نکات مهم در انتخاب و خرید قاب گوشی

قاب گوشی

یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل، قاب گوشی است. در واقع تلفن های همراه نیاز به محافظی دارند که از آنها در برابر ضربات محافظت نماید. قاب یا گارد گوشی بهترین گزینه برای محافظت از گوشی محسوب می شود. گاردها علاوه بر افزایش ایمنی باعث زیبایی موبایل نیز می شوند.

امروزه قاب های بسیاری با برندهای مختلف در بازار عرضه می شوند. تمامی گاردهای گوشی بر سر میزان کیفیت با یکدیگر رقابت می کنند. هر قدر که گارد از موبایل در برابر گرد و غبار، گرما و ضربه محافظت بیشتری نماید و مقاومت و دوام بالاتری داشته باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند. در مرکز پخش قاب و گلس موبوفان می توان انواع قاب موبایل را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمود.

خرید قاب گوشی

خرید قاب گوشی به همه افراد پیشنهاد می شود؛ چرا که علاوه بر جنبه تزیینی، از گوشی در برابر آسیب ها محافظت می کند. در خرید گارد گوشی بایستی نکات مختلفی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان خرید آسان و خوبی داشت.

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید قاب گوشی باید مورد توجه قرار گیرد، جنس قاب است. گاردها معمولا از جنس پلاستیک ساخته می شوند. انواع متنوع جنس قاب، بایستی گوشی را در مقابل ضربه، رطوبت و… حفظ نماید. همچنین در خرید گارد بایستی به میزان پوشش دهی آن دقت داشت. قاب باید ضخامت مناسبی داشته باشد و همه قسمت های موبایل مانند صفحه نمایشگر، کناره ها و پشت آن را پوشش دهد.

علاوه بر این قاب گوشی بایستی با قابلیت های مختلف موبایل هماهنگ باشد. برای مثال کاور موبایل باید با دکمه های کم و زیاد کردن صدا، دکمه قفل صفحه، محل میکروفون، هندزفری و… هماهنگ باشد و باعث بی استفاده شدن آنها نشود. بنابراین هنگام خرید باید این ویژگی مورد بررسی قرار گیرد تا دسترسی به امکانات موبایل محدود نشود. همچنین قیمت کاور موبایل یکی دیگر از عواملی است که هنگام خرید این محصول مورد توجه قرار می گیرد. اما باید دقت داشت که گارد نوعی بیمه برای موبایل محسوب شده و قیمت بالای آن نباید موجب انصراف از خرید گردد.

قاب گوشی جدید
قاب گوشی جدید

گارد گوشی جدید

امروزه با توجه به قیمت بالای موبایل، قاب ها به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گوشی محسوب می شود. قاب گوشی جدید، قابی است که جنس مناسبی داشته باشد و از گوشی به خوبی نگهداری نماید. قاب های هوشمند یکی از جدیدترین انواع قاب هستند که در آنها صفحه نمایش نیز پوشیده می شود و هر چیزی که به عنوان اعلان در صفحه گوشی باشد، در قاب نشان داده می شود. همچنین قاب های فیبر کربن نیز یکی از انواع گاردهای جدید هستند که بسیار نازک و در عین حال مقاوم می باشند.

قاب گوشی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ یکی از برندهایی است که بیشترین تنوع را دارد. در واقع گوشی های سامسونگ یکی از پرفروش ترین برندهای موبایل هستند. در میان لوازم جانبی این برند نیز قاب آن بسیار پرفروش است. گاردهای سامسونگ در انواع سیلیکونی، شفاف ژله ای، آینه ای، الماسی، هولوگرامی، گاردهای ضدضربه و ۳۶۰ درجه ای، کیف های چرم و کلاسیک، فانتزی، مگنتی، طرح دار و… موجود هستند. هر فرد می تواند متناسب با سلیقه و بودجه خود، قاب مناسب خود را خریداری نماید.

قاب های گوشی شیائومی

یکی از مهمترین لوازم جانبی در برند شیائومی، قاب گوشی شیائومی می باشد. قاب های برند شیائومی موجب عملکرد و کارایی بهتر موبایل شده و از آن در برابر آسیب و ضربه محافظت می کند. در خرید قاب های شیائومی بایستی دقت داشت که قاب کیفیت مناسبی داشته باشد و استانداردهای لازم در ساخت آن رعایت شود. در این صورت می تواند امنیت گوشی را تضمین نماید.

در خرید قاب گوشی شیائومی باید توجه داشت که قاب متناسب با مدل گوشی شیائومی انتخاب شود. در این صورت می توان از همه قابلیت های موبایل استفاده کرد و این قابلیت ها محدود نمی شوند. برخی از مدل های گارد شیائومی می توانند در آنتن دهی موبایل اختلال ایجاد کنند. بنابراین هنگام خرید این محصول بایستی به این نکته توجه ویژه ای داشت.

قاب گوشی
قاب گوشی

قاب گوشی اپل

تمامی لوازم جانبی برند اپل از جمله قاب گوشی اپل توسط همین شرکت و به صورت اورجینال تولید می شوند. در واقع مهمترین ویژگی که در لوازم جانبی برند اپل وجود دارد، کیفیت بالا و اورجینال بودن آنها است. بنابراین هنگام خرید لوازم جانبی اپل و به خصوص قاب آن باید از اصل بودن آن اطمینان داشت. چرا که ماندگاری و دوام گوشی آیفون، با استفاده از قاب و سایر لوازم جانبی اورجینال این برند افزایش می یابد.

اگر بر روی بدنه گوشی آیفون خط یا خراشی ایجاد شود، بر روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد و باعث کاهش قیمت موبایل می گردد. بنابراین بایستی قاب گوشی اپل اورجینال بوده و کیفیت بالایی داشته باشد. این عامل باعث می شود تا هنگام افتادن و زمین خوردن، بدنه یا صفحه گوشی دچار آسیب نشود. تمامی قاب های گوشی های آیفون در طول فرایند تولید، مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند. بنابراین علاوه بر کیفیت بالا، از گوشی آیفون در برابر خط و خش محافظت می کند. در مجموعه موبوفان انواع قاب گوشی های اپل، سامسونگ، شیائومی و… به صورت اورجینال و با کیفیت بالا عرضه می گردد.

قاب گوشی
قاب گوشی