چرا مکمل بدنسازی را باید اورجینال خرید

بدنسازی، رژیمی از تمرینات طراحی شده برای تقویت رشد عضلانی بدن انسان و ارتقای سلامت عمومی و تناسب اندام است. بدنسازی به عنوان یک فعالیت رقابتی، هدفش نمایش دادن توده عضلانی، تقارن و تعریف کلی برای جلوه زیبایی شناختی به شیوه هنری است. در تمرینات از هالتر، دمبل و سایر وسایل تمرین مقاومتی استفاده می شود. برای استفاده از تمرینات مشابه برای تمرینات ورزشی و آماده سازی، آمادگی عمومی و درمان توان بخشی، تمرینات با وزنه را باید در نظر گرفت. محبوبیت بدنسازی به سرعت در حال افزایش است. در ایالات متحده، بیش از ۲۰۰ مسابقه بدنسازی آماتور طبیعی (تست دارویی) در طول سال برگزار می شود و انتظار می رود تعداد مسابقات در سال های بعد نیز افزایش یابد. آمادگی برای مسابقات بدنسازی شامل کاهش شدید چربی بدن در عین حفظ توده عضلانی است. این امر معمولاً از طریق کاهش دریافت کالری، تمرینات قدرتی شدید و افزایش تمرینات قلبی عروقی به دست می آید.
رقبا در بسیاری از استراتژی های غذایی و مکمل شرکت می کنند تا برای مسابقه آماده شوند. برخی پایه علمی قوی دارند. با این حال، بسیاری این کار را نمی کنند. بدنسازی توسط یونانیان باستان به ..

بدنسازی، رژیمی از تمرینات طراحی شده برای تقویت رشد عضلانی بدن انسان و ارتقای سلامت عمومی و تناسب اندام است. بدنسازی به عنوان یک فعالیت رقابتی، هدفش نمایش دادن توده عضلانی، تقارن و تعریف کلی برای جلوه زیبایی شناختی به شیوه هنری است. در تمرینات از هالتر، دمبل و سایر وسایل تمرین مقاومتی استفاده می شود. برای استفاده از تمرینات مشابه برای تمرینات ورزشی و آماده سازی، آمادگی عمومی و درمان توان بخشی، تمرینات با وزنه را باید در نظر گرفت. محبوبیت بدنسازی به سرعت در حال افزایش است. در ایالات متحده، بیش از ۲۰۰ مسابقه بدنسازی آماتور طبیعی (تست دارویی) در طول سال برگزار می شود و انتظار می رود تعداد مسابقات در سال های بعد نیز افزایش یابد. آمادگی برای مسابقات بدنسازی شامل کاهش شدید چربی بدن در عین حفظ توده عضلانی است. این امر معمولاً از طریق کاهش دریافت کالری، تمرینات قدرتی شدید و افزایش تمرینات قلبی عروقی به دست می آید.

رقبا در بسیاری از استراتژی های غذایی و مکمل شرکت می کنند تا برای مسابقه آماده شوند. برخی پایه علمی قوی دارند. با این حال، بسیاری این کار را نمی کنند. بدنسازی توسط یونانیان باستان به عنوان منشأ و الهام بخش بیشتر جوامع بعدی برای تمرین آن بود. مسابقات مدرن عمدتاً از نمایش‌های تئاتر و سیرک مردان قدرتمند اروپایی در اواخر قرن نوزدهم شکل گرفت. اولین مسابقه فیزیک بدن آمریکایی که توسط برنار مک فادن (۱۹۵۵-۱۸۶۸) فرهنگیان فیزیکی برگزار شد، در سال ۱۹۰۳ در شهر نیویورک برگزار شد. برنده، ال ترلوار، به عنوان «بی نقص ترین مرد جهان» معرفی شد. مسابقات مشابهی توسط مک فادن در سال های ۱۹۲۱ و ۱۹۲۲ برگزار شد که هر دو بار چارلز اطلس برنده شد. اما مسابقات بدنسازی تا زمان آغاز مسابقات آقای آمریکا در سال ۱۹۳۹ که تحت نظارت اتحادیه آماتورهای ورزشی (AAU) ایالات متحده بود نادر بود. پس از آن، جان گریمک (۱۹۴۰-۱۹۴۱) و استیو ریوز (۱۹۴۷) برندگان آقای آمریکا به عنوان الگو برای نسلی از بدنسازان مشتاق خدمت کردند. این ورزش پس از جنگ جهانی دوم به سرعت توسعه یافت. و مسابقات AAU Mr. America در اواخر دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ به اوج محبوبیت خود رسید. همزمان دو سازمان رقیب به وجود آمدند، فدراسیون بین‌المللی بدنسازان، که توسط کانادایی ‌ها جو و بن ویدر در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد، و در بریتانیا انجمن ملی بدنسازان آماتور، که توسط اسکار هایدنستام در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. مسابقه آقای جهان دومی برگزار شد. در لندن، معتبرترین رویداد بین المللی بدنسازی برای حدود ۲۵ سال بود. در دهه ۱۹۷۰ توسط مسابقات مستر المپیا که توسط Weiders برگزار شد، پیشی گرفت.

اگر افراد به طور منظم ورزش می کنند، احتمالاً می خواهند مطمئن باشند که بیشترین بهره را از آن می برند. یکی از فواید مهم ورزش افزایش عضله و قدرت است. داشتن مقدار عضله سالم به فرد این امکان را می دهد که بهترین عملکرد خود را در طول ورزش و زندگی روزمره داشته باشد. افراد باید همواره سه معیار اصلی برای افزایش حداکثر عضله را رعایت کنند: خوردن کالری بیش تر از آنچه می سوزانند، مصرف پروتئین بیشتر از آنچه تجزیه می کنند و یک برنامه ورزشی که برای عضلات فرد چالش برانگیز است. در حالی که ممکن است افراد بدون مصرف مکمل های غذایی، تمام این معیارها را برآورده کنند، برخی مکمل ها ممکن است به فرد در رسیدن به اهدافشان کمک کنند. چند مکمل ذکر شده در زیر ممکن است به فرد کمک کند تا با برنامه ورزشی خود عضله بیشتری را کسب کند. کراتین مولکولی است که به طور طبیعی در بدن فرد تولید می شود و انرژی را برای ماهیچه ها و سایر بافت ها تامین می کند. با این حال، مصرف آن به‌عنوان یک مکمل غذایی می‌تواند محتوای کراتین ماهیچه‌ای را تا ۴۰ درصد فراتر از سطح طبیعی آن افزایش دهد. این روی سلول‌ های عضلانی و عملکرد ورزشی افراد تأثیر می‌ گذارد و باعث افزایش عضله می‌ شود.

در واقع، تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهد که کراتین قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. در واقع، تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهند که استفاده از مکمل کراتین قدرت عضلانی را بهبود می بخشد. اگر افراد می ‌خواهند عضله‌ سازی کنند، این خبر خوبی است. قدرت بیشتر به فرد امکان می دهد در حین ورزش عملکرد بهتری داشته باشد و در طول زمان منجر به افزایش بیشتر توده های عضلانی شود. کراتین هم چنین می تواند محتوای آب را در سلول های ماهیچه ای فرد افزایش دهد. این ممکن است باعث شود سلول‌ های ماهیچه ‌ای فرد کمی متورم شوند و سیگنال‌ هایی برای رشد عضلانی تولید کنند. علاوه بر این، این مکمل ممکن است سطح هورمون های دخیل در رشد عضلانی مانند IGF-1 را افزایش دهد. علاوه بر این، برخی تحقیقات نشان می دهد که کراتین ممکن است به کاهش وزن افراد نیز کمک مؤثری کند.

به طور کلی، بسیاری از مکمل‌ های کراتین و ورزش مورد مطالعه قرار گرفته ‌اند و یک چیز قطعی است، کراتین می ‌تواند به افزایش حجم عضلانی کمک کند. کراتین نیز به طور خاص مورد مطالعه قرار گرفته است و دارای خواص ایمنی برجسته است. بدنسازان رقابتی به طور سنتی از رژیم های غذایی دو تا چهار ماهه پیروی می کنند که در آن کالری ها کاهش می یابد و مصرف انرژی افزایش می یابد تا لاغر شوند. علاوه بر از دست دادن چربی، حفظ عضلات در این دوره از نگرانی های اصلی است. برای این منظور، مصرف بهینه کالری، کمبودها و ترکیبات درشت مغذی باید در حین مطابقت با نیازهای متغیری که در طول آماده سازی مسابقه رخ می دهد، دنبال شود.

برای ایجاد کاهش وزن، باید انرژی بیشتری نسبت به مصرف انرژی صرف شود. این را می توان با افزایش مصرف کالری و در عین حال کاهش کالری دریافتی انجام داد. اندازه این کمبود کالری و مدت زمانی که حفظ می شود تعیین کننده میزان کاهش وزن است. هر پوند چربی خالص بدن که متابولیزه می شود تقریباً ۳۵۰۰ کیلو کالری تولید می کند، بنابراین کسری کالری روزانه ۵۰۰ کیلو کالری از نظر تئوری منجر به کاهش چربی تقریباً یک پوند در هفته می شود اگر کاهش وزن کاملاً از چربی بدن باشد. بنابراین، بسیاری از افرادی که در حال انجام تمرینات ورزشی بسیار قوی و عضله سازی می باشند، این افراد برای این که بتوانند نیازهای غذایی خود را برطرف کنند و میزان پروتئین و کربوهیدرات ها و مواد مغذی موردنیاز در بدن خود را تأمین کنند، باید از مکمل های بدنسازی استفاده کنند که بتوانند بدن خود را تقویت کنند و از بدن خود در برابر آسیب ها و صدمات وارده به بدن محافظت کنند و زودتری بهبودی حاصل شود. مکمل های بدنسازی که در برگیرنده انواعی از مکمل ها از قبیل مکمل پروتئین، مکمل کراتین که در بالا به آن اشاره شد، مکمل آمینو اسید و مکمل گلوتامین می باشند که کارکرد هر کدام از این ها با یکدیگر متقاوت می باشد و فرد بسته به هدف خود از بدنسازی می تواند از آن ها استفاده کند. برای نمونه، همان طور که اشاره شد، مکمل کراتین دارای تأثیر به سزایی بر روی سوخت و ساز بدن و مکمل آمینو اسید نیز برای عضله سازی مورد استفاده افراد قرار می گیرد. بهترین زمان برای مصرف مکمل بدنسازی اورجینال بسته به نوع مکمل متفاوت می باشد. برای نمونه، از مکمل پروتئین می توان قبل و بعد از انجام تمرینات، ناشتا پس از بیدار شدن از خواب و یا هنگام خواب استفاده کرد. چرا که بدن به پروتئین نیاز دارد. بهترین زمان برای مصرف مکمل گلوتامین پس از انجام تمرینات و پیش از خواب است. مصرف مکمل آمینو اسید نیز هم چنین صبح پس از بیدار شدن از خواب و پیش از خواب و پس از تمرین و عصرانه و در نهایت مصرف مکمل کراتین به این صورت است که فرد باید چهار روز بعد از صبحانه و پس از انجام تمرینات و پیش از خواب مصرف کند. حال از چهار روز به بعد فقط پیش از تمرین و پس از آن مصرف شود. گرچه عوارض چندان خاصی برای استفاده از مکمل بدنسازی اورجینال گزارش نشده است، اما به ندرت می تواند برای افرادی که دچار حساسیت به مصرف داروها هستند و دارای کبد و کلیه ضعیف می باشند ممانعت ایجاد نماید. اگرچه مصرف پروتئین نیز به مدت طولانی می تواند منجر به اختلالاتی در عملکرد کلیه ها شود و هم چنین گزارش حاصل از تحقیقات انجام شده نشان می دهد که استفاده از مکمل های بدنسازی هم چنین می تواند منجر به آسیب به کبد و در مواردی ایجاد مشکلات گوارشی در فرد شود. در برخی موارد نیز افزایش وزن، آلرژی و حساسیت، افزایش میزان قند و چربی خون و نیز گرفتگی عضلات می تواند می تواند از اثرات ناشی از مصرف مکمل های مورد نظر باشد.

نوشته چرا مکمل بدنسازی را باید اورجینال خرید اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.