طراحی دکوراسیون سالن زیبایی لاکچری

اگر به دنبال جذاب تر شدن حال و هوای سالن زیبایی خود هستید، بهتر است طراحی دکوراسیون سالن توسط تیم حرفه ای صورت گیرد تا باعث ایجاد حس خوب در محیط و جذب بیشتر مشتری شود.

وقتی با انواع دکوراسیون سالن زیبایی آشنایی داشته باشید بهتر می‌توانید سالن زیبایی خود را از نظر شکل ظاهری ارتقا ببخشید. برورو مرجع معرفی خدمات آرایشی، معرف سالن هایی با دکوراسیون لوکس و لاکچری است و چه برای انجام خدمات زیبایی و چه ایده گرفتن از دکور سالن، به دنبال سالن های لوکس و لاکچری هستید روی این لینک کلیک کنید

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

سالن‌های زیبایی معمولا به دو بخش رزرو نوبت و سالن اصلاح و میکاپ دسته بندی می‌شوند.

قسمت رزرو معمولا از یک پیشخوان تشکیل می‌شود که محل رزرو نوبت برای مشتریان خواهد بود.

ولی اساسِ طراحی در قسمت سالن است  که به شیوه‌های مختلف قابل اجرا و پیاده‌سازی می‌باشد.

انتخاب اهداف و اولویت‌هاست که می تواند با مشورت یک طراح متخصص تبدیل به یک سالن لاکچری شود.

پس ابتدا تم مورد نظر برای سالن زیبایی را در نظر بگیرید. که اساس اجرای پروژه طراحی شما خواهد بود .

برای سالن‌های زیبایی الگوهای متنوعی موجود است و از استایل‌هایِ مدرن و معاصر تا طرح‌هایِ صنعتی و روستیک و … قابل اجرا است.

 

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی خانم ها اهمیت بیشتری نسبت به آرایشگاه های مردانه دارد زیرا بانوان بیشتر به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و تنوع خدمات آرایشگاه زنان بسیار گسترده از آقایان است . به همین دلیل طرح دکوراسیون سالن زیبایی زنانه در جذب مشتری و ایجاد حس خوب و ماندگاری مشتری بسیار تاثیر گذار است.

در آرایشگری علاوه بر کیفیت بالای خدمات ، محیط کار نیز باید جذاب باشد، و طراحی دکوراسیون سالن زیبایی بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است. ایجاد مکانی آرامش بخش و صمیمی منجر به جذب مشتری ها و تبدیل شدن آنها به مشتری های ثابت می شود، اگر شما  آرایشگر حرفه ای هستید و دوست دارید محیطی جذاب و زیبا در سالن خود ایجاد کنید نکات طراحی را رعایت کنید.

طراحی داخلی سالن های زیبایی نیز نیازمند تحقیق، کسب دانش و تجربه در این زمینه است. انتخاب طرح مناسب، در نظر گرفتن اندازه و استانداردها و نوع بکارگیری اشکال و رنگ‌های مختلف، منجر به ایجاد حس خوب طراوت و تازگی می‌شود و می‌تواند احساس رضایت را در فرد بالا ببرد. این احساس رضایت باعث خشنودی دو طرفه آرایشگر و مشتری خواهد شد.

چیدمان خیلی مهم است

نحوه چیدمان فضای سالن که بستگی به میزان مساحت آن دارد. باید در ابتدا قسمتی که نزدیک به ورودی می باشد را بخش پذیرش طراحی نمود. قسمت مرکزی سالن را برای بخش نشیمن و انتظار مشتری لحاظ کرد. و یک فضای مجزا مربوط به بخش میکاپ در فضایی خاص سالن تعبیه نمود و دیگر بخش های خدمات را هم با قرار دادن پارتیشن و یا دیوارهای کازب می توان از هم مجزا نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی ، در درآمدزاییِ بالا بسیار تأثیرگذار و مهم است. و لازم است کمی با اصول اولیه طراحی داخلی سالن‌های زیبایی آشنا باشید.

از آنجا که سالن‌‌های زیبایی خود با استایل و ظاهر سروکار دارند، دکوراسیون این مکان ها نیز باید به صورت مناسب صورت بگیرد.

زمانی که تمامی موارد با یکدیگر تناسب و هماهنگی داشته باشند، زیبایی در فضا رخ می‌نماید.

نورپردازی، سالن شما را چشم نواز خواهد کرد

هرچند استفاده از نور طبیعی در اکثر طراحی‌های داخلی توصیه می شود، اما در سالن زیبایی  نور طبیعی به گونه ای ایجاد نشود که باعث آزردگی مشتریان شود. نور طبیعی همیشه از بهترین گزینه ها برای تأمین روشنایی داخلی است که در کنار فضاهای سبز و تجهیزاتی از جنس چوب، زیباییِ طبیعی را برای محیط به ارمغان می آورد.

برای نورپردازی مصنوعی هم، فضای سالن معمولا به‌صورت کامل با چراغ‌ها روشن می‌شود، چون زیبایی در نور مناسب خود را نشان خواهد داد.ولی برای اتاق ماساژ نور ملایم مناسب‌تر است.

ست میز و صندلی و آینه‌

اینکه از چه نوع میز و صندلی و آینه‌ای استفاده شود، از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون سالن است. کنتراست یا هارمونی را الگو قرار دهید، و از انواع آینه‌ها با قاب‌ها و شکل‌هایِ متنوع و میزهای یکسره یا جدا استفاده کنید.

پوستر دیواری راه حل جذابیت بیشتر سالن زیبایی

از جمله محصولات ارزان قیمتی که می توانید در دکوراسیون آرایشگاه زنانه با کمترین هزینه استفاده کنید، پوستر دیواری آرایشگاه می باشد. شما میتوانید از انواع جدید ترین پوستر سه بعدی آرایشگاه زنانه در  طراحی فضای سالن آرایشی است.

به راحتی می توانید انواع پوستر دیواری آرایشگاه را در سایزهای مختلف و با جنس کاغذ مورد نظرتان سفارش دهید. مطمئن باشید که با این کار فضای شما حال و هوایی تازه‌ به خود خواهد گرفت.

 کفپوش گزینه مناسب برای کف سالن زیبایی

اگر مایلید که با نصب کف پوش،سالن زیبایی را جذابتر کنید،مطمئن باشید که با خرید کفپوش،زیباسازی دکوراسیون سالن زیبایی با کمترین هزینه اجرایی خواهد شد.