کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای یکی از کارآمدترین و عالی ترین گزینه برای خنک نگه داشتن منزل شما در طول تابستان و تامین گرمایش در طول زمستان می باشد.

یکی از مدل های جمع و جور و طراحی شده برای آپارتمان های کوچک و همچنین قادر به خنک کرده فضاهای بزرگ نشیمن نیز می باشد .

کولر گازی پنجره ای با گرم شدن هوا قدرتمندانه می تواند هوای داخل محیط را خنک و آن را یخچال کند و زندگی را در منزل برای شما راحت می کند .

کولر گازی پنجره ای با ظرفیت پایین را می توانید در فضاهای کوچک بکار ببرید و می تواند هوای سرد و گرم را در کل محیط به گردش آورد و بسته به مدل کولر گازی پنجره ای می تواند با فعال کردن گرمایش آن می تواند مانند بخاری عمل کند و گرمایش محیط را فراهم کند.

برای بسیاری این سوال پیش می آید که کولر گازی پنجره ای گری فقط سرد را بایستی در زمستان برداریم بهتر است پنجره ای در جای خود باقی بماند . شما می توانید با گذاشتن پوشش مناسب کولر گازی پنجره ای خود را عایق بندی کنید تا در زمستان از ورود هوای سرد جلوگیری شود .

اولین مورد هنگام خرید کولر گازی پنجره ای گری توجه به ظرفیت آن می باشد که با توجه به متراژ بایستی ظرفیت کولر گازی را تعیین کرد و مشورت با کارشناس خانه سفید کمک بزرگی برای شما خواهد بود زیرا که می توانید خرید بهتری داشته باشید.

هنگام خرید کولر گازی پنجره ای توجه به برند آن حایز اهمیت می باشد زیرا برندی را بایست انتخاب کنید که ویژگی های عالی داشته باشد و تنوع مدل های آن گسترده باشد که بتوانید بهترین نوع را بسته به نیاز خود انتخاب کنید .

مزیت این کولر گازی قرارگیری آن در قالب پنجره می باشد که به راحتی هوای گرم را می مکد و مستقیما” از پنجره خارج می کند و در هنگام تامین گرمایش این چرخه برعکس می شود.

برای افرادی که اجاره نشین هستند و نیاز دارند همراه خود کولر گازی را جابجا کنند قطعا” پنجره ای گزینه مناسبی می باشد زیرا برای نصب آن نیاز به کمی دانش و ابزارهای دستی می باشد زیرا که حضور فیزیکی نصاب الزامی نیست و در صورت جابجایی می توان به راحتی آن را از پنجره برداشته و با خود به منزل جدید برد.

چه زمانی نیاز به تعویض پنجره ای می باشد ؟ بهتر است موارد زیر را رعایت کنید :

ابتدا تمام درزگیرها را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که هوای گرم وارد اتاق نشود و هوای سرد خارج نشود که در صورت نشتی بهتر است در کمترین زمان ممکن آن را عایق بندی کرد.

در مرحله بعد نیاز می باشد فیلترهای دستگاه را بررسی کنید که در صورت کثیف بودن آن را با آب و صابون و با احتیاط بشورید که پاره نشود زیرا با گذشت زمان و استفاده زیاد احتمال قرارگیری گرد و خاک روی آن زیاد می باشد و این موجب می شود که از سرمادهی دستگاه بکاهد و کارایی آن را پایین بیاورد .

اگر با رعایت کردن تمام موارد بالا نتیجه نگرفتید بهتر است با تعمیرکار ماهر مشورت کنید که بیایید دستگاه را از لحاظ میزان حجم گاز داخل کمپرسور و خود کمپرسور و بقیه قطعات چک کند.

هنگام خرید کولر گازی حتما” بخواهید که یک شرکت گارانتی با خدمات پس از فروش معتبر را در اختیار شما قرار بدهد که بتوانید در صورت بروز مشکل در اسرع وقت جوابگوی شما باشد.