قرص ضد ریزش مو سیستین b6 و همه خواص آن

زمان مطالعه: ۴ دقیقهقرص ضد ریزش مو سیستین b6 یک مکمل غذایی است که برای کمتر شدن ریزش مو و همچنین استحکام ناخن ها استفاده می شود. قرص ضد ریزش مو سیستین b6 دارای مواد مغذی فراوانی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه است. بیشترین علت توجه افراد به به این قرص مسئله کاهش ریزش مو است.
خواص قرص سیستین B6 درمان ریزش مو دوره ای و مزمن استحکام ناخن ها افزایش سرعت تکثیر سلول های حاوی کراتین داشتن آنتی اکسیدان افزایش ضخامت موی سر ترکیبات قرص ضد ریزش مو سیستین b6 سیستئین موجود در این قرص که اسیدآمینه حاوی سولفور است، از اجزای ضروری تشکیل دهنده کراتین در مو، ناخن و کمتر در پوست می باشد.سیستئین باعث افزایش سرعت تکثیر سلول های غنی از کراتین می شود و موجب رشد مو و ناخن می شود. و طبق ادعای این محصول ، مصرف آن به مدت ۴ تا ۶ هفته بدلیل وجود سیستئین شاهد رشد مو خواهیم بود.
ویتامین B6 ویتامین B6 یک فاکتور مهم در جذب سیستئین است و باعث ورود سیستئین به مناطق حاوی کراتین مثل مو و ناخن می شود. حفظ تعادل سیسیتئین و B6 نکته ای مهم برای سلامت ناخن و مو است که این قرص تامین کننده نیاز و تعادل است.

آرژنین ..

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

قرص ضد ریزش مو سیستین b6 یک مکمل غذایی است که برای کمتر شدن ریزش مو و همچنین استحکام ناخن ها استفاده می شود. قرص ضد ریزش مو سیستین b6 دارای مواد مغذی فراوانی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه است. بیشترین علت توجه افراد به به این قرص مسئله کاهش ریزش مو است.

خواص قرص سیستین B6

  • درمان ریزش مو دوره ای و مزمن
  • استحکام ناخن ها
  • افزایش سرعت تکثیر سلول های حاوی کراتین
  • داشتن آنتی اکسیدان
  • افزایش ضخامت موی سر

ترکیبات قرص ضد ریزش مو سیستین b6

سیستئین موجود در این قرص که اسیدآمینه حاوی سولفور است، از اجزای ضروری تشکیل دهنده کراتین در مو، ناخن و کمتر در پوست می باشد.سیستئین باعث افزایش سرعت تکثیر سلول های غنی از کراتین می شود و موجب رشد مو و ناخن می شود. و طبق ادعای این محصول ، مصرف آن به مدت ۴ تا ۶ هفته بدلیل وجود سیستئین شاهد رشد مو خواهیم بود.

ویتامین B6

ویتامین B6 یک فاکتور مهم در جذب سیستئین است و باعث ورود سیستئین به مناطق حاوی کراتین مثل مو و ناخن می شود. حفظ تعادل سیسیتئین و B6 نکته ای مهم برای سلامت ناخن و مو است که این قرص تامین کننده نیاز و تعادل است.

آرژنین

آرژنین نوعی اسیدآمینه است که با مقدار زیادی در فولیکول های فعال مو پیدا می شود و برای افزایش اثر سیستئین اهمیت دارد. یکی از تفاوتهای مهم این قرص با دیگر مکمل های مخصوص مو وجود اسید آمینه آرژنین است. که تاثیر سیستئین را بسیار بیشتر می کند.

روی ZINC

روی برای ساخت کراتین ضروری است و می تواند با مهار آنزیم های تحریک کننده ریزش مو، باعث کنترل و حفظ مو شود. همچنین روی در افزایش رشد سلولی ، افزایش سیستم ایمنی و محافظت در برابر استرس اکسیداتیو و حفاظت پوست، مو و ناخن در برابر آلودگی های محیطی می شود.

مقدار مصرف قرص ضد ریزش مو سیستین b6

بهترین بازدهی این محصول ، ۲ الی ۳ ماه روزانه ۴ عدد همراه غذا می باشد. اما کسانیکه دچار بیماری های قلبی عروقی، نارسایی کلیوی و دچار بیماری های نقص سیستم ایمنی هستند قبل از مصرف باید با پزشک خود مشورت نمایند.

عوارض مصرف قرص ضد ریزش مو سیستین b6

قرص سیستین b6 در مقایسه با دیگر مکمل های دارویی، عوارض بسیاری نادری را به دنبال دارد، اما برخی از این عوارض را می توان نام برد.

یکی از مهم‌ترین عوارض مربوط به قرص، عوارض آلرژیک آن است. افرادی که به مواد تشکیل‌دهنده آن آلرژی داشته باشند ممکن است با عوارضی مانند: کهیر، تنفس سخت، تورم چهره، لب‌ها، زبان یا گلو و یا یک واکنش آلرژیک خاص، روبرو شوند. احتمال بروز حالت تهوع، سردرد، خواب‌آلودگی، بی‌حسی و یا سوزش خفیف نیز در برخی افراد وجود دارد.

در برخی موارد خیلی نادر نیز ممکن است عوارض جدی تری قابل مشاهده باشد، مثلا، افزایش درجه حرارت بدن و لرزش، از دست دادن تعادل یا هماهنگی، بی‌حسی در پا و یا در اطراف دهان، ناراحتی در دست‌ها و احساس خستگی. در صورت بروز هرگونه عوارض سریعا به پزشک خود مراجعه کنید.

آیا قرص ضد ریزش مو سیستین b6 چاق می کند؟

افراد به دلایل زیادی ممکن است دچار بی اشتهایی عصبی شوند، مانند: استرس، اختلالات اضطراب، افسردگی و… می‌توانند باعث بی‌اشتهایی عصبی شوند. معمولا افرادی که به بی اشتهایی عصبی دچارند، به اندازه کافی غذا مصرف نمی‌کنند و پس از مدتی بدن آن‌ها با کمبود انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی دچار میشوند.

به همین دلیل اگر شما مبتلا به کمبود وزن هستید و میخواهید افزایش وزن داشته باشید باید همه عوامل ممکن را در نظر بگیرید. قرص سیستین b6 با جبران برخی از کمبود های ویتامین های بدن میتواند منجر به افزایش اشتهای شما شود.

بنابراین پس از شناخت عامل کم اشتهایی شما میتوانید به سراغ این قرص بروید، هرچند امروز مکمل های تنظیم وزن مناسبی وجود دارد که به صورت اختصاصی برای کاهش یا افزایش وزن استفاده می شوند.

زینک و ویتامین ب ۶ که در قرص سیستین b6وجود دارد باعث افزایش اشتها و میل به غذا خوردن می‌شوند. همچنین با تأمین ریزمغذی‌های ضروری در ریزش مو مؤثر هستند (بی اشتهایی عصبی در طولانی مدت با ریزش مو همراه است). پس آیا قرص سیستین ب۶ چاق می‌کند؟ خیر. این مکمل می‌تواند باعث افزایش اشتها شود. اگر اضافه وزن دارید یا نگران چاقی هستید، تنها کافی است پس از مصرف قرص ضد ریزش مو سیستین b6 میزان مصرف غذاها را کنترل کنید. اما این قرص به خودی خود باعث چاقی شما نمی‌شود.

قرص سیستین b6 و مهمترین ماموریت آن

قرص سیستین b6معمولا برای کمک به درمان ریزش مو تجویز می‌شود. ترکیبات آن که بالاتر به آن اشاره کردیم به سلامت موها، ناخن‌ها و پوست کمک می‌کنند. از طرفی گاهی به عنوان یک مکمل ویتامین ب از سوی پزشک ها معرفی می شود.

رشد سریع مو در یک ماه با روشهای خانگی و علت کُند شدن رشد مو

قرص سیستین b6 حاوی مقادیری از ویتامین ب ۶، ال سیستین، زینک و آرژنین است. این مواد مغذی‌ به رشد و استحکام موها کمک می کنند. اما قرار نیست از این قرص به عنوان یک تجویز درمانی استفاده کرد بلکه مانند سایر مکمل های پوست ومو این قرص ها با افزایش برخی مواد معدنی و ویتامین ها در بدن بر روی ریزش موی شما تاثیر میگذارد.

پیش از هر اتفاقی بهتر است شما با مراجعه به پزشک علت زیرش مو یا نازک شدن تارهای آن را بررسی کنید در این صورت شما میتوانید به سراغ بهترین درمان چه از طریق مکمل های دارویی و گیاهی و چه از طریق درمان های تهاجی بروید.

قرص سیستین b6 میتواند بر روی بسیاری از مشکلات مو به غیر از آن دسته از مشکلات که بر اثر مسائل ژنتیکی رخ می دهد تاثیر گذار باشد.

شما می توانید به سادگی با مراجعه به سایت دارو دات کام قرص ضد ریزش مو سیستین b6 یا مکمل های دیگر را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

نوشته قرص ضد ریزش مو سیستین b6 و همه خواص آن اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.