پله گرد در فضای کم

ساخت پله گرد در فضای کم یکی از مواردی است که سازنده باید علاوه بر هوش مهندسی بالا باید تجربه کاری زیادی در این رابطه داشته باشد. در غیر این صورت باید آنقدر راه پله را درست و خراب کند تا ایرادات کارش را به دست بیاورد هر کسی می داند که با یکبار جوش دادن آهن و از دوباره کندن آن تا حد بسیار بالایی از کیفیت سازه آهنی راه پله کاسته می شود پس سفارش کار پله گرد علی الخصوص در ویدی به ابعاد کوچک یا حتی بد نقشه باید به دست توانای یک سازنده مقتدری مثل پله گرد نوربخش انجام شود. پایین آوردن وزن پله به گونه ای که به قدرت آن لطمه ای وارد نشود یک مزیت است از این نظر که هم وزن کلی وارده به ساختمان کاهش می یابد. و هم ارزان تر برای کارفرما تمام می شود.

پله های کوچک در چه فضا یا مکان هایی بیشتر کاربرد دارند؟

پله دوبلکس فلزی کم جا اکثرا برای مغازه های کوچک تجاری همانند نمایشگاه های ماشین یا بنگاه های معاملات ملکی و همین طور رستوران های شیک و باکلاس. در بحث مسکونی هم واحد های آپارتمانی کوچک مثلا کمتر از ۸۰ متر یا برای اتصال حیاط به بالکن خانه یا همین طور حیاط به پشت بام در اکثر خانه های قدیمی دوبلکس در آپارتمان های امروزی هم برای تردد بین پشت بام به خرپشته یا همان کف اتاق آسانسور هم قابلیت اجرایی بی نظیری خواهد داشت.

قیمت پله دوبلکس کوچک را چگونه تعیین می کنند؟

قیمت پله پیچ در سال ۱۴۰۲ در بیشتر مواقع بر اساس چند سر فصل یا موضوع اصلی تعیین می شود که شامل اول وزن پله پیچ که هر چقدر آهن مصرف شده در آن بیشتر باشد به طبع قیمت بالاتر می رود. دوم مقدار زمان درگیر کننده سازنده نسبت به خودش یعنی هر چقدر طرح پیشنهاد شده از طرف مشتری انجامش وقت گیر تر و یا همان دشوار تر باشد . مسلم است که تعداد روزهای زیادتری سازنده را درگیر خودش می کند. این یعنی گران شدن قیمت، سوم کیفیت متریال به کار برده شده البته که کیفیت آهن را ضخامت آن تعیین می کند. ولی برای ساخت راه پله فلزی از چوب،سنگ و شیشه هم استفاده می شود.

چه مدت زمان طول می کشد که یک راه پله دوبلکس از صفر تا صد ساخته شود؟

همه چیز بستگی به طرح مورد نظر و تردد کاری سازنده دارد ولی در پله گرد نوربخش از ۳ روز الی ۱۰ روز پله شما آماده نصب می باشد.