رنگ مو سه صفر چیست؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقهرنگ موی روشن یکی اززیباترین رنگ مو ها در سرتاسر دنیا است که بیشتر خانم ها آن را روی سر خود امتحان کرده اند. یکی ازرایج ترین راه های دستیابی به رنگ موی روشن،دکلره کردن مو است؛ اما از آن جایی که دکلره کردن موها می تواند آسیب های بسیار زیادی برای مو داشته باشد، بسیاری از افراد از انجام آن خودداری می‌کنند.بهترین راهکار برایروشن کردن موها بدون آسیب رساندن، استفاده از رنگ موی سه صفر است. اینرنگ موعاری از هر گونه مواد شیمیایی است که می‌تواندآسیب به موهای شما را به حداقل برساند. البته لازم به ذکر است که رنگ سه صفر قدرت بالای دکلره را نخواهد داشت و تا حدی می تواند موها را روشن کند، اما برای برخی از موها با تارهای بسیار تیره، توانایی رساندن به پایه را ندارد مگر آن که بار ها تکرار شود.
رنگ موی سه صفر چیست؟ رنگ موی سه صفر با نام های e20 و واریاسیون ۰۰۰ یک رنگ موی روشن کننده است که باعث بی رنگ کردن پیگمنت‌های رنگ‌مو می‌شود و تارهای مو را برای پذیرش رنگ هایی که بعد از استفاده، گذاشته می شود، مهیا کرده و در واقع باعث روشن‌تر کردن و نزدیک‌تر کردن مو به رنگ موردنظر می شود. این رنگ ..

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رنگ موی روشن یکی اززیباترین رنگ مو ها در سرتاسر دنیا است که بیشتر خانم ها آن را روی سر خود امتحان کرده اند. یکی ازرایج ترین راه های دستیابی به رنگ موی روشن،دکلره کردن مو است؛ اما از آن جایی که دکلره کردن موها می تواند آسیب های بسیار زیادی برای مو داشته باشد، بسیاری از افراد از انجام آن خودداری می‌کنند.بهترین راهکار برایروشن کردن موها بدون آسیب رساندن، استفاده از رنگ موی سه صفر است. اینرنگ موعاری از هر گونه مواد شیمیایی است که می‌تواندآسیب به موهای شما را به حداقل برساند. البته لازم به ذکر است که رنگ سه صفر قدرت بالای دکلره را نخواهد داشت و تا حدی می تواند موها را روشن کند، اما برای برخی از موها با تارهای بسیار تیره، توانایی رساندن به پایه را ندارد مگر آن که بار ها تکرار شود.

رنگ موی سه صفر چیست؟

رنگ موی سه صفر با نام های e20 و واریاسیون ۰۰۰ یک رنگ موی روشن کننده است که باعث بی رنگ کردن پیگمنت‌های رنگ‌مو می‌شود و تارهای مو را برای پذیرش رنگ هایی که بعد از استفاده، گذاشته می شود، مهیا کرده و در واقع باعث روشن‌تر کردن و نزدیک‌تر کردن مو به رنگ موردنظر می شود. این رنگ مو حاوی آمونیاک بسیار بیشتری نسبت به سایر رنگ موهاست. آمونیاک باعث می شود تا پیگمنت های رنگ مو شکسته شود و به تدریج رنگ موها را روشن می کند.

بیشتر بخوانیم: ۵ برند از بهترین رنگ مو ایرانی موجود در بازار

آیا می توان به جای دکلره از رنگ موی سه صفر استفاده کرد؟

همان طور که می دانید دکلره ماده ای شیمیایی است که به طور کلی پیگمنت های مو را خارج کرده و مو را برای همیشه روشن می کنند. بنابراین بعد از استفاده از دکلره، تا زمانی که مو رشد نکند، رنگ پایه مو روشن می شود. اما در مورد رنگ مو سه صفر این موضوع مصداق ندارد. یعنی شما نمی توانید برای رساندن مو به پایه ۱۰ از این رنگ استفاده کنید. همان طور که گفته شد رنگ موی سه صفر یک واریاسیون است و قدرت نفوذ کنندگی کمی دارد. به همین دلیل بعد از چند بار شستشوی پیگمنت های وارد شده در مو توسط آن خارج شده و اصلاحا رنگ مو پاک می شود.

به همین دلیل اکثر خانم هایی که از این رنگ مو برای روشن کردن مو استفاده کرده اند، ناراضی هستند. بنابراین این رنگ هرگز نمی تواند کارایی دکلره را داشته باشد و به آن اندازه موها را روشن کرده و روشن نگه دارد. همان طور که در بالا گفته شد، این رنگ نوعی واریاسیون است که برای درخشان کردن رنگ های دیگر به ترکیبات مختلف اضافه می شود.

بنابراین اگر رنگ موی انتخابی شما، چند پرده روشن تر از رنگ موی پایه تان است، می توانید از ۵ سانتی متر رنگ موی سه صفر در ترکیب خود استفاده کنید تا به رنگ مورد نظر برسید. البته اگر زیر رنگتان دکلره نداشته باشید، رنگ ایجاد شده پس از چند بار شستشوی امکان پاک شدن دارد.

مشاهده و خرید انواع رنگ مو و ملزومات

آیا رنگ موی سه صفر عوارض دارد؟

در پاسخ سوالی که آیا رنگ موی سه صفر دارای عوارضی است یا خیر، باید بگوییم خیر، این رنگ مو مثل یک واریاسیون عمل می کند و دارای نفوذ پذیری کمتری نسبت به دکلره و رنگ‌های ديگر دارد و با چند مرتبه شستشوی مو، رنگ پاک می شود و حتی دوام رنگ سه صفر بسیار کم‌تر هم می‌باشد.

بیشتر بخوانیم: رنگساژ مو چیست؟

البته افرادی هم هستند که با استفاده از واریاسیون ها، دچار خشکی ساقه مو می‌شوند که این موارد بسیار نادر بوده است. در حالت کلی، استفاده از رنگ موی سه صفر برای ما عوارض خاصی نخواهد داشت.

روش ترکیب رنگ موی سه صفر چگونه است؟

رنگ مو سه صفر+ اکسیدان ۱۲ درصد (۱قسمت رنگ مو و ۱ و نیم قسمت اکسیدان) این ترکیب را به مدت ۴۵ دقیقه روی مو بگذارید و سپس باآب و شامپو بشویید. با این روش مو ها۴ درجه روشن تر می‌‎شود.

اگر مو آسیب دیده نبود میتوانید یک بار دیگر همین کار را تکرار کنید و مو را یک پایه دیگر روشن کنید تا مجموعا مو ۵ پایه روشن شود. در صورتی که این رنگ مو را بارنگ موی مد نظر خود ترکیب کنید مو تنها ۱ درجه روشن تر میشود.

برای ترکیب رنگ مو سه صفر با رنگ موی انتخابی به این روش عمل کنید:به نسبت ۲ به ۱ رنگ مو انتخابی و رنگ مو سه صفر را ترکیب کنید به نحوی که دو قسمت ظرفرنگ مو و یک قسمترنگ مو سه صفر باشد. سپس رنگ مو را بااکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و روی مو قرار دهید.

بیشتر بخوانیم: آیا رنگ مو در دوران پریودی جواب می دهد؟

با تشکر از شما خواننده عزیز که تا انتهای این متن همراه ما بودید. شما می‌توانید سوالات خود درباره انواع محصولات آرایشی بهداشتی، تکنیک های زیبایی و سلامتی پوست و مو را در بخش نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

نوشته رنگ مو سه صفر چیست؟ اولین بار در مجله ی دارویی. پدیدار شد.