روش های کاربردی برای کاهش اضطراب

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
اضطراب در واقع واکنش طبیعی انسان در مقابل فشارهای روانی می باشد. طبیعی است که در هنگام مشکلات شغلی، پیش از امتحان یا در هنگام تصمیم گیری های حساس دچار اضطراب و استرس شوید و این مسئله به خودی خود مشکلی ندارد. اگر اضطراب به گونه ای باشد که نتوان آن را کنترل کرد و زندگی شما را مختل سازد در این صورت جدی می باشد و باید آن را مدیریت نمود.
شما می توانید جهت خرید مکمل ضد افسردگی و کاهش اضطراب از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .
روش های کاربردی برای کاهش اضطراب نسبت به رویدادها مثبت فکر کنید:
زمانی که در موقعیت استرس زا قرار می گیرید سعی کنید دیدی مثبت به آن رویداد داشته باشید. در این مواقع به موفقیت های گذشته خود فکر کنید و مطمئن باشید از پس کارهای جدید بر می آیید.
سعی کنید از گوشی همراه خود دوری کنید:
امروزه استفاده از گوشی همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است. در زمان هایی که اضطراب دارید سعی کنید از گوشی همراه خود دوری کنید. خصوصا در هنگام غذا خوردن یا ریلکس کردن، نزدیک بودن گوشی همراه می تواند باعث اضطراب بیشتر در شما شود. دوری از تلفن همراه..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

اضطراب در واقع واکنش طبیعی انسان در مقابل فشارهای روانی می باشد. طبیعی است که در هنگام مشکلات شغلی، پیش از امتحان یا در هنگام تصمیم گیری های حساس دچار اضطراب و استرس شوید و این مسئله به خودی خود مشکلی ندارد. اگر اضطراب به گونه ای باشد که نتوان آن را کنترل کرد و زندگی شما را مختل سازد در این صورت جدی می باشد و باید آن را مدیریت نمود.

افسردگی و اضطرابشما می توانید جهت خرید مکمل ضد افسردگی و کاهش اضطراب از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

روش های کاربردی برای کاهش اضطراب

نسبت به رویدادها مثبت فکر کنید:

بیشتر بخوانید
خرید بک لینک انبوه

زمانی که در موقعیت استرس زا قرار می گیرید سعی کنید دیدی مثبت به آن رویداد داشته باشید. در این مواقع به موفقیت های گذشته خود فکر کنید و مطمئن باشید از پس کارهای جدید بر می آیید.

سعی کنید از گوشی همراه خود دوری کنید:

امروزه استفاده از گوشی همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است. در زمان هایی که اضطراب دارید سعی کنید از گوشی همراه خود دوری کنید. خصوصا در هنگام غذا خوردن یا ریلکس کردن، نزدیک بودن گوشی همراه می تواند باعث اضطراب بیشتر در شما شود. دوری از تلفن همراه می تواند راه موثری در کاهش اضطراب باشد.

انجام پیاده روی:

یکی از راه های موثر برای کاهش اضطراب پیاده روی می باشد. زمانی که شما پیاده روی می کنید می توانید از مناظر اطراف لذت ببرید و یا به صدای پرندگان و محیط گوش دهید. زمانی که تمرکز شما بر روی خود و اطراف است می توانید بر لحظه حال تمرکز داشته باشید و از اضطراب دور شوید.

قرص استرس کالم ناتیریسشما می توانید جهت خرید قرص استرس کالم ناتیریس از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

نفس عمیق بکشید:

تنفس از ناحیه شکم یک روش بسیار قدیمی و موثر برای کاهش اضطراب می باشد. در هنگام اضطراب ضربان قلب بالا می رود و نیاز به اکسیژن بیشتری دارید. عمیق نفس بکشید و آن را به سمت شکم هدایت کنید. با تنفس شکمی احساس بزرگ شدن شکم خواهید داشت و با توجه به این نکته می توانید بفهمید تنفس صحیحی دارید یا نه. سپس نفس خود را با دهان بیرون دهید. چند بار این کار را انجام دهید تا آرام شوید.

عضلات بدن را کشش بدهید:

اضطراب باعث انقباض در عضله ها می شود. بنابراین زمانی که دچار اضطراب می شوید عضلات بدن را کشش دهید تا آنها آرام شوند. با این روش هیجان شما کمتر می شود و به مرور از استرس و اضطراب دور می شوید.

زمان چک کردن صفحات اجتماعی خود را محدود نمایید:

یکی از عادت هایی که بر استرس ما تاثیر دارد چک کردن صفحات اجتماعی می باشد. در جریان اخبار بد قرار گرفتن و یا دریافت اطلاعات زیاد می تواند باعث افزایش اضطراب ما شود. بنابراین اگر زیاد به صفحات اجتماعی سر می زنید سعی کنید این کار را محدود نمایید. می توانید برای ورود به این برنامه ها رمز بگذارید تا وارد شدن به آنها سخت شود و تمایل خود را برای چک کردن آنها از دست بدهید. روش دیگر اختصاص دادن یک ساعت مشخص به این کار است که باعث می شود زمان کمتری در صفحات اجتماعی باشید.

مدیتیشن کنید:

یکی از بهترین راه ها برای آرام کردن ذهن و کاهش اضطراب مدیتیشن است. برای آگاهی از انجام مدیتیشن می توانید با جستجو در اینترنت و یا استفاده از اپلیکیشن های مناسب مدیتیشن را به خوبی و درستی انجام دهید. با انجام مدیتیشن می توانید تا حد بسیاری اضطراب خود را کنترل کنید.

شربت سداسر سینا فرآورشما می توانید جهت خرید شربت سداسر سینا فرآور از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

تا شماره ۱۰ بشمارید:

زمانی که دچار اضطراب می شوید سعی کنید به سرعت واکنش نشان ندهید. سعی کنید چند بار تا ده شماره بشمارید و نفس های عمیق بکشید تا بر وضع خود کنترل داشته باشید با این روش به کاهش اضطراب خود کمک کنید.

دوش آب گرم بگیرید:

اضطراب باعث می شود جریان خون در دست و پا کاهش یابد و سرد شوند. آبگرم باعث می شود جریان خون در این نواحی بیشتر شود و با گرم شدن بدن، این پیام به مغز داده می شود که در وضعیت خوبی به سر می برد.

تحرک و ورزش راهی موثر برای کاهش اضطراب:

یکی از بهترین راه ها برای کنترل استرس و کاهش اضطراب، انجام حرکات ورزشی و تحرک داشتن می باشد. زمانیکه احساس اضطراب می کنید سعی کنید به بدن خود حرکت دهید. راه بروید، بدوید یا ورزش کنید. این کار برخی از مواد شیمیایی مربوط به استرس در بدن را می سوزاند و از طرفی زمانی که عضله خسته می شود در واقع آرامش پیدا می کند و این باعث آرامش شما می شود.

به موسیقی آرامش بخش گوش دهید:

این کار بسیار راحت و در دسترس می باشد. گوش دادن به صدایی مطبوع چه صدای خواننده و یا آواهای طبیعت می تواند آرامش شما را رقم بزند و کاهش اضطراب و استرس را به شما هدیه بدهد.

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • تفاوت استرس و اضطراب، مواردی که نمی دانید!
  • اضطراب عامل اصلی ابتلا به اختلال فوبیا!

مجله سلامت داروخانه آنلاین محصولات زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • قرص روکشدار گیاهی نوراگل گل دارو
  • کپسول هیدروکسی تریپتوفان ۵ اچ تی پی
  • کپسول والراید حکیم تجارت

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.