نهال های بادام شما را به پول زیادی می رسانند!

از قدیم و ندیم می گویند، آنکس که طاووس خواهد، جور هندوستان کشد! این ضرب المثل واقعیت زندگی است، اگر شما می خواهید به پول و درآمد قابل توجهی دست یابید، بدون شک باید تلاشی مضاعف داشته باشید.

البته که تلاش مضاعف شما باید در راه درستی انجام شود، به نقل از نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی کشاورز و ویکی هو بهترین راه برای رسیدن به درآمد زیاد، کاشت نهال های بادام است. بادام یکی از مغزهای بسیار پرطرفدار به شمار می رود که علاوه بر استفاده از آن به صورت مغز، روغن آن را هم برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. روغن بادام دارای خواص بسیار زیادی برای پوست و مو بوده و تولید آن هم به صورت مالشی و هم به صورت خوراکی انجام می شود. با توجه به این توضیحات می توان گفت کاشت نهال بادام و فروش میوه آن سود زیادی به شما می رساند؛ از همین رو اگر می خواهید به درآمد زیادی دست پیدا کنید باید نهال بادام بکارید. اگر تا پایان این مطلب همراه ما بمانید به شما خواهیم گفت که سرمایه گذاری روی نهال چگونه است و چه نهال بادامی برای سرمایه گذاری مفیدتر خواهد بود.

نهال بادام آذر

خرید نهال بادام، سرمایه گذاری سبز

همیشه می گویند شما به دو صورت می توانید تجربه کسب کرده و در یک زمینه به دانش و آگاهی برسید، یکی اینکه خودتان در آن زمینه فعالیت کنید و تجربه شخصی به دست آورید و دیگری استفاده از تجربه شخصی دیگران است. تجربه دیگران هم می تواند به همان اندازه که خودتان چیزی را تجربه نمایید به دانش و آگاهی شما بیفزاید.

با این اوصاف ما تصمیم داریم تجربه شخصی خود را در اختیار شما قرار داده و این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم که خرید نهال بادام یک سرمایه گذاری ایمن و بسیار پر سود است. شاید این مسئله برای شما غیر معمول باشد که خب حق دارید در دنیای مدرن امروزی که اکثر افراد روی ارزهای دیجیتالی، بازار بورس و دلار سرمایه گذاری می کنند، سرمایه گذاری روی نهال کار غیر معمولی به نظر می رسد. اما خب این نوع سرمایه گذاری بسیار سود آور است و شما را از مال دنیا بی نیاز می کند. با سرمایه گذاری سبز شما به درآمد قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد و می توانید هفت نسل بعدتان را هم تامین نمایید.

احداث باغستانی پربار از نهال های بادام تا سال های سال به صورت مداوم پول زیادی برای شما همراه خواهد داشت، شما می توانید با فروش محصول باغ خود هر ساله پول زیادی به جیب بزنید. باور کنید این نوع سرمایه گذاری برخلاف سرمایه گذاری های نوین علاوه بر مزایای مادی مزایای معنوی زیادی را هم برای شما به دنبال دارد.

با کاشت نهال شما به کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک زیادی می کنید و علاوه بر آن روحیه شما در تعامل با طبیعت و زیبایی های آن بهبود پیدا خواهد کرد.

سود آوری با خرید نژادهای برتر

لازم به ذکر است که درآمد زایی از طریق کاشت نهال تنها از طریق کاشت و خرید نژادهای برتر اتفاق می افتد. در واقع شما نمی توانید انتظار داشته باشید با خرید نهال های ناسالم و بنجل به یک باغستان سرسبز دست یابید، اصلا چنین چیزی ممکن نیست! اگر می خواهید یک باغستان پربار داشته باشید و سود و پول زیادی به جیب بزنید، باید نژادهای برتر نهال را شناسایی کرده و آن ها را خریداری کنید. شاید نهال های سالم و نژادهای برتر قیمت بالاتری داشته باشند اما به قول معروف گفتنی هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت!

اگر نظر ما را می خواهید نهال بادام آذر جزو نژادهای برتری است که شما با کاشت آن می توانید به سود زیادی دست پیدا کنید. نهال های آذر از محبوب ترین نهال های موجود در بازار هستند که امروزه مورد توجه باغداران قرار گرفته اند. نهال آذر در دسته نهال های دیر گل قرار دارند از همین رو می توانند در برابر سرما و یخبندان بهار مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهند.

نهال های دیرگل آذر از آن بیدهایی نیستند که با این بادها بلرزند و یخبندان بهاری بتواند به آن ها آسیبی برساند. نهال های آذز تقریبا در ابتدای فصل بهار شکوفه می دهند و میوه آن ها در طی تابستان و بهار پرورش پیدا کرده و در نهایت شما می توانید محصول آن را در نیمه دوم مرداد ماه برداشت کنید.

در تاریخچه این نهال ها آمده که آن ها برای اولین باز از طریق عراق امروزی وارد ایران شدند و برای اولین بار در جزیره بالکان پرورش داده شده اند. اما اولین خاستگاه این نهال ها شهر بوردو در کشور عشاق یعنی فرانسه بوده است.

نهال بادام خوشه ای آذر

این نهال ها به دلیل دیر گل بودن برای کاشت در مناطق کوهستانی بسیار مناسب هستند و سرمایی که در زمستان به آن ها وارد می شود، میوه آن ها را تقویت می کند. این نهال ها را در مناطقی مانند کرمانشاه، کرمان، آذربایجان شرقی، غربی و مرکزی کاشته می شوند و به خوبی رشد می یابند.

به کم قانع نباشید!

به کم قانع نباشید، انسان به عنوان اشرف مخلوقات همواره به دنبال کمال گرایی بوده است. البته حریص بودن برای مال دنیا هم خوب نیست ولی در شرایط و وضعیت اقتصادی امروز هرچقدر بیشتر داشته باشید می توانید آینده فرزندان خود را بهتر تامین کنید.

با این اوصاف اگر باغستان پرباری دارید آن را با کاشت نهال بادام مامایی پربارتر نمایید. نهال مامایی اولین بار در ایتالیا مهد فرهنگ و تمدن اروپا پرورش پیدا کردند. این نهال ها از سال دوم به بعد ثمر می دهند و هر چقدر که به بلوغ خود نزدیک تر شوند محصول دهی آن ها افزایش می یابد.

بسیاری از باغداران با کاشت نهال های زود گل در مناطق سردسیری بزرگترین اشتباه زندگی خود را مرتکب خواهند شد؛ چرا که این نهال ها توان مقابله با یخبندان زمستان را ندارند و خزان زده می شوند. اما نهال های مامایی مقاومت فوق العاده ای در برابر یخبندان های بهاری دارند و بعد از سرمای بهار تازه شکوفه می دهند.

زمانی که نهال های مامایی به بلوغ برسند تقریبا از هر نهال شما می توانید ۱۵ کیلوگرم بادام برداشت کنید و اگر واقعا هوای آن ها را داشته باشید این مقدار به بیشترین حد خود می رسد.

نهال بادام مامایی

جهت مشاهده مشخصات و بررسی انواع نهال بادام تجاری روی لینک زیر کلیک کنید :

https://nahalvand.com/product-category/almond/

با بزرگترین نهالستان خاورمیانه سبزتر از همیشه باشید!

کار را باید به کاردانش سپرد، پرورش و تولید نهال کار هر کسی نیست و سپردن این کار به برخی ها افسار شتر به خر بستن است. اما نهالستان نهالوند به معنای واقعی کلمه لایق و شایسته لقب بهترین نهالستان خاورمیانه بوده می تواند بهترین نهال ها و سالم ترین آن ها را در اختیار شما قرار دهد.

این نهالستان تمامی نهال های خود را به صورت شناسنامه دار و با ضمانت واقعی بازگشت کالا به باغداران عزیز عرضه می کند. تمامی نهال های موجود در این نهالستان دارای کارت قرنطینه و کارت سلامت هستند و شما می توانید به سادگی آب خوردن برای خرید نهال از این نهالستان اقدام کنید. برای این منظور تنها کافی است به وب سایت این نهالستان به نشانی nahalvand.com مراجعه کرده و بعد از مشاهده مشخصات و قیمت نهال ها، مناسب ترین آن ها را برای خرید انتخاب نمایید.

ضمنا اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید و نمی دانید برای کاشت نهال در شرایط اقلیمی شما چه نهالی مناسب است، می توانید به شماره تلفن های ۰۹۱۴۴۸۰۱۹۳۰ / ۰۹۱۴۴۸۰۱۹۴۰ زنگ بزنید و با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کنید. کارشناسان خبره نهالوند در این زمینه تجربه زیادی داشته و می توانند به خوبی شما را در این راه راهنمایی کنند.