نکات ناگفته ادمین پیج که هیچ جایی مطرح نشده است

ادمین پیج شخصی است که وظیفه دارد تا پیج شما را مدیریت کند، این یک جمله پیش پا افتاده و تکراری است که در هر سایتی در ارتباط با آن صحبت شده است. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ناگفته های ادمین پیج اینستاگرام توضیحاتی دهیم که هیچ کجا در ارتباط با آن صحبت نشده است.

به دلیل افزایش استقبالی که از خریدهای اینترنتی در چند سال اخیر شد، بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدند پیش رفتند و یا کسب و کارهای جدیدی به وجود آمدند که باعث تحولی عظیم در امر فروش شدند. اینستاگرام و سایت دو بستر عالی برای فروش محصولات مختلف هستند و شاید بیش تر از نیمی از فروش های روزانه سهم این دو بستر می باشد. برای این که بتوانید در این فضا به فروش برسید و موفق باشید باید همگام با نیازهای روز جامعه پیش بروید؛ اول از اینستاگرام شروع می کنیم این فضا که بیش از نیمی از مردم دنیا از آن استفاده می کنند بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد شده است.

برای این که بتوانید در فضای اینستاگرام موفق شوید نیاز است تا از یک ادمین پیج ماهر بهره ببرید تا بتواند ۰ تا ۱۰۰ پیج شما را از ابتدا و به صورت کاملا اصولی پیش ببرد.

مدیریت پیج اینستاگرام، کاری ضروری

برای مدیریت پیج اینستاگرام نیاز است تا با یک شخص و یا شرکت همکاری داشته باشید تا بتواند مدیریت پیج شما را به عهده بگیرد. قبل از ادامه دادن این متن نیاز است تا یک نکته به شما خوانندگان این مقاله بگوییم اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق باشید و به نوعی نفر اول بیزینستان در فروش باشید نیاز است تا کار پیج خود را برون سپاری کنید و به هیچ عنوان اگر مهارت و یا تجربه ای ندارید سعی نکنید کار خود را به تنهایی پیش ببرید.

ادمین پیج معمولا با تایم هایی که پست و استوری شما بازدید بیش تری را دارند آشنا می باشد و دقیقا می داند که چه زمانی مناسب می باشد. برخی افراد این تصور را دارند که هر چقدر تعداد پست و استوری هایی که در پیجشان قرار می دهند بیشتر باشد؛ بیشتر دیده خواهند شد این یک تصوری کاملا غلط می باشد و پست و استوری ها باید به اندازه باشد تا مخاطب از دیدن شما خسته نشوند و به نوعی تمایل داشته باشد که شما را دنبال کند. تعداد پست و استوری ها را به صورت دقیق ادمین اینستاگرام می داند که باید به چه اندازه باشد تا مخاطبان از دیدن شما فراری نشوند.

شاید خیلی از افراد از هشتگ به سادگی عبور کنند و این فکر را کنند که هشتگ هیچ تاثیری در دیده شدن ندارد این هم تصور غلطی دیگر است، شما اگر بدانید هشتگ ها چه تاثیری بر روی ارتقا پیج شما دارند هیچ گاه آن ها را نادیده نمی گیرید. در انتخاب هشتگ زیاده روی نکنید و تعداد مناسب آن را به عهده ادمین اینستا خود بسپارید.

امینت پیج چطور تامین می شود؟

معمولا برخی از افراد به طور کاملا افراطی روی امینت پیجشان پافشاری زیادی دارند و برایشان مهم است تا بدانند امینت پیجشان چطور تامین می شود. معمولا هیچ راهی برای تضمین امنیت پیج اینستاگرام وجود ندارد و باید طبق همان اصولی که خود برنامه اینستاگرام برای امینت پیج در اختیار کاربرانش قرار داده است پیش رفت. پس از این بابت گول شیادانی که از شما مبلغ زیادی پول دریافت می کنند و به شما این اطمینان را می دهند که برای پیجتان هیچ مشکلی پیش نمی آید را نخورید چرا که اینستاگرام است و ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش بینی را برایتان رقم بزند.

ادمین پیج یا؟

ادمین پیج را دست کم نگیرید کاری که ادمین پیج اینستاگرام برایتان انجام می دهد باعث رشد فروش شما می شود؛ ممکن است این تصور را داشته باشید که هزینه ای که برای همکاری با یک شرکتی که خدمات مدیریت پیج ارئه می دهد، داشته باشید به مراتب بیش تر از استخدام یک ادمین پیج اینستا می باشد. اگر از بعد هزینه نگاه کنید این تصور شما کاملا درست می باشد اما اگر کیفیت کار برایتان مهم باشد متوجه خواهید شد که تنها یک ادمین پیج برای رشد پیج کافی نیست و باید از دیگر افراد نیز کمک بگیرید.

همان طور که می دانید تولید محتوا یکی از مهم ترین اصولی است که برای رشد پیج و دیده شدنتان باید از آن استفاده کنید اما ادمین پیج شما هیچ وظیفه ای در قبال تولید محتوا ندارد و این کار باید توسط فردی ماهر انجام بگیرد.

ادمین پیج اینستا شما وظیفه ای در قبال مدیریت پیج شما ندارد و فقط باید یک سری کارها که در حیطه فعالیتش می باشد و اکثرا با آن آشنا هستند انجام دهد

بی اس سایت

گروه بی اس سایت در کنار شماست تا مدیریت پیج اینستا شما را با داشتن ادمین پیج با مهارت اداره کند. به ما در این راه اطمینان کنید تا بهترین ها را برایتان رقم بزنیم و طعم شیرین فروش را بچشید.

برای کسب اطلاعات بیش تر و ارتباط با کارشناسان ما وارد این لینک شوید تا مشاوران ما پاسخ سوال های شما را بدهند.