قرص رؤیال کلاژن چگونه به رشد و تقویت موها کمک می کند

امروزه توجه به مو و حفاظت از آن یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد باید انجام دهند. از آن جایی که مو در برابر عوامل مختلف حساس می باشد، بنابراین، با کوچک ترین برخورد که می تواند ناشی از تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، در معرض اشعه ها قرار گرفتن و سایر دلایل ذکر شده در متن می باشد، آسیب پذیر می شود. حال این افراد باید برای جلوگیری از این عوارض از انواع مکمل های سرشار از مواد معدنی و ویتامین های ذکر شده در متن استفاده کنند تا بتوانند به رشد و تقویت موهای خود کمک بسیار مؤثری کنند. قرص رؤیال کلاژن یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از کلاژن هیدرولیز شده می باشد که دارای اثرات بسیار مفیدی در این زمینه می باشد و در متن به آن اشاره شده است

قرص رؤیال کلاژن چگونه به رشد و تقویت موها کمک می کند؟
قرص رؤیال کلاژن یکی از مهم ترین قرص های مورد استفاده افراد در زمینه کمک به رشد و تقویت موهای افراد می باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده، ریزش ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در طور روز کاملاً طبیعی می باشد. وقتی افراد صبح از خواب بیدار می شوند، موهای زیادی را بر روی بالش خود می بینند و از طرف دیگر، برس آن ها روزانه ی..

امروزه توجه به مو و حفاظت از آن یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد باید انجام دهند. از آن جایی که مو در برابر عوامل مختلف حساس می باشد، بنابراین، با کوچک ترین برخورد که می تواند ناشی از تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، در معرض اشعه ها قرار گرفتن و سایر دلایل ذکر شده در متن می باشد، آسیب پذیر می شود. حال این افراد باید برای جلوگیری از این عوارض از انواع مکمل های سرشار از مواد معدنی و ویتامین های ذکر شده در متن استفاده کنند تا بتوانند به رشد و تقویت موهای خود کمک بسیار مؤثری کنند. قرص رؤیال کلاژن یکی از مهم ترین مکمل های سرشار از کلاژن هیدرولیز شده می باشد که دارای اثرات بسیار مفیدی در این زمینه می باشد و در متن به آن اشاره شده است

قرص رؤیال کلاژن چگونه به رشد و تقویت موها کمک می کند؟

قرص رؤیال کلاژن یکی از مهم ترین قرص های مورد استفاده افراد در زمینه کمک به رشد و تقویت موهای افراد می باشد. با توجه به تحقیقات انجام شده، ریزش ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در طور روز کاملاً طبیعی می باشد. وقتی افراد صبح از خواب بیدار می شوند، موهای زیادی را بر روی بالش خود می بینند و از طرف دیگر، برس آن ها روزانه یک مشت مو جمع می کند. در شرایط عادی، فرآیندهای بیولوژیکی درگیر در رشد مو در حال تعادل می باشند. موها می ریزند و موهای جدیدی شروع به رشد می کنند، این یک روند کاملاً طبیعی می باشد که منعکس کننده مراحل مختلف رشد مو می باشد. حال اگر، این مراحل رشد مو، به صورت طبیعی خود رخ ندهد منجر به افزایش در ریزش موهای افراد می شود.

یکی از دلایل ریزش موهای افراد در رابطه با هورمون های فرد می باشد. از آن جایی که سیستم هورمونی افراد بسیار حساس می باشد و حتی به کوچک ترین تغییرات نیز واکنش نشان می دهد، در شرایط عادی، هورمون جنسی زنانه استروژن، رشد موهای متراکم را تضمین می کند. بسیاری از خانم ها از تأثیرات هیجان انگیز فشار بالا در دوره بارداری آگاه هستند. هورمون های مردانه که آندروژن نام دارند چندان برای رشد موهای فرد مفید نمی باشند که مقادیر کمتری نیز در بدن زنان وجود دارد. در مردان و زنان آندروژن های بیشتری در شرایط استرس ترشح می شود که این می تواند منجر به هم زدن تعادل هورمونی شده و به ریزش موهای فرد کمک کند. در موارد شدید، متخصص پوست ضد آندروژن را تجویز می کند. در بسیاری از موارد نیز افراد نیاز دارند که زندگی با تنش های کمتر و با آرامش بیش تری داشته باشند. ناکارآمدی غده تیروئید یکی دیگر از دلایل احتمالی است که برای اطمینان از آن، پرشک می تواند یک نمونه خون بگیرد تا سطح فعالیت هورمون ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و ببیند که آیا آن ها دلیل ریزش موهای فرد هستند یا خیر.

یکی دیگر از دلایل ریزش و شکستگی موهای افراد به دلیل عدم مراقبت از موها می باشد. در حالی که مو بسیار انعطاف پذیر می باشد، استرس بیش از حد آن را خشن و شکننده می کند. چنین استرسی ممکن است به دلیل سفید شدن، تغییر رنگ مکرر، دائمی بودن یا استفاده مکرر از اتو صاف برای نام بردن چند عامل استرس زا باشد. چنین بد رفتاری هایی مستقیماً باعث ریزش مو نمی شوند. اما ممکن است منجر به شکستگی مو شوند. مو ممکن است نزدیک به ریشه بشکند و در نتیجه ته ریش های نامناسب ایجاد شود. فقط اشتباهات شیمیایی واقعی می توانند باعث ریزش مستقیم مو شوند. این اتفاق زمانی می افتد که محلول های سفید کننده یا دائمی برای مدت طولانی روی پوست سر فرد باقی بمانند. هنگام اتفاق این کار، تنها کاری که می توان انجام داد این است که فرد باید پوست سر و موها را به حال خود رها کنند و بدین طریق منجر به بهبودی در موها باشند و از طرف دیگر، میزان استفاده از شامپو را کم کنند و از حالت دادن زیادی خودداری کنند. در صورت امکان هم چنین فرد باید مدتی از رنگ کردن موهای خود صرف نظر کرده و یا از محصولات تقویت کننده مو استفاده کند.

سومین دلیل ریزش موهای فرد، ناشی از کمبود ویتامین در بدن می باشد. رشد مو به یک رژیم غذایی غنی و سرشار از ویتامین ها نیاز دارد. یک رژیم غذایی نامتعادل و رژیم غذایی سخت ممکن است به ریزش موی موفت منجر شود. زمانی که به یک رژیم غذایی متعادل حاوی میوه، سبزیجات، پروتئین (مثلاً از شیر، ماست، کشک، گوشت بدون چربی و ماهی دریایی)، غلات کامل، آجیل و روغن‌های با کیفیت بالا استفاده شود، مو در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. حال اگر افراد نمی توانند به این رژیم غذایی مطلوب پایبند باشند، معقول است که از انواع مکمل های مخصوص رشد و تقویت موها استفاده کنند که سرشار از بیوتین، نیاسین، روی و هم چنین انواع ویتامین ها از قبیل ویتامین A، ویتامین B12، ویتامین B6 و ویتامین E باشد.

چهارمین دلیل ریزش موهای افراد می تواند ناشی از نقص ایمنی باشد. ریزش مو نیز ممکن است در نتیجه عفونت باشد. در بهار ممکن است ناگهان افراد متوجه شوند که موهایشان پس از آنفولانزا در زمستان می ریزد. ریزش مو معمولاً پس از تقریباً یک تأخیر طولانی مدت سه ماهه متوقف می شود و در طی آن ریشه موهای آسیب دیده بهبود می یابد.

با توجه به اهمیت مو و نقشی که در بدن و ایجاد زیبایی افراد دارد، یکی از بهترین مکمل های سرشار از مواد معدنی و کلاژن هیدرولیز شده که دارای خواص بسیار زیادی بر رشد و تقویت موهای فرد می باشد، استفاده از مکمل غذایی قرص رؤیال کلاژن می باشد که استفاده روزانه از آن به صورت مستمر می تواند دارای اثرات بسیار مطلوبی در تقویت فولیکول های موی افراد و ریشه آن ها داشته باشد و از نازک شدن تار موهای فرد و در نتیجه ریزش و سفید شدن آن ها جلوگیری کند. تحقیقات نشان داده اند که زمانی موهای فرد با توجه به دلایل مختلفی از قبیل دلایل ذکر شده در بالا و هم چنین بالا رفتن سن شروع به ریزش می کند، افراد باید اقدامات پیشگیرانه در جهت کمک به تقویت موهای خود را در پیش بگیرند.

همان طور که می دانیم با بالا رفتن سن افراد میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن آن ها کاهش پیدا می کند، حال، برای جلوگیری از این عوارض و اختلالات می بایست از انواع مواد معدنی و مولتی ویتامین ها استفاده کنند تا بتوانند سلامتی موی خود را به دست آورند. این نوع مکمل به صورت قرص بوده و هر قرص آن حاوی ۸۳۳ میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده می باشد. استفاده از این مکمل با دارا بودن کلاژن هیدرولیز شده یعنی کلاژنی که به ذرات ریزتر تبدیل شده تا بتواند به خوبی جذب بدن شود، می تواند به بهبود سلامت موهای فرد و تقویت آن ها کمک کند و میزان رطوبت پوست مو را افزایش دهد. مکمل مورد نظر از آن جایی که دارای خاصیت کلاژن سازی می باشد، دارای نقش بسیار مؤثری در کمک به افزایش خاصیت ارتجاعی موهای فرد می باشد. حال می توان گفت که یکی از دلایل اختلال در موهای افراد از قبیل کم پشت شدن و ریزش و سفید شدن آن ها می تواند ناشی از کمبود ترکیبات موجود در قرص مورد نظر در بدن افراد باشد که منجر به کاهش پروتئین و کلاژن بوده و بر روی موهای افراد و رشد آن ها نیز اثرگذار خواهد بود. به این ترتیب که منجر به ریزش و نازک شدن تار موهای افراد می شود و به عبارتی به فرایند سفید شدن موهای فرد و کم پشت شدن و طاسی آن ها نیز کمک حائز اهمیتی می کند.

افراد باید در جریان باشند که برخی از داروها نیز می توانند منجر به ریزش موهای افراد شوند، از جمله این داروها می توان به داروهای پیشگیری کننده مالاریا و همچنین داروهای ترومبوز و فشار خون بالا اشاره کرد. بنابراین افراد همیشه باید درج بسته بندی را مطالعه کرده و در مورد داروها و ریزش مو با پزشک خود مشورت کنند. هم چنین،افراد باید در جریان باشند که موهای خود را در حالی که هنوز خیس است شانه نکنند. موهای خیس بسیار حساس هستند و به راحتی می توان آنها را کشید. در عوض، قبل از اینکه موهایتان را با یک شانه دندانه پهن باز کنید، باید به دقت خشک کنید.

در رابطه با مکمل مورد نظر نیز، لازم به ذکر است که افراد می بایست به صورت مستمر برای یک دوره زمانی چند هفته ای، روزی یک تا دو عدد قرص را از مکمل مورد نظر همراه با وعده غذایی و آب مصرف کنند. ذکر این نکته ضروری است که خانم های باردار و یا شیرده که قصد استفاده از این مکمل را داشته باشند باید قبل از مصرف حتماً با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند. هم چنین افرادی که از داروهای خاصی استفاده می کنند و یا به بیماری های خاصی مبتلا می باشند، می بایست قبل از مصرف این مکمل برای جلوگیری از ایجاد عوارض در آن ها، با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند. اگرچه تاکنون هیچ گونه تداخل دارویی از مصرف این مکمل گزارش نشده است.

نوشته قرص رؤیال کلاژن چگونه به رشد و تقویت موها کمک می کند اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.