درمان پوست با پلاسما

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
درمان پوست با پلاسما به روش پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به عنوان روش درمانی که تقریباً ۳ تا ۵ برابر تعداد پلاکت های موجود در خون در گردش طبیعی است، استفاده می شود. پی آر پی یک روش درمانی جوانسازی صورت است که از پلاسمای خود برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند و به از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی کمک می کند.
نتایج حاصل از درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی طبیعی و ظریف هستند و می توانند تا دو سال باقی بمانند. علاوه بر این، پی آر پی روش کم تهاجمی است، هیچ خطر واکنش آلرژیک ندارد و می تواند برای درمان تقریباً هر ناحیه از بدن بدون خطر عوارض جانبی استفاده شود.
شما می توانید جهت خرید محصولات درمان پوست از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .
درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی برای جوان سازی پوست چه تفاوتی با فیلرها یا تزریقات دیگر دارد؟ خطوط و چین های پوستی یک مشکل رایج در پوست صورت، به خصوص در اطراف ناحیه دهان یا دور چشم است. این نواحی توسط مواد جامد پرکننده های اسید هیالورونیک، یعنی Restylane و Juvederm پر می شوند. این پرکننده ها می توانند از ..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

درمان پوست با پلاسما به روش پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به عنوان روش درمانی که تقریباً ۳ تا ۵ برابر تعداد پلاکت های موجود در خون در گردش طبیعی است، استفاده می شود. پی آر پی یک روش درمانی جوانسازی صورت است که از پلاسمای خود برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند و به از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی کمک می کند.

نتایج حاصل از درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی طبیعی و ظریف هستند و می توانند تا دو سال باقی بمانند. علاوه بر این، پی آر پی روش کم تهاجمی است، هیچ خطر واکنش آلرژیک ندارد و می تواند برای درمان تقریباً هر ناحیه از بدن بدون خطر عوارض جانبی استفاده شود.

درمان پوستشما می توانید جهت خرید محصولات درمان پوست از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی برای جوان سازی پوست چه تفاوتی با فیلرها یا تزریقات دیگر دارد؟

خطوط و چین های پوستی یک مشکل رایج در پوست صورت، به خصوص در اطراف ناحیه دهان یا دور چشم است. این نواحی توسط مواد جامد پرکننده های اسید هیالورونیک، یعنی Restylane و Juvederm پر می شوند. این پرکننده ها می توانند از ۶ تا ۱۸ ماه ادامه داشته باشند و پس از مدت معینی که پزشک مربوطه تعیین کرده است، مجدداً انجام شوند.

در درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی، کلاژن رشد داده شده، بدن را قادر می سازد تا به جای تمرکز بر روی یک چین و چروک، جوانسازی کامل صورت را مهندسی کند. همچنین برای تثبیت چهره‌هایی که خسته به نظر می‌رسند، به پر کردن گونه‌های توخالی، بداهه‌سازی رنگ پوست، سفت و صاف کردن پوست و پر کردن نواحی پوستی که اسید هیالورونیک به دلیل عدم دسترسی به آن نمی‌تواند پر کند استفاده می‌شود.

اقدامات احتیاطی برای درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی برای جوانسازی پوست

• در حالی که درمان پی آر پی جوانسازی کامل صورت را مهندسی می کند، بررسی های خاصی وجود دارد که باید در طول درمان و بعد از آن انجام شود.
• صورت بیمار پس از انجام درمان باید سرد شود تا از هرگونه کبودی یا سوختگی در مناطقی که تزریق انجام شده است جلوگیری شود.
• در حالی که هر گونه تحریک یا تورم موقتی است، یخ زدن به کاهش احتمال چنین حوادثی کمک می کند.
• کسانی که پوست حساسی دارند باید با پزشکان جلسه ای داشته باشند تا عوارض جانبی قبل، حین یا بعد از درمان برطرف شود.
• درمان پی آر پی شامل روش های میکرونیدلینگ است که می تواند باعث ایجاد تورم و حتی عفونت شود. از این رو، لازم است بین درمان‌ها فواصل زمانی زیادی داشته باشید تا زمان خوددرمانی کافی به پوست داده شود.
• از انجام هر گونه کار سنگین چه در محل کار و چه در منزل خودداری کنید. بهتر است چند روز پس از انجام درمان یک روز مرخصی بگیرید.
• با مشورت پزشک می توانید از مکمل های کلاژن استفاده کنید.

روش جوانسازی پوست با پی آر پی

درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی یک روش ساده و ایمن است. خون گرفته می شود (درست مانند هر آزمایش خون دیگری)، و سپس در دستگاه سانتریفیوژ به مدت ۸-۱۰ دقیقه چرخانده می شود. کل روش در ۲۰ دقیقه تمام می شود. مقدار خون گرفته شده از بدن می تواند از ۱۰ میلی لیتر تا ۳۰ میلی لیتر بر اساس تعداد مناطق مورد نظر برای درمان باشد. در طی فرآیند سانتریفیوژ، سلول‌ها لایه بالایی خون یعنی فیبرین جدا می‌شوند، همراه با پلاکت‌های غنی استخراج شده و مجدداً به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود.

کرم ژل ضد جوش فاز مزمن اکنس ۳ ساین اسکینشما می توانید کرم ژل ضد جوش فاز مزمن اکنس ۳ ساین اسکین را از طریق وب سایت داروخانه آنلاین تهیه نمایید.

نتایج برای درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی

برای به دست آوردن حداکثر بازده درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی، انجام سه جلسه درمانی با فاصله چهار تا شش هفته ایده آل است. پس از درمان، اولین اثر در ماه اول ظاهر می شود که بهبود بافت پوست را تجربه خواهید کرد. بیشتر کلاژن در حدود ۳ ماه پس از پایان درمان تکثیر می شود.

هنگامی که این اتفاق می افتد، فرد می تواند پوستی جوان را تجربه کند که به میزان زیادی لیفت شده و چین و چروک یا خطوط کمتری دارد. اثرات درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی تا چند سال باقی می ماند. با این حال، پیشنهاد می‌شود در پایان سال به پزشک خود مراجعه کنید و در مورد چگونگی ماندگاری طولانی‌تر این اثرات صحبت کنید.

مزایای درمان جوانسازی پوست با پلاسما

• غیر تهاجمی:
درمان پوست با پلاسما به روش پی آر پی یک فرآیند غیر جراحی است. پلاسمای غنی از پلاکت که از نمونه خون بیمار استخراج می‌شود، به سادگی به ناحیه تحت درمان با یک سوزن کوچک تزریق می‌شود.
• سریع:
از آنجایی که این یک فرآیند غیر تهاجمی است، درمان پوست با پلاسما گاهی اوقات ممکن است کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشد. هنگامی که پلاسمای غنی از پلاکت فعال می شود، پاسخ آسیب را در بدن تقلید می کند. فاکتورهای شفابخش و رشد برای بازسازی اپیدرم و بهبود بافت و ظاهر پوست کار می کنند. همانطور که بدن شروع به تولید کلاژن طبیعی در ناحیه آسیب دیده می کند، نتایج در چند هفته اول پس از اولین درمان مشاهده می شود و ظاهر پوست به مرور زمان بهبود می یابد.
• ماندگاری طولانی:
روند سریع است، اما نتیجه دقیقا برعکس است. برای نتایج بهینه، ممکن است سه یا چهار ماه درمان توصیه شود، پس از آن، فواید آن تا ۱۸ ماه یا بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.
• کاملا طبیعی :
بدن شما به طور طبیعی مواد لازم برای جوانسازی پوست را تولید می کند. هر درمانی با استفاده از خون بدن خود بیمار فرموله می شود. این بدان معناست که هیچ شانسی برای واکنش آلرژیک، عفونت، یا رد درمان وجود ندارد – همین را نمی توان در مورد پرکننده های مصنوعی گفت.
پس از پایان عمل، پزشک ممکن است از سرم یا مومیایی برای کمک به تسکین قرمزی و تحریک استفاده کند. همچنین ممکن است این گزینه را داشته باشید که برای استتار هرگونه عوارض جانبی به صورت موقت آرایش کنید. مگر اینکه واکنش نامطلوبی رخ دهد، در این مرحله می توانید به خانه بروید.

در طول دوره بهبودی چه چیزی انتظار می رود؟

ممکن است پس از درمان پوست با پلاسما هنوز مقداری قرمزی و سایر علائم تحریک جزئی وجود داشته باشد، اما باید از استفاده بیش از حد محصولات روی پوست خودداری کنید. به سادگی یک بار در روز تمیز کنید و در صورت نیاز پوست خود را مرطوب کنید. همچنین می توانید، از کرم پودر یا فونداسیون سبک استفاده کنید تا قرمزی را به حداقل برسانید. پزشک شما همچنین ممکن است محصولاتی را برای کمک به بهبودی پوست شما توصیه یا ارائه دهد.
در مرحله بهبودی باید از محصولات مبتنی بر الکل و لایه بردارها اجتناب کنید. محافظت مناسب در برابر آفتاب نیز بسیار مهم است. تا زمانی که پوست شما به طور کامل بهبود نیافته است، از فعالیت های شدید که ممکن است باعث تعریق بیش از حد و تولید گرما شود مانند دویدن، بازی تنیس و تمرینات سنگین، خودداری کنید.
تعریق ممکن است باعث تحریک اضافی شود و فعالیت های شدید ممکن است خطر تورم یا کبودی را افزایش دهد. معمولاً باید تا حداقل ۷۲ ساعت پس از درمان از این کار اجتناب شود.

کرم ضدجوش ژوتشما می توانید جهت خرید کرم ضدجوش ژوت از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

آیا می خواهید برای همیشه جوان بمانید؟

ما نمی‌دانیم چگونه ساعت را متوقف کنیم، اما می‌توانیم به شما کمک کنیم جوان تر به نظر برسید. در اینجا چند نکته ضروری برای دریافت روتین مراقبت از پوست مورد نیاز آورده شده است.
• استفاده از مکمل های کلاژن ساز
• استفاده از آبرسان های متناسب با پوست خود
• مصرف قرص های تقویت کننده پوست، مو و ناخن
• پاک نگه داشتن پوست خود از هر گونه آلودگی با استفاده از شوینده های مناسب

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • کلاژن چیست و چه تاثیری بر پوست و بدن دارد؟
  • چرا دچار افتادگی پلک می شویم؟

مجله سلامت داروخانه آنلاین محصولات زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • کپسول کلاژن کلاژناکس | ۶۰ عدد | کمک به حفظ سلامت استخوان ها، مفاصل، پوست و ناخن
  • ساشه کلاژن گلد | ۲۰ عددی | جلوگیری از ایجاد چین و چروک

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۰ میانگین: ۰]