکی از پرمصرف ترین محصولات پلاستیکی در حوزه پزشکی است. این محصول به دلیل ترکیبات و ساختاری که دارد، می تواند به راحتی از نفوذ هر نوع آلودگی جلوگیری کند. در زمان شیوع کرونا اهمیت استفاده از این محصول در بین مردم افزایش یافت. هم اکنون نیز استفاده از دستکش پلاستیکی در محیط های آلوده مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها، دندانپزشکی ها و به طور کلی مراکز درمانی و بهداشتی الزامی است. استفاده از آن نه تنها برای پزشکان و کارکنان آن محیط، بلکه به مراجعه کنندگان نیز توصیه می شود. دستکش یکبار مصرف نایلونی سینا پلاستیک، به ساختاری با کیفیت و سایز مناسب، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کاربرد دستکش یکبار مصرف در صنایع غذایی

کاربرد دستکش های نایلونی تنها به مراکز بهداشتی و درمانی خلاصه نخواهد شد. به طور کلی ساختار این محصول بگونه ای طراحی شده است که امکان نفوذ آلودگی را به دست و بالعکس به شدت کاهش می دهد. همانطور که می دانید غذا و خوراکی شما مصرف می کنید، به صورت مستقیم روی سلامتی شما تاثیر می گذارد. حال اگر این خوراکی آلوده باشد، می تواند مشکلات جدی را برایتان به وجود بیاورد. این موضوع در زمان خرید غذاهای رستورانی بیشتر

صدق خواهد کرد. به همین دلیل است که طبق دستور وزارت بهداشت، استفاده از دستکش نایلونی در زمان تهیه مواد اولیه، پخت و بسته بندی مواد غذایی الزامی است. لازم به ذکر است که مواد اولیه به کار رفته و فرایند تولید این محصول نیز اهمیت زیادی دارد. سینا پلاستیک تولید کننده انواع دستکش نایلونی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، بهداشتی و مورد تایید سازمان استاندارد است.

کاربرد خانگی دستکش یکبار مصرف

اگر فرد خانه داری هستید، استفاده از دستکش یکبار مصرف نایلونی را در زمان تمیز کردن خانه، پخت و پز و … جدی بگیرید. استفاده از دستکش نایلونی سینا پلاستیک به شما این امکان را می دهد تا بدون آسیب رسیدن به دست هایتان، کارهای خانه را پیش ببرید.

چطور بهترین دستکش نایلونی را انتخاب کنم؟

کیفیت مواد اولیه و فرایند تولید

در زمان خرید این محصول اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در فرایند تولید است. دستکش پلاستیکی باید دست شما را در برابر آسیب های احتمالی و آلودگی ها حفظ کند؛ نه اینکه ترکیبات و مواد اولیه آن سبب حساسیت های پوستی شود.

پس با این اوصاف در زمان خرید دستکش پلاستیکی در ابتدا به رنگ آن که باید شفاف باشد، دقت کنید. دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی بی کیفیت رنگی تیره و کدر دارند؛ این دسته از محصولات عموما از مواد بازیافتی و سرطان زا تولید شده اند.

نحوه بسته بندی و عرضه محصول

دومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، شیوه بسته بندی و ارائه محصول است. اصولا خرید دستکش نایلونی فله پیشنهاد نمی شود. چرا که برند تولید کننده، ترکیبات و حتی تاریخ تولید و انقضا مشخصی ندارد.

دستکش یکبار مصرف بیمارستای به صورت عمده
دستکش یکبار مصرف بیمارستای به صورت عمده

انتخاب تولیدکننده با کیفیت

سومین نکته انتخاب بهترین تولید کننده دستکش نایلونی یکبار مصرف است. سینا پلاستیک یکی از مجموعه های موفق و فعال در زمینه تولید این محصولات است. این کارخانه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات پلاستیکی را تولید و به بازار عرضه کند.

کیفیت دوخت و سهولت استفاده

علاوه بر موارد بالا، کیفیت دوخت و سهولت استفاده از آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از دستکش های موجود در بازار، بلافاصله پاره شده و یا آسیب می بینند. از طرفی بسته بندی و نحوه عرضه این محصول بگونه ای است که استفاده از آن سخت بوده و یا منجر به پاره شدن آن می شود.

سینا پلاستیک با تولید دستکش های پلاستیکی با کیفیت، با دوخت محکم و بسته بندی حرفه ای، این مشکلات را برطرف کرده است.

قیمت دستکش یکبار مصرف

قیمت دستکش نایلونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به کیفیت مواد اولیه، فرایند تولید، تعداد در هر بسته، نحوه بسته بندی، کیفیت دوخت، برند تولید کننده و … اشاره کرد. اگر می خواهید این محصول را در تعداد بالا خریداری کنید، قیمت برای شما اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل بهتر است از تولیدکننده هایی خرید کنید که دستکش نایلونی با قیمت عمده عرضه می کنند.

خرید دستکش پلاستیکی یکبار مصرف با قیمت عمده

در این مطلب به اهمیت و کاربرد دستکش نایلونی در صنایع مختلف اشاره کردیم. می دانید که رعایت بهداشت در هر زمینه ای، اصل اول است. چرا که رعایت بهداشت، ارتباط مستقیم با سلامت ما دارد. به همین دلیل است که استفاده از این محصول در بسیاری از صنایع از سمت وزارت بهداشت اجباری اعلام شده است.

همانطور که گفتیم خرید دستکش پلاستیکی به صورت فله ای و با بسته بندی غیر بهداشتی اصلا توصیه نمی شود.

چرا که این نوع از دستکش ها در محیطی غیر بهداشتی تولید شده اند. ما به شما دستکش نایلونی سینا پلاستیک را توصیه می کنیم. اگر در حال حاضر قصد خرید این محصول را برای مرکز درمان، رستوران، آموزشگاه، کارگاه و یا منزل خود دارید، با این مجموعه تماس بگیرید.

تمامی محصولات را با قیمت عمده خریداری کنید. بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانید بهترین دستکش پلاستیکی را خریداری کنید.

۰۹۱۲۱۹۳۱۲۵۱جهت خرید دستکش یکبار مصرف