معرفی بهترین چرخ موجود در بازار

چرخ خیاطی یکی از کاربردی ترین وسایل منزل است و هر خانواده ای به یک چرخ خانگی در منزل خود نیاز دارد. چرخ های خیاطی انواع مختلفی دارند و هر کدام در ابعاد و همچنین قیمت های خاصی عرضه می شوند. شما باید در زمان خرید چرخ خیاطی دقت زیادی به خرج دهید که یک محصول با کیفیت و با دوام برای خود خریداری کنید.

در این مطلب از نوبشو تصمیم داریم سه مورد از بهترین برندهای چرخ خیاطی موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم. اما اجازه دهید که ابتدا اطلاعاتی درخصوص خرید چرخ خیاطی  به شما ارائه دهیم تا خرید بهتر و موفق تری داشته باشید.

 

راهنمای خرید چرخ خیاطی

در صورتی که می خواهید یک چرخ خیاطی با کیفیت خریداری کنید که تا سال های طولانی برای شما کار کند، در زمان خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. مشخص کردن بودجه:

قبل از هرچیزی شما باید میزان بودجه ای که در اختیار دارید را مشخص نمایید تا بدانید که باید دقیقا باید به سراغ چه رنج قیمتی بروید. همچنین شما باید قبل از خرید نیازها و کاربردهای مورد انتظار خود را مشخص کنید تا با توجه به این موارد برای خرید اقدام نمایید.

  1. توجه به وزن چرخ خیاطی:

امروزه دیگر دوران چرخ خیاطی های سنگینی که توسط مادران و مادربزرگ های ما مورد استفاده قرار می گرفتند به سر رسیده است. چرخ های امروزی با تکنولوژی های جدیدی ساخته می شوند و وزن کمی دارند. به همین دلیل در زمان خرید باید به دنبال چرخی باشید که از وزن سبکی برخوردار باشد تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.

  1. پشتیبانی از برنامه های دوخت متنوع:

یک چرخ خوب چرخی است که از تمام برنامه های دوخت مختلف پشتیبانی کند. یعنی شما بتوانید به کمک آن، انواع دوخت های مختلف از جمله دوخت منظم و ساده، دوخت زیگزاگی و… را پیاده سازی کنید.

در واقع یک چرخ خیاطی زمانی می تواند در لیست بهترین چرخ های بازار قرار بگیرد که حداقل دوخت های مستقیم، کوک زیگزاگ، دوخت دکمه و کوک چپ و راست را پشتیبانی کند. چنین چرخ هایی خیاطی را به کاری بسیار ساده و لذت بخش تبدیل می کنند و حتی افراد مبتدی هم می توانند به کمک این چرخ ها دوخت های هنرمندانه ای روی پارچه انجام دهند.

  1. توجه به ماکو چرخ خیاطی:

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید چرخ خیاطی باید به آن توجه کنید، محل قرارگیری ماکو می باشد. ماکو بخش مهمی از چرخ خیاطی است و باید در جایی قرار گرفته باشد که شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. چرا که اگر ماکو در جای درستی قرار نگرفته باشد، تمیز کردن این قیمت و همچنین تعویض ماسوره برایتان سخت خواهد شد.

  1. توجه به سرعت چرخ خیاطی:

یکی دیگر از موارد و معیارهای مهم در خرید چرخ خیاطی، توجه به سرعت چرخ می باشد. حتما در زمان خرید به سرعت چرخ و تناسب آن با کاربردی که انتظار دارید دقت کنید.

  1. بررسی وجود گارانتی معتبر:

در صورتی که برای خرید چرخ خیاطی به مراکز خرید و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید، از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار خواهید شد. در این صورت حتی اگر مشکلی برای چرخ به وجود باید هم امکان تعمیر آن در نمایندگی ها وجود خواهد داشت.

 

خرید چرخ خیاطی مارشال

برند چرخ خیاطی مارشال انواع مختلفی از چرخ های گلدوزی، سر دوزی و… را برای مصارف خانگی و صنعتی به بازار عرضه کرده است. چرخ خیاطی مارشال از گذشته تا کنون به عنوان یکی از بهترین چرخ ها به شمار رفته و کیفیت و عملکرد بی نظیر ان بر کسی پوشیده نیست. این چرخ امکان انجام انواع دوخت های مختلف روی پارچه های گوناگون را فراهم می کند.

با توجه به کیفیت بالا و امکانات فوق العاده این چرخ مثل تنظیم خودکار طول بخیه و عرض کوک، دکمه کنترل سرعت، سوزن نخ کن، دوخت چند رنگ، لامپ نورافکن و…، خرید چرخ خیاطی مارشال می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خرید چرخ خیاطی جانتک

چرخ خیاطی جانتک یکی از چرخ های با کیفیت و کاربردی موجود در بازار است و توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. این چرخ قابلیت دوخت انواع پارچه مثل کتان، کریشه، جین، حریر، کرپ، چرم و… را فراهم کرده و به این ترتیب کار شما را برای خیاطی راحت تر می کند.

این چرخ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و کیفیت و طول عمر فوق العاده بالایی دارد. به همین دلیل خرید چرخ خیاطی جانتک برای مصارف خانگی توصیه می شود.

خرید چرخ خیاطی ریکار

چرخ خیاطی ریکار تمام امکانات و ویژگی هایی که از یک چرخ خیاطی انتظار می رود را در خود جای داده است. این چرخ خیاطی هم ظاهر زیبا و و رنگ بندی متنوعی دارد، و هم از کیفیت و عملکردی فوق العاده برخردار می باشد. تمام قطعاتی که در این چرخ به کار رفته از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است. به همین دلیل این چرخ مقاومت بسیار بالایی در برابر هر گونه آسیب و ضربه های احتمالی خواهد داشت.

ابعاد چرخ خیاطی ریکار کاملا مناسب و جمع و جور بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. سبک بودن وزن آن هم باعث می شود که شما بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.

این چرخ از پایه های ضد لغزش برخوردار است و به همین دلیل به هیچ عنوان سر و صدای اضافه ای از آن به گوش نخواهد رسید. پدال چرخ هم حساسیت ویژه ای دارد و به محض اینکه پایتان با آن تماس پیدا کند به حرکت در خواهد آمد. بنابراین در صورت خرید چرخ خیاطی ریکار ، شما می توانید انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی و دکمه دوزی را به راحتی روی هر پارچه ای که خواستید انجام دهید.

با توجه به قیمت مناسب و کاربردهای فراوان این محصول، خرید آن برای مصارف خانگی توصیه می شود.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با معیارهای انتخاب چرخ خیاطی آشنا کرده و تعدادی از بهترین چرخ های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید مدل های مختلف این چرخ ها را از فروشندگان نوبشو خریداری نمایید.