طراحی سایت وردپرس حرفه ای

امروزه از وردپرس استفاده‌های بی شماری می‌شود، یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این نرم افزار طراحی سایت ارزان می‌باشد. وردپرس را می‌توان به این صورت معرفی کرد که یک منبع باز، سرویس ساز و مدیریت محتوا را برای کاربران زیادی که قصد طراحی سایت دارند انجام می‌دهد. در حقیقت تا به امر این نرم افزار برای طراحان سایت ی منبع درآمد به شمار رفته است که می‌توانند با استفاده از آن سایت‌های قدرتمند را طراحی کنند.

طراحی سایت وردپرس حرفه ای

منبع باز بودن این نرم افزار به این معنا است که شما می‌توانید به کدهای برنامه نویسی آن دسترسی کامل داشته باشید، در نتیجه بدون داشتن هیچ گونه دانش و یا شناخت از زبان برنامه نویسی سایت خود را به راحتی و در کمترین هزینه‌ها با سئو سایت قدرتمند طراحی کنید.

زبان برنامه ‌نویسی وردپرس چیست؟

زبان برنامه نویسی که وردپرس برای طراحی سایت ارزان استفاده می‌کند PHP می‌باشد که از دیتابیس MySQL استفاده کرده است. لازم به ذکر است در این نرم افزار زبان‌های برنامه نویسی مختلفی اعم از HTML و CSS نیز استفاده شده است اما توسعه وردپرس با زبان PHP صورت گرفته است.

نیازهای اولیه طراحی سایت با وردپرس

برای آن که آی تی مهر بتواند با استفاده از وردپرس طراحی سایت‌های مختلف را برای کاربران خود انجام دهد در اولین مرحله پیش نیازهای آن را به صورت کامل رعایت خواهد کرد. این پیش نیازها می‌توان به دامنه، سرور میزبان اشاره کرد که می‌تواند هزینه‌های مختلفی نیز داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید دامنه همان اسم سایت اصلی سایت شما می‌باشد و باید در انتخاب آن دقت بالایی به خرج دهید و به خدماتی که ارائه می‌دهید تیز دقت داشته باشید تا بتوانید هم خوانی بین این دو را به صورت کامل داشته باشید.

در ابتدایی‌ترین مرحله طراحی سایت ارزان نیازمند به سرور میزبان با فضای بالا نخواهید بود، شما می‌توانید از سرورهای معمولی که فضای محدودی دارند نیز در ابتدای کار استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید سرور و هاست‌های مختلف با کارشناسان ما در آی تی مهر تماس حاصل کنید تا بهترین مشاوره را داشته باشید. مراحل طراحی سایت ارزان با استفاده از نرم افزار وردپرس به شرح زیر است:

  • گام اول: ست کردن DNS هاست میزبان و دامنه
  • گام دوم: دانلود اسکریپت وردپرس فارسی و آپلود آن در هاست
  • گام سوم: مراجعه به سایت و نصب وردپرس
  • گام چهارم: وارد کردن اطلاعات سایت
  • گام پنجم: ورود به بخش مدیریت و انتخاب قالب
  • گام ششم: ویرایش ظاهر سایت
  • گام هفتم: نوشتن محتوا

مزایای وردپرس برای طراحی سایت

طراحی سایت با استفاده از وردپرس دارای مزیت‌های بی شماری است و امکانات زیادی را در اختیار کاربران و طراحان سایت قرار داده است که در ادامه برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را برای شما بیان کرده‌ایم:

  • رایگان بودن

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای این نرم افزار بیان کرده رایگان بودن آن است. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت ارزان را با استفاده از وردپرس بدون هزینه‌ای انجام دهید. لازم به ذکر است شما برای طراحی سایت در سرویس‌های مشابه این نرم افزار برای آن که بتوانید طراحی سایت داشته باشید باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. این امر باعث شده است روز به روز کاربران بیشتری برای طراحی‌های خود به سراغ این نرم افزار بروند.

  • منعطف بودن

شما با استفاده از نرم افزار وردپرس به راحتی این امکان را دارید که از قالب‌های مختلف و افزونه‌های زیادی برای سایت خود استفاده کنید. به زبان ساده‌تر این برنامه دارای انعطاف زیادی است. منعطف بودن این نرم افزار باعث شده است که کارشناسان آی تی مهر برای طراحی سایت از ابزارهای مدیریتی مختلف، طراحی سایت را به شکل‌های راحت‌تری برای کاربران انجام دهند.

  • سادگی در استفاده

استفاده و کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت بوده و تمامی افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. از دیگر مزیت‌هایی که باعث شده است که این نرم افزار روز به روز محبوبیت بیشتری به دست آورد همین کاربری ساده آن است. لازم به ذکر است با توجه به سابقه‌ای که آی تی مهر در حوزه طراحی سایت داشته است بدون شک شما نمی‌توانید نرم افزاری در این حوزه پیدا کنید که به اندازه وردپرس راحت و بدون دردسر باشد.

هزینه طراحی سایت وردپرس

یکی از اصلی‌ترین پارامترهایی که تمامی افراد برای طراحی سایت ارزان دارند هزینه‌هایی است که باید در این راه پرداخت کنند. هزینه‌هایی که شما برای طراحی سایت وردپرس باید پرداخت کنید به پارامترهای زیادی بستگی دارد. شما می‌توانید با مشخص کردن هدف و نوع طراحی خود از قیمت و هزینه‌های طراحی سایت نیز با خبر شوید. لازم به ذکر است پروژه‌های طراحی سایت به صورت اختصاصی از سایت‌هایی که به صورت آماده وجود دارند بالاتر و پیچیده‌تر خواهد بود. برخی از اصلی‌ترین عواملی که بر روی هزینه طراحی سایت با وردپرس تأثیر دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش برنامه نویسی
  • نوع سیستم مدیریت محتوا
  • طراحی اختصاصی و کاربردی
  • مدیریت پنل
  • تست سایت

شما می‌توانید با مراجعه به آی تی مهر با توجه به خواسته‌های خود بهترین طراحی سایت و سئو سایت قوی را داشته باشید و کمترین هزینه‌ها را نیز در این راه پرداخت کنید. بهتر است قبل از آن که شروع به ساخت سایت کنید مشاوره‌ای در این زمینه داشته باشید که متخصصین ما با داشتن سال‌ها تجربه در این حوزه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.