معرفی بخش‌های مهم سایت تک ناک

ما در تک ناک با جمع‌آوری اخبار تکنولوژی روز دنیا، معرفی پلتفرم‌ها و ترفند ها، نقد و بررسی وسایل دیجیتال و… سعی کردیم تا تمام نیاز‌های یک کاربر در حوزه تکنولوژی را برطرف سازیم. با ما همراه باشید تا بخش‌های مختلف سایت را بررسی کنیم.

بخش چگونه‌ها:

در این بخش به سوالات رایج در حوزه تکنولوژی پاسخ میدهیم. علاوه بر این آموزش‌هایی نیز در این بخش گنجانده شده است تا شما را در استفاده هر چه بهتر از موبایل‌ها و لب‌تاپ‌ها راهنمایی کنیم.

البته شما میتوانید سوالات خود را به ایمیل وبسایت به نشانی – ارسال کنید و ما در این بخش پاسخ سوالاتتان در حوزه تکنولوژی را بدهیم.

بخش نقد و بررسی:

در بخش نقد و بررسی وبسایت تک ناک به نقد و بررسی هر چیزی که فکرش را بکنید میپردازیم. به بررسی چند دسته‌‌ی این بخش میپردازیم:

نقد و بررسی اپلیکیشن‌های موبایل:

در این بخش بروزرسانی‌های برنامه‌های مختلف آندروید، آی او اس و ویندوز را مورد نقد و بررسی قرار میدهیم. تغییرات نرم‌افزار‌ها را رصد و به شما معرفی میکنیم.

همچنین در این بخش قابلیت‌های مخفی رابط‌های کاربری مختلف را به شما معرفی میکنیم.

در همین بخش انواع بازی‌های کنسولی و سیستمی نیز مورد نقد و بررسی ریز ما قرار میگیرد. مثلا دوبازی در یک سبک را با یکدیگر مقایسه و به شما میگوییم که کدام‌یک بهتر است.

نقد و بررسی گوشی‌های موبایل:

امروزه ما انسان‌ها بخش چشمگیری از زمان خود را به استفاده از گوشی‌های موبایل اختصاص میدهیم. از طرفی انتخاب گوشی تلفن‌همراه از بین این همه مدل کار دشواریست. ما در این بخش به مقایسه‌ی گوشی‌های مختلف موجود در بازار کشور میپرداریم و شما را در انتخاب یک گوشی خوب متناسب با بودجه‌تان یاری خواهیم کرد. البته نظرات شما را در این قسمت میشنویم و سعی میکنیم مطابق با آن نقد و بررسی انجام دهیم.

معرفی بخش تحقیق و پژوهش تک ناک:

بررسی چیز‌هایی که در آینده انسان به آن خواهد رسید و یا صحبت درباره‌ی آینده قطعا برای همه‌ی انسان‌ها شگفت انگیز است.  همچنین در این بخش به بررسی اتفاقات مختلف و دلایل این اتفاقات میپردازیم.

این بخش فقط مختص تجهیزات دیجیتال نیست و ما در این بخش حتی به بررسی دلایل اتفاقات هستی نیز میپردازیم. مثلا اینکه زمین چطور پدید آمد؟ ‌دلیل رفتار‌های مختلف گربه‌ها چیست؟

بخش چند رسانه‌ای:

همانطور که از نامش پیداست در این بخش به صورت تصویری چیز‌های مختلف را به شما معرفی میکنیم یا بایکدیگر به بررسی آن‌ها میپردازیم.

این بخش برای کسانی که حوصله‌ی خواندن مطالب مختلف را ندارند بسیار مناسب است. فقط با دیدن ویدیو‌ها و تصاویر اطلاعات مختلف و بسیارخوبی را کسب خواهید کرد.

بخش کسب و کار تک ناک:

بررسی کسب و کار‌های مختلف، ریزش‌ها، سود‌ها و… در این بخش مورد بررسی قرار میگیرند. در این بخش به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. یا پیشرفت‌ها و شکست‌های یک کسب و کار را در چند پاراگراف بخوانید و از آن‌ها الگو بگیرید.

اگر شغل دارید هم باز این بخش به درد شما میخورد و میتوانید آموزش‌های شیوه‌های خرید ارز دیجیتال و یا خرید کالا از بورس را ببینید.

البته در این بخش نیز نقد و بررسی و مقایسه‌ی کسب و کار‌های مختلف را نیز خواهیم داشت. میتوانید آن‌ها را مطالعه کنید و ببینید که کدام شغل برای شما مناسب است.

در بخش ارز‌های دیجیتال،میتوانید ارز مناسب با بیشترین سود را پیدا کنید‌. از اتفاقات اخیر در این حوزه در دنیا باخبر شوید و با توجه به آن تصمیم‌گیری کنید.

بخش علمی تک ناک:

بخش علمی به بررسی انرژی‌ها، حوزه پزشکی، حوزه سلامت و فناوری نانو میپردازد‌.

اگر به توصیه‌های پزشکی علاقه دارید و میخواهید که از بدن خود محافظت کنید و در بهترین شرایط بدنتان را نگه دارید؟ این بخش برای شما بسیار مناسب است.

نانو تکنولوژی از بحث‌های مهم این روزهاست. بحثی که کشورمان ایران در آن دست برتر را دارد. در این بخش به تازه‌های تکنولوژی نانو میپردازیم.

بخش فناوری:

این بخش بیشتر جنبه‌ی خبری دارد و اخبار حوزه فناوری را با اطلاعاتان میرساند.

تازه‌ترین و جدیدترین اخبار این حوزه را در این بخش میتوانید بخوانید. محتواهای این بخش به صورت روزانه بروزرسانی میشود و هیچ خبری از چشم شما پنهان نمیماند.