معرفی انواع لولا کابینت و قیمتهای آنها

خرید لولا کابینت

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی برای لولای کابینت بدهیم تا شما با موضوعات مختلفی که مربوط به لولا کابینت است آشنا شوید تا در هنگام خرید از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید بهترین محصول در زمینه ی لولا کابینت با قیمتی مناسب خریداری کنید .

 

کاربرد لولا کابینت برای اتصال در به بدنه کابینت است که در آشپزخانه و همچنین دکوراسیون و حتی برخی  کمد ها استفاده میشود .جنس این لولا کابینت می‌تواند از جنس چوب یا ام دی آف باشد یا همچون در برخی از ویترین هایی که از جنس شیشه هستند از شیشه ساخته شده باشد .

شما میتوانید با توجه به راهنمای خرید لولا کابینت چگونگی نصب و اتصال این لولاهای کابینت به بدنه کابینت آشنا شوید

معرفی انواع لولا کابینت

این لولا ها معمولا از نظر ظاهر ،‌ظاهری یکسان دارند و در دو مدل ۲۵ میلی متری و ۳۵ میلی متری داخل بازار عرضه میشود .

از نظر شباهت که ظاهری یکسان دارند اما تفاوت آن این است که ابعاد لوله ها و رنگ نماهای آن است ، به همین علت لولای درب در بازار به رنگ های مختلفی همچون نقره ای و طلایی و … دیده میشود .

اما تفاوت دیگری که در بالا به آن اشاره کردیم تفاوت در سایز لولا های کابینت است که در سایز ۳۵ میلی متر و ۲۵ میلی متر می باشد و نوع ۳۵ میلی متر کاربرد و فروش بیشتری دارد .

 

نکته هایی برای خرید لولا کابینت  ، شهر یراق

 

برای خرید لولا کابینت باید جدا از توجه به ظاهر آن به جنس و کاربرد لولا توجه نمایید و حتما دقت لازم را داشته باشید ، اولین نکته در این زمینه این است که در خرید لولا کابینت را باید  انتخاب درستی داشته باشید زیرا اکثریت خریداران هنگام خرید به عنوان یک فرد متخصص نگاه نمی‌کنند .

برای اینکه هنگام خرید لولا کابینت دچار مشکل نشوید حتما لولا کابینتی که از قبل داشته اید را در هنگام خرید به همراه داشته باشید تا اشتباهی لولا کابینت دیگری را انتخاب نکنید ، گاهی بعضی از. افراد هنگام خرید لولا کابینت از افراد متخصص در این زمینه همچون نصابان استفاده میکنند .

مشخصات لولا کابینت مناسب ، شهر یراق

 

همانطور که در قسمت های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که اکثریت افراد برای خرید لولا کابینت با افراد متخصص مراجعه میکنند و معمولا در اکثریت مواقع افراد به همراه ام دی اف کاران برای خرید مراجعه میکنند .

نکته قابل توجه در این قسمت این است که ممکن است شما عزیزان و خریداران گرامی بدون همراه بودن با فردی به خرید مراجعه کنید در ادامه چندین نکته خواهیم گفت تا دچار مشکل نشوید .

نکته مهم این قسمت این است که با باز و بسته کردن پیچ لولا ها باعث می شود تا برای نصب لولای جدید با مشکل  مواجه شوید .

منظور از باز و بسته کردن پیچ لولاها این است که از قبل سوراخی در ام دی اف ایجاد کرده باشید .

در ادامه شهر یراق قصد دارد ویژگی های مهم لولا کابینت را نام ببرد و راهنماییهای لازم را برای شما عزیزان انجام دهد تا هم با محصولات آن آشنا شوید و هم در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید

این لولا باید قابلیت نصب ۴ پیچ را در قسمت بدنه ی خود داشته باشد .

علت آن هم این است که در صورتی که شما دو پیچ را باز کردید بتوانید از دو پیچ بعدی جهت نصب لولا استفاده کنید .

نکته مهم در قسمت بعدی این است که لولا اگر آرام بند و مقاوم باشد بسیار خوب است و در هنگام استفاده از لولا دچار مشکل نخواهید شد ، همانطور که میدانید امروزه این ویژگی در بسیاری از یراق آلات کابینت همچون ریل کشو و کمد استفاده میشود چرا که یراق آرام بند هم سر و صدایی ایجاد نمیکند و همین که ضربه ای به بدنه ی کابینت وارد نمی‌کند و همچنین با آرام بسته شدن در کابینت ها عمر یراق را افزایش میدهد .

 

در انتخاب لولا ها به این نکات حتما توجه کنید :

از آنجایی که یراق آلات کابینت بیشتر در معرض رطوبت قرار می‌گیرند زودتر دچار پوسیدگی و از بین می رود.

از طرفی دیگر از جنس های مختلف چوب طبیعی و چوب صنعتی همچون کابینت ام دی اف ، کابینت ممبران و ورق فومیزه پی وی سی  نیاز به تجهیزات جانبی  مقاوم و مرغوبی دارند پس حتما به این موضوع توجه نمایید .