انتخاب برترین وکیل محدوده دادسرای محلاتی

وکالت محوران یک دفتر وکالت در منطقه ۱۴ است که در حوزه‌های مختلف حقوقی و کیفری خدمات ارائه می‌دهد. برای انتخاب بهترین وکیل محدوده دادسرای محلاتی با ما همراه باشید.

وکیل پایه یک دادگستری چه ویژگی‌هایی دارد؟

حضور موثر در دادسراها و دادگاه‌های کشور امری است به مراتب دشوار که هر کسی از پس انجام آن بر نمی‌آید. تحمل محیط مجادله برانگیز و بعضاً دیدن افرادی که حق را ناحق می‌کنند، از عهده‌ی بسیاری از افراد خارج می‌باشد مخصوصا آن‌هایی که قربانی حوادث شده‌اند. از همین رو به افرادی که درگیر پرونده‌های حقوقی و کیفری هستند توصیه می‌شود که نسبت به انتخاب بهترین وکیلی که می‌توانند اقدام نمایند. برای برگزیدن بهترین وکیل محدوده دادسرای محلاتی به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

  • مدرک وکیل را مورد بررسی قرار دهید.
  • وکیل منتخب باید در آزمون وکالت شرکت کرده باشد. وکلایی که این آزمون را پشت سر گذاشته‌اند در سطح بسیار بالاتری قرار دارند.
  • در دوره‌ی دو ساله کارآموزی وکالت شرکت کرده باشد.
  • همچنین دوره وکالت پایه دو دادگستری را شرکت و این دوره را تمام کرده باشد.
  • معیارهای اخلاقی و حتی مذهبی آن مورد تأیید شما باشد.

 

در مجموع یک وکیل پایه یک دادگستری از هفت خوان رستم رده شده تا شرایط حمایت قانونی صد در صدی از موکل‌های خود را داشته باشد. سید ابوالفضل احمدی وکیل پایه یک دادگستری، آماده خدمت رسانی به تمام متقاضیان دادسرای محلاتی و سایر افراد نیازمند کمک حرفه‌ای، به شکل حضوری و غیر حضوری  می‌باشد.

وکلای قابل اعتماد

وکالت محوران توانسته تعدادی از بهترین وکلای شهر تهران را گرد هم آورد. وکیل‌هایی که ضمن اشراف به مسائل کلی قانون در حوزه‌ی خاصی تخصص دارند. یکی از مهم‌ترین رکن‌های اعتماد به وکیل، میزان تخصص و حرفه‌ای بودن آن می‌باشد. از همین رو با توجه به مشکل خود وکیل انتخاب نمایید. به طور مثال وکیل چک، وکیل خانواده، وکیل ملکی و … .

دومین فاکتور مهم اعتماد، جسارت و شجاعت به حق وکیل است. این ویژگی وکیل، موکل را خوش‌بین‌تر از قبل می‌کند و در صورت عدم موفقیت در پرونده‌ها، هر دو ایمان دارند که تمام تلاش خود را کرده‌اند.

فرق وکیل اداری با قضایی

وکیل قضایی همان وکیل دادگستری است که دارای تحصیلات در زمینه حقوق و پرونده وکالت می‌باشد. در حالی که وکیل اداری، شخصی است که به سبب انعقاد یک قرارداد به عنوان وکیل فردی دیگر منسوب شده است. اما توجه به این نکته ضروری است که وکلای اداری صرفا حق مراجعه به ادارات را دارند و نمی‌توانند در مراجع قضایی به عنوان وکیل اظهار نظر نمایند.

بدیهی است که وکیل محدوده دادسرای محلاتی در زمره‌ی وکلای قضایی قرار می‌گیرد و کلیه اختیارات لازم را در مراکز قانونی و قضایی دارد. وکیل‌های اداری از این جهت که اطلاعات قانونی ضعیفی دارند شاید منجر به پیچیدگی بیشتر مسائل شوند.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

اهمیت پیگیری مستمر وکلا

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام انتخاب وکیل باید به آن توجه داشته باشید میزان پیگیری و پاسخگو بودن وکیل می‌باشد، به ویژه در ۲۴ ساعت اولیه. پس از مراجعه به دفتر وکالت، وکیل مورد نظر باید حجم انبوهی از اطلاعات را از موکل و سایر افراد مطلع دریافت کند. از همین رو ممکن است پس از بازگشتتان به منزل هم نیاز باشد وکیل به شکل تلفنی با شما ارتباط برقرار نماید.

همچنین با توجه به ابهامات متعدد متقاضیان، بهتر است که وکیل تا حد امکان در چهارچوب ساعات کاری پاسخگوی تماس‌ها و سؤالات مراجع خود باشد. برای انتخاب بهترین وکیل تهران بررسی بازخوردهای سایر موکل‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وکیل پایه دو دادگستری کیست؟

وکلای پایه دو دارای اختیارات بسیار محدودی هستند و امکان تقبل همه‌ی پرونده‌های حقوقی و کیفری را ندارند. پرونده‌هایی که می‌توان برای آن‌ها وکیل پایه دو اختیار کرد به این ترتیب می باشند:

محاکم کیفری: جرم‌های تعزیری با جزای حبس زیر ۱۰ سال، جزای نقدی، اقدامات تأمینی و شلاق.

محاکم حقوقی: پرونده‌های غیر مالی یا مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان (البته پرونده‌های غیر مالی به استثنای اختلاف در اصل نکاح، طلاق، نفی نسب و اثبات).

 

روش پیدا کردن وکیل شرق تهران

 

  • اگر آشنا، دوست یا بستگانی دارید که از وکیل خود راضی بوده حتماً از او بخواهید که تجاربش را در اختیارتان قرار دهد.
  • البته صرفا به معرفی دیگران بسنده نکنید و حضوری به دفتر وکیل یا وکلای مورد نظرتان مراجعه نمایید.
  • معمولاً در اطراف هر مجتمع قضایی تعداد زیادی دفتر وکالت وجود دارد. حتماً خودتان نیز وکلای حاضر را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که وکیل مورد نظرتان در رشته خود به اندازه کافی پویایی و تخصص دارد.
  • نام وکیل‌های مختلف را در اینترنت سرچ کنید. اکثر وکیل‌های حرفه‌ای، معتبر و با تجربه دارای سایت معتبر هستند و رزومه‌ی آن‌ها در اینترنت قابل رؤیت است.
  • در مورد پرداخت حق الوکاله با وکیل به توافق برسید. افراد نباید از ترس افزایش هزینه‌ها از جلسات مشاوره‌ای چشم پوشی کنند.

وکیل محدوده دادسرای محلاتی در وکالت محوران

کمترین کاری که وکلا باید انجام دهند، تسریع یا به تأخیر انداختن پروسه‌ی پرونده می‌باشد. اما در خیلی از مسائل حقوقی افراد صرفا به یک مشاوره، دریافت راهکار و فهمیدن این که قانون حق را به کدام طرف می‌دهد، نیاز دارند. از همین رو وکالت محوران در راستای آگاه سازی تمام افراد جامعه، امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای متقاضیان فراهم نموده تا بدون دغدغه‌ی هزینه اندکی از مشکلاتشان کاسته شود.

وکیل محدوده دادسرای محلاتی در حوزه خانواده

اگرچه دادسرای محلاتی شعبه‌ی خانواده ندارد اما در مجموعه وکالت محوران وکیل های متخصص در حوزه‌ی خانواده نیز فعالیت می‌کنند. چرا که این روزها در کشور مسائل و پرونده‌های خانوادگی زیادی در جریان‌اند و افراد زیادی از جمله کودکان چشم انتظار کمک می‌باشند.