کمطرفداراترین پراید / عضو نامطلوب یک خانواده پرجمعیت/ عکس
خانواده محبوب پراید عضوی دارد که چندان مورد توجه مشتریان قرار ندارد و در بازار نیز محبوب نیست. این خودرو پراید ۱۴۱ است.
به گزارش خبرآنلاین، محبوبیت پراید در بازار ایران، موضوعی است که شکی در آن وجود ندارد. این خودرو با وجود توقف تولید، همچنان در بازار محبوب است و مشتریان علاقه بسیاری به خرید آن نشان میدهند. با این حال خانواده محبوب پراید عضوی دارد که چندان مورد توجه مشتریان قرار ندارد و در بازار نیز محبوب نیست. این خودرو پراید ۱۴۱ است.
به نقل از دیجیاتو، تولید پراید ۱۴۱ با نام پراید دولوکس، از سال ۱۳۸۲ آغاز شد. در آن زمان پراید دولوکس نسخه گرانتری نسبت به پراید صبا (سدان) و پراید نسیم (هاچبک) به حساب میآمد. هدف از تولید پراید دولوکس، تولید خودرویی برای علاقمندان به زانتیا بود که بودجه لازم برای خرید این خودرو را نداشتند! سبک باز شدن درب پنجم این خودرو باعث میشد تا پراید ۱۴۱ در کلاس خودروهای لیفتبک قرار گیرد.
علاوه بر درب صندوق متفاوت، کاسه چراغهای پراید دولوکس متفاوت از پراید صبا بود و داشبورد این خودرو نیز مدرنتر از همتایان خود به نظر میرسید. سایپا بعدها این داشبورد را در ت..
خانواده محبوب پراید عضوی دارد که چندان مورد توجه مشتریان قرار ندارد و در بازار نیز محبوب نیست. این خودرو پراید ۱۴۱ است.
به گزارش خبرآنلاین، محبوبیت پراید در بازار ایران، موضوعی است که شکی در آن وجود ندارد. این خودرو با وجود توقف تولید، همچنان در بازار محبوب است و مشتریان علاقه بسیاری به خرید آن نشان میدهند. با این حال خانواده محبوب پراید عضوی دارد که چندان مورد توجه مشتریان قرار ندارد و در بازار نیز محبوب نیست. این خودرو پراید ۱۴۱ است.
به نقل از دیجیاتو، تولید پراید ۱۴۱ با نام پراید دولوکس، از سال ۱۳۸۲ آغاز شد. در آن زمان پراید دولوکس نسخه گرانتری نسبت به پراید صبا (سدان) و پراید نسیم (هاچبک) به حساب میآمد. هدف از تولید پراید دولوکس، تولید خودرویی برای علاقمندان به زانتیا بود که بودجه لازم برای خرید این خودرو را نداشتند! سبک باز شدن درب پنجم این خودرو باعث میشد تا پراید ۱۴۱ در کلاس خودروهای لیفتبک قرار گیرد.
علاوه بر درب صندوق متفاوت، کاسه چراغهای پراید دولوکس متفاوت از پراید صبا بود و داشبورد این خودرو نیز مدرنتر از همتایان خود به نظر میرسید. سایپا بعدها این داشبورد را در تمامی نسخههای پراید مورد استفاده قرار داد، چرا که داشبورد پراید دولوکس امکان نصب دو کیسه هوا را داشت و میتوانست الزامات سازمان استاندارد را رعایت کند.
با وجود تمامی تغییراتی که سایپا روی پراید انجام داد، پراید ۱۴۱ نتوانست موفقیت چندانی را در بازار ایران کسب کند. نسخههای اولیه این خودرو گرانتر از پراید صبا بودند و تیراژ پایینتری نسبت به مدل سدان صبا داشتند. مشتریان نیز ترجیح میدادند به جای صبر کردن برای خرید مدل ۱۴۱، مدل ارزانتر صبا را بخرند و آن را زودتر تحویل بگیرند. طی دهه ۱۳۹۰ و پس از تغییر خط محصول پراید، مدل ۱۴۱ ارزانتر از مدلهای ۱۳۱ و ۱۳۲ قیمتگذاری شد اما همچنان متقاضی نداشت.
بزرگترین مشکل پراید ۱۴۱ از نظر مشتریان ایرانی، درب صندوق عقب متفاوت این خودرو بود. این درب نمای زیبایی داشت و باعث متفاوت شدن ظاهر پراید شده بود. با این حال مونتاژ نه چندان دقیق و بازوهای ضعیف، باعث میشدند تا این درب طی زمانی کوتاه سر و صداهای ناهنجار ایجاد کند. همین مساله باعث میشد تا مشتریان سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ را برای خرید انتخاب کنند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸