کاربرد اسباب بازی شانسی

کاربرد اسباب بازی شانسی

هر زمان که کلمه اسباب بازی به گوشتان می خورد می دانید که چه چیزی را می گوییم اما امروز می خواهیم به بررسی دسته از آن ها یعنی اسباب بازی شانسی ها بپردازیم که این روزها از محبوبیت و تقاضای بالایی برخوردارند. پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

اسباب بازی شانسی ها جایزه و سورپرایزهایی هستند که داخل جعبه شانسی ها یا تخم مرغ شانسی ها قرار می گیرند. این محصولات هرچیزی می تواند باشد از فرفره و انگشتر گرفته تا ماشین های اسباب بازی ریز و تفنگ های آب پاش. در قدیم این کالاها به شکل های ساده تری وجود داشت اما امروزه با پیشرفت جوامع و ماشین آلات صنعتی، تولیدکنندگان طرح های متنوعی از اسباب بازی شانسی ها را تولید و به بازار عرضه می کنند. مفهوم کلی این اجناس، مخفی بودن آن ها به هنگام خرید است که باعث می شود مشتری در هنگام خرید نداند چه چیزی در انتظار اوست تا زمانی که آن را آنباکس کند و به خود اسباب بازی شانسی برسد. اسباب بازی شانسی ها در داخل جعبه ها یا تخم مرغ ها به دو صورت قرار دارند. یا به صورت کامل و یکپارچه هستند و یا تکه هایی پازلی هستند که با استفاده از دستور العملی معینی که داخل بسته بندی آن ها قرار دارد، تکمیل و به شکل نهایی می رسند.

اسباب بازی شانسی های خریداری شده از هر برندی با برند دیگر متفاوت است این می تواند نقاط ضعف و قوت هر برند را نشان دهد. اگر به دنبال خرید اسباب بازی شانسی هستید و می خواهید از آن ها در خط تولیدتان استفاده کنید حتما به یک سری نکات مهم توجه کنید.

  • کیفیت و جذابیت در محصول

این را در نظر بگیرید که برخورد اول مشتری با محصول شما، مهم ترین مرحله از چرخه فروش شماست پس اسباب بازی شانسی شما باید حس و حال خوشایندی را ایجاد کند. این رویکرد زمانی محقق می شود که بتوانید کیفیت و جذابیت را باهم در یک محصول داشته باشید. بسیاری از شرکت ها محصولات خوب و با کیفیتی را با ظاهر بد و نامرغوب عرضه می کنند اما این گونه هم نمی‌توان گفت که یک محصول موفق را وارد بازار کرده اند.

  • استفاده از خلاقیت و نوآوری در طراحی محصول

ماهیت نوآوری و خلاقیت، ایجاد تغییرات مثبت در محصولی است که دیگر محبوبیت قبل را ندارد یا می خواهد به بازارهای جدید ارائه شود. شما با ارائه اجناس تکراری نباید انتظار محبوبیت زیادی را در بازار داشته باشید و نوآوری پدیده ای نیست که یکبار رخ دهد و باید در محصول شما فرآیندی مستمر باشد.

  • استفاده از مواد و متریال مرغوب

استفاده از مواد و متریال مرغوب در تولید اسباب بازی شانسی یکی از نکات مهم در بالا بردن کیفیت و ایمنی محصول است. کمی قبل به بررسی اهمیت کیفیت محصولمان پرداختیم اما یکی از مهم ترین نکات بحث ایمنی آن هاست. این اجناس به دلیل تماس مستقیم با پوست باید از مواد و متریال ایمن ساخته شود همچنین در بحث رنگ های تولید، از نوع فلور و غیر محلول باشد.

  • خدمات پس از فروش و خوش قولی

زمان برای تولیدگنندگان بسیار مهم و حائز اهمیت است. خوش قولی یکی از المان‌های مهم در هر کسب و کاری است و اگر برندی در این زمینه ضعف داشته باشد، شما فرصت های فراوانی را از دست خواهید داد. همچنین خدمات پس از فروش هم به اندازه خود فروش مهم است. شما باید از این مسئله مطمئن باشید که اگر محصول دریافتی توسط شما از کیفیت مدنظر برخوردار نبود و یا دارای مشکلات دیگری بود، بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و محصولتان را اصلاح کنید.

در حال حاضر اسباب بازی شانسی های متنوعی با برندهای گوناگون در بازار وجود دارند و سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر در بحث فروش دارند؛ اما شاید جالب است که بدانید امروزه برندهایی هم هستند که با قدمت کمی که دارند، توانسته اند تجربه فروش بالاتری را نسبت به برندهای قدیمی تر داشته باشند. در ادامه مطلب به بررسی چند محصول مطرح در بازار می پردازیم.

kinder joy

کیندرجوی به عنوان بخشی از محصولات اصلی برند کیندر شناخته می شود و در واقع دسته از اسباب بازی شانسی ها هستند که در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی فررو تولید شدند. این محصولات دارای لبه ای کاغذی هستند که با کشیدن آن، به دو نیم تقسیم می شوند. نیمی از آن ها حاوی لایه ای از کاکائو و خامه است که بر روی آن ویفر دارد. نیم دیگر آن دارای یک قاشق برای خوردن شکلات و یک اسباب بازی است. کیندر جوی ها از سال ۲۰۱۸ در بیش از ۱۷۰ کشور به فروش می رسد.

zuru smasher

اسمشرها در واقع دسته ای از اسباب بازی شانسی zuru هستند که در مدل های مختلف عرضه می شوند. این کالاها تخم مرغ های غول پیکر و بزرگی هستند که یک استخوان از آن بیرون زده و داخلشان یک اسباب بازی دایناسور به صورت فسیل قرار دارد. با باز کردن اسمشرها به تعداد زیادی از محصولات برخورد خواهید کرد که هر کدام از آن ها راهنمایی هستند برای رسیدن به قطعات اصلی دایناسور. در آخر شما با دنبال کردن دستورالعمل ها و رسیدن به تمام تکه های دایناسور می توانید آن را تکمیل کنید.

Barbie surprise

باربی سورپرایزها با بیش از ۵۰ سورپرایز در یک بسته، محصولات جذابی هستند که توسط برندهای مختلفی تولید وعرضه می شوند. عروسک باربی داخل آن ها در یک پوشش محافظت شده آبی رنگ قرار دارد و شما با قرار دادن آن در استوانه کامل آب و حل شدن پوشش، می توانید به اسباب بازی نهایی برسید. در هر کدام از باربی سورپرایزها یک عروسک متفاوت وجود دارد که می توانید با خرید تعدادی از آن ها، همه عروسک ها را جمع آوری کنید.

Barbie surprise
Barbie surprise

کلام آخر

خرید اسباب بازی شانسی برای همه افراد جذاب و هیجان انگیز است. خریدن محصولی که داخلش یک اسباب بازی منتظر ماست و در هنگام خرید نمی‌دانیم چه چیزی باعث ایجاد حس کنجکاوی می شود. پس با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین انتخاب را در زمان تهیه اسباب بازی شانسی ها برای تولیداتتان داشته باشید و بتوانید برند خود را در این زمینه رشد و ارتقا دهید.

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی شانسی