قرص رویال کلاژن و تأثیر آن بر بهبود و تقویت پوست

امروزه بسیاری از افراد به ویژه افراد سفید پوست که دارای پوست نازک تری نسبت به افراد سبزه می باشند، در معرض اختلالات و عوارض زیادی بر روی پوست خود از قبیل چین و چروک و خشکی پوست، آکنه ها و لکه های قهوه ای رنگ و زرد رنگ و سایر عوارض دیگری می باشند که این اختلالات فرآیند پیری زود رس را در افراد فراهم می کنند. این افراد برای مقابله با عوارض و اختلالات مورد نظر که ناشی از کمبود پروتئین و کلاژن در بدن آن ها می باشد، باید همواره از مکمل ها و مواد غذایی سرشار از پروتئین و کلاژن استفاده کنند که در این جا در مورد یکی از مهم ترین این مکمل ها از قبیل قرص رؤیال کلاژن و مهم ترین تأثیرات و خاصیت های آن بر بهبود و تقویت پوست افراد پرداخته می شود.
قرص رویال کلاژن و تأثیر آن بر بهبود و تقویت پوست
قرص رویال کلاژن یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از کلاژن هیدرولیز شده است که دارای تأثیرات مؤثر و به سزایی در کمک به تقویت پوست افراد و پیشگیری از هر گونه چین و چروک و افتادگی در پوست بوده و مکملی مقابله کننده با آکنه ها، لکه های رنگی موجود در پوست و سایر عوارض و اختلالات دیگر می باشد. منشأ اصلی کلاژن، ممکن ا..

امروزه بسیاری از افراد به ویژه افراد سفید پوست که دارای پوست نازک تری نسبت به افراد سبزه می باشند، در معرض اختلالات و عوارض زیادی بر روی پوست خود از قبیل چین و چروک و خشکی پوست، آکنه ها و لکه های قهوه ای رنگ و زرد رنگ و سایر عوارض دیگری می باشند که این اختلالات فرآیند پیری زود رس را در افراد فراهم می کنند. این افراد برای مقابله با عوارض و اختلالات مورد نظر که ناشی از کمبود پروتئین و کلاژن در بدن آن ها می باشد، باید همواره از مکمل ها و مواد غذایی سرشار از پروتئین و کلاژن استفاده کنند که در این جا در مورد یکی از مهم ترین این مکمل ها از قبیل قرص رؤیال کلاژن و مهم ترین تأثیرات و خاصیت های آن بر بهبود و تقویت پوست افراد پرداخته می شود.

قرص رویال کلاژن و تأثیر آن بر بهبود و تقویت پوست

قرص رویال کلاژن یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از کلاژن هیدرولیز شده است که دارای تأثیرات مؤثر و به سزایی در کمک به تقویت پوست افراد و پیشگیری از هر گونه چین و چروک و افتادگی در پوست بوده و مکملی مقابله کننده با آکنه ها، لکه های رنگی موجود در پوست و سایر عوارض و اختلالات دیگر می باشد. منشأ اصلی کلاژن، ممکن است از محصولات جانبی گاو و خوک گرفته تا منابع دریایی متفاوت باشند. کلاژن گاو و خوک با خطر بیماری های مشترک بین انسان و دام در ارتباط است.

در مقابل، کلاژن دریایی دارای یک تفکیک حیاتی با دیگر منابع حیوانی این پروتئین است. پتانسیل کلاژن دریایی تقریباً ۷۰ سال پیش در طی مطالعه موردی اسفنج ها کشف شده است و این منجر به یادگیری بهتر در مورد ویژگی های ساختاری و فیزیکو شیمیایی کلاژن منشأ دریایی کمک کرده است. طبق تحقیقات انجام شده بر روی کلاژن، ماهی با ارزش ترین منبع تولید کلاژن است. دلیل اصلی این است که ۷۵ درصد از وزن ماهی را محتوای کلاژن تشکیل می دهد. پوست ماهی معمولاً برای به دست آوردن کلاژن نوع یک انتخاب می شود و منبع اصلی کلاژن ماهی؛ پوست، استخوان، سر، فلس، باله و احشاء می باشد.

حال این که، بسیاری از افراد با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، باعث ایجاد عوارض و اختلالاتی در پوست خود می شوند و این منجر به پایین آمدن سطح اعتماد به نفس آن ها شده و باعث می شود که در بسیاری از موارد از حضور در جمع خودداری کنند. بنابراین به دنبال راه حل هایی برای کاهش میزان اختلالات موجود و جلوگیری از پیشرفت آن ها هستند. بسیاری از آن ها به مراکز تخصصی پوست مراجعه کرده، حال آن که ممکن است داروهای شیمیایی تجویز شده توسط پزشک مورد نظر، دارای عوارض و اختلالاتی بر روی پوست آن ها باشد و عوارض موجود را تشدید کند.

هم چنین، ممکن است با بالا رفتن سن افراد، میزان کلاژن طبیعی موجود در بدن افراد کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب، منجر به ایجاد چین و چروک در پوست و افتادگی آن شود و فرایند پیری زودرس فرد را تشدید کند. پیری پوست فرایند بیولوژیکی بسیار پیچیده ای می باشد که نتیجه پیری ذاتی است که در طول زمان افراد با آن روبه رو می شوند. پیری بیرونی همان طور که اشاره شد ناشی از عواملی محیطی و خارجی از قبیل اشعه ماوراء بنفش است. پیری ذاتی پوست عمدتاً بستگی به ژنتیک فرد دارد و از نظر ژنتیکی تعیین می شود و از نظر بالینی، با افزایش میزان شکنندگی و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست همراه است که این اثرات با پیری بیرونی و پیری هورمونی افزایش پیدا می کند. اهمیت پیری درونی پوست نیز در حال افزایش است و در این زمان، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

تغییرات هورمونی نیز از عواملی می باشند که به پیری زودرس پوست کمک می کنند. زنان نیز در زمان یائسگی ممکن است میزان زیادی از کلاژن موجود در بدن خود را از دست بدهند. حال افراد مسن، زنان یائسه و افرادی که در معرض مستقیم نور خورشید هستند از قبیل کشاورزان، کارگران و سایر افراد مربوطه، میزان کلاژن موجود در بدن آن ها کاهش یافته است و باید با استفاده از مصرف مواد غذایی سرشار از کلاژن از قبیل گوشت قرمز، مرغ، ماهی، لبنیات، تخم مرغ و سایر مواد معدنی و پروتئینی لازم برای افزایش کلاژن موجود در بدن خود کمک کنند. برای اثر بخشی بهتر، افراد می توانند در کنار استفاده از مواد غذایی سالم و مغذی، هم چنین از انواع مکمل های سرشار از پروتئین نیز استفاده کنند که قرص رویال کلاژن به خاطر دارا بودن خواص بسیار مفیدی از قبیل دارا بودن مقدار زیادی از ترکیب کلاژن هیدرولیز شده ب مقدار ۸۳۳ میلی گرم در هر قرص، دارای خواص و اهمیت بسیار زیادی در کمک به حفاظت از پوست و از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی های آن و کمک به بهبود طراوت و شادابی آن در بدن ایفا می کند و منجر به افزایش آب رسانی در پوست و رطوب رسانی به آن می شود. بنابراین، مکمل مورد نظر، دارای خواص فراوانی بر روی پوست افراد و زیبایی و طراوت آن است. استفاده از این نوع مکمل، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کرده و نشانه های پیری زودرس در فرد را کاهش می دهد. با بالا رفتن سن افراد، میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن افراد کم می شود. وقتی کلاژن مورد نیاز در بدن افراد کم باشد عوارضی از قبیبل ایجاد چین و چروک و عدم فعالیت سلول ها را به دنبال دارد. در نتیجه برای جلوگیری از این اقدام، باید مقدار زیادی از مکمل مورد نظر استفاده شود تا پوست بدن را سفت تر و صاف تر و در نتیجه، منجر به فعالیت بافت ها و سلول های بدن شود و از این طریق گردش خون موجود در بدن را تنظیم و بهبود بخشد و به سلامت و شادابی پوست افراد کمک کند.

روش مصرف این مکمل بدین گونه است که افراد می توانند با مصرف روزانه یک یا دو عدد از قرص کلاژن مورد نظر به همراه با وعده های غذایی، میزان کلاژن مورد نیاز در بدن را تأمین و از اختلالات و عوارض پوستی جلوگیری کنند. این مکمل هم چنین، نوعی آنتی اکسیدان است که استفاده از آن، موجب جلوگیری از پیری زودرس و افرایش انرژی و سلامت بدن می شود. استفاده از این مکمل برای همه بزرگسالان اعم از مرد و زن مجاز است. لذا استفاده از این مکمل برای برخی از موارد خاص دارای محدودیت است، برای نمونه؛ زنان باردار و کسانی که در حال مصرف داروهای خاصی هستند باید قبل از مصرف این نوع مکمل، حتما با پزشک خود مشورت کنند.

با این حال، یکی از انواع مکمل های تقویت کننده پوست در برابر چین و چروک و جوان سازی آن که اکثر متخصصان نیز استفاده از آن را به افراد و به ویژه خانم ها و یا کسانی که برای درمان پوست به مراکز تخصصی پوست مراجعه می کنند، پیشنهاد می دهند مکمل رویال کلاژن است که از پودر خالص کلاژن هیدرولیز شده تشکیل شده است. همان طور که در بالا اشاره شد، کلاژن مورد نظر، با دارا بودن ۸۳۳ میلی گرم از کلاژن هیدرولیز شده از نوع کلاژن ۱ و ۳ که مهم ترین کلاژن ها برای تقویت پوست می باشند، دارای نقش بسیار مؤثری در از بین بردن لکه های پوستی و کک و مک و اثرات ناشی از آفتاب سوختگی در افراد می باشد.

کلاژن هیدرولیز شده در این جا دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. از آن جایی که کلاژن مورد نظر به قطعات ریزتری برای جذب بهتر در بدن تبدیل شده است، بنابراین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی بوده که افراد با استفاده از آن ها می توانند سلامت و بهبودی را در پوست خود تقویت کنند. هم چنین این قرص، با خاصیت آب رسانی به لایه های مختلف پوست، از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و منجر به از بین بردن چین و چروک های ریز در پوست افراد می شود و بدین گونه از ابتلای فرد به پیری زودرس جلوگیری می کند. از آن جایی که کلاژن عنصر اصلی تشکیل دهنده پوست افراد می باشد، بنابراین، مکمل مورد نظر که از کلاژن خالص تشکیل شده است نقش بسیار مهمی در زمینه کمک به بهبود، تقویت و سلامت پوست در بدن را ایفا می کند.

افراد می تواند با استفاده از مکمل های کلاژن ساز، عوارض و اختلالات ناشی از خشکی پوست و چین و چروک ها را از بین ببرند. یک بررسی که بر روی زنان انجام شده بود، نشان داده است که مصرف ۳ تا ۱۰ گرم کلاژن در روز به مدت متوسط ۶۹ روز، منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی و هیدراتاسیون پوست می شود. این مکمل ها می توانند به خودی خود منجر به تحریک بدن برای تولید کلاژن شوند. علاوه بر این استفاده از مکمل های حاوی کلاژن هم چنین می تواند تولید پروتئین های دیگری از قبیل الاستین و فیبریلین که به ساختار پوست کمک می کند را افزایش دهند.

نوشته قرص رویال کلاژن و تأثیر آن بر بهبود و تقویت پوست اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.