سواحل زیبای ونکوور

ویزای مولتی کانادا : سواحل زیبای ونکوور بسیار زیاد هستند و تنوع زیادی دارند. ونکوور چندین ساحل دارد که هر کدام ویژگی خاصی دارند و به شیوه های خاصی از مهمانان پذیرایی و استقبال می کنند. سواحل زیبای ونکوور با ویژگی هایی مانند وسعت، تور های مخصوص، والیبال ساحلی و مکان مخصوص بازی سگ ها بدون نیاز به قلاده یکی از محبوب ترین ساحل های زیبای جهان محسوب می شوند.

بهترین ساحل ها را در ونکوور می توانید کشف کنید و از بهترین ساحل ها در جهان هستند و دارای شن و ماسه های طلایی، زمین های کوهستانی و همچنین فرصت مناسب برای آفتاب گیری می باشند. اگر شما دوستان می خواهید با بهترین ساحل های زیبای ونکوور آشنا شوید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید و از اطلاعات ما در این سایت بهره مند شوید.

ساحل Kitsilano

زیباترین ساحل ونکوور، ساحل Kitsilano است که منحصر به فرد است و یک ساحل فوق العاده می باشد. نمای این ساحل بسیار زیبا است و پیاده روی در نزدیکی این ساحل بسیار لذت بخش است. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل ونکوور به خصوص در ماه های گرم تابستان است.

این ساحل که در لبه شمالی محله Kitsilano قرار دارد، رو به خلیج انگلیسی است. این ساحل یکی از سواحل محبوب با سواحل شنی، زمین بازی، زمین های ورزشی و مخصوصاً با استخر بزرگ و آب شوری که دارد شناخته می شود.

این ساحل امکانات زیادی دارد و دارای رستوران های غذاخوری و کافه های زیادی است که شما می توانید لذت ببرید.

جهت دریافت ویزای مولتی کانادا حتما لینک را دنبال نمایید

ساحل Spanish Banks

از سواحل معروف ونکوور در کانادا، ساحل Spanish Banks می باشد. این ساحل ماسه ای در ونکوور کانادا است که دارای سواحل زرین و شنی زیادی است که با حال و هوای مناسب یکی از زیباترین ساحل های دنیا محسوب می شود. این ساحل برای گذراندن یک روز زیبای آفتابی با فعالیت‌ های مختلفی مانند کایاک و قایق سواری و البته شنا و آب تنی بسیار مناسب است.

این ساحل زیبای ماسه ای که در شهر ونکوور قرار دارد، با چشم انداز اقیانوس از یک سو و جنگلی سرسبز و انبوه از سوی دیگر مکانی بسیار مناسب برای گذراندن یک روز گرم و آفتابی است و همچنین این ساحل در مقایسه با دیگر سواحل شهر چندان شناخته شده نبوده و به همین دلیل خلوت‌ تر است.

شما در این ساحل شنی می توانید اسب سواری کنید و دوچرخه سواری در این ساحل بسیار رایج است. اگر به کایاک علاقمندید ولی هنوز نمی دانید چگونه کایاک سواری کنید، می توانید از دوره های آموزشی که در طول تابستان در این ساحل ارائه می شود استفاده کنید.

این ساحل به دلیل مناظر زیبا و قرار داشتن در داخل شهر یکی از محبوب‌ ترین سواحل ونکوور به شمار می رود. در این ساحل امکانات زیادی وجود دارد، غرفه های خوراکی، تنقلات، والیبال ساحلی و…

اگر یک روز گرم تابستانی دارید، می توانید از این ساحل برای شنا کردن و خنک شدن استفاده کنید.

ساحل Bennett Bay

از معروف ترین سواحل ونکوور، ساحل Bennett Bay است. این ساحل ماسه ای سفید رنگ در امتداد دریاچه بنت قرار دارد که مرز بین بریتیش کلمبیا و یوکان است. ساحل Bennett Bay با طول یک مایلی خود مناظر دیدنی از کوه های برفی و مجموعه آتشفشانی، دریاچه داشته و دمای آب آن نیز برای شنا کردن به اندازه کافی گرم و مناسب است.

شن های سفید و آب زلال ساحل آن را به یکی از محبوب ترین سواحل در کانادا و ونکوور تبدیل کرده است که حدود ۴۰ دقیقه با مناطق دیگر در استان فاصله دارد.

جالب است بدانید که در کنار این ساحل، سه ساحل دیگر نیز وجود دارد که دو ساحل از طریق یک گذرگاه تخته ای به یکدیگر راه پیدا می کنند. این ساحل نیز برای گذراندن یک روز زیبای آفتابی بسیار مناسب است.

در امتداد سواحل این کشور می توانید شهرهای پر هیاهوی چند فرهنگی و جزایر شنی را مشاهده کنید. امروزه گردشگران و توریست های زیادی برای لذت بردن از سواحل به این مکان سفر می کنند و خاطرات شیرین و به یاد ماندنی به ارمغان می آورند. ساحل Bennett Bay یک ساحل منحصر به فرد است و ویژگی های فوق العاده ای دارد.

پیشنهاد می کنیم حتما سری به تور اروپا از طریق این لینک در آژانس روشنی گشت زده  و با شرایط چگونگی دریافت آن اشنا شوید

ساحل Jericho

اگر دوست دارید طبیعت ونکوور را از نزدیک ببینید، ساحل Jericho گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. این ساحل زیبای ماسه ای، انتخاب مناسبی برای شنا کردن و کایاک سواری است. اگر شما دوستان عزیز به شنا کردن علاقمند هستید، می توانید به این ساحل زیبا بروید و با خانواده شنا کنید و از یک روز تابستانی گرم لذت ببرید و هوای مطبوعی را در کنار ساحل احساس کنید.

طبیعت ونکوور بسیار دلنشین و مطبوع است و هوای پاک و تمیزی دارد، این ساحل حال و هوای استوایی دارد و یک ساحل نرم و شنی است.

این ساحل محل برگزاری موسیقی نیز می باشد. به طور کلی ونکوور دارای سواحل مختلف و متنوع است که هر کدام شخصیت و جذابیت های خاص خود را دارد.

شما می توانید با هزینه کم و به صرفه به این ساحل بروید و اسکی روی آب و کایت سواری را تجربه کنید.