معرفی کوکتل درماهیل و کاربرد انواع آن

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
درماهیل برند پیشرو در مزوتراپی و محصولات آرایشی کره ای که با کیفیت بالا تولید شده است. برند Dermaheal شامل طیف گسترده ای از محصولات برای مراقبت های عمومی پوست، مراقبت از مو و مزوتراپی است و برای ضد پیری، ضد رنگدانه و سایر مشکلات پوستی ایده آل است.
کاربردهای درماهیل محصولات درماهیل به حل مشکلاتی مانند هیدراتاسیون ضعیف پوست، پیری زودرس و چین و چروک های محیطی کمک می کند. علاوه بر این، Dermaheal شامل محصولاتی است که استرس یا ریزش موی مرتبط با سلامت را متوقف می کند، فولیکول های مو را تقویت می کند و مو و پوست سر را تغذیه می کند. خط مزوتراپی حاوی ترکیبی عالی از ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فاکتورهای رشد و سایر مواد مغذی و مواد جوان کننده پوست است.
درماهیل همچنین حاوی یک درمان منحصر به فرد از بین بردن چربی و لاغری است. سازگاری بیولوژیکی ۱۰۰% یکی دیگر از ویژگی های Dermaheal است. بنابراین، درمان مزوتراپی پسند بیمار با این محلول ها به ندرت منجر به عوارض جانبی می شود. این حتی در مورد ژل های تزریقی مبتنی بر HA در این محدوده صدق می کند، زیرا هیالورونیک اسید موجو..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

درماهیل برند پیشرو در مزوتراپی و محصولات آرایشی کره ای که با کیفیت بالا تولید شده است. برند Dermaheal شامل طیف گسترده ای از محصولات برای مراقبت های عمومی پوست، مراقبت از مو و مزوتراپی است و برای ضد پیری، ضد رنگدانه و سایر مشکلات پوستی ایده آل است.

کاربردهای درماهیل

محصولات درماهیل به حل مشکلاتی مانند هیدراتاسیون ضعیف پوست، پیری زودرس و چین و چروک های محیطی کمک می کند. علاوه بر این، Dermaheal شامل محصولاتی است که استرس یا ریزش موی مرتبط با سلامت را متوقف می کند، فولیکول های مو را تقویت می کند و مو و پوست سر را تغذیه می کند. خط مزوتراپی حاوی ترکیبی عالی از ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فاکتورهای رشد و سایر مواد مغذی و مواد جوان کننده پوست است.

درماهیل همچنین حاوی یک درمان منحصر به فرد از بین بردن چربی و لاغری است. سازگاری بیولوژیکی ۱۰۰% یکی دیگر از ویژگی های Dermaheal است. بنابراین، درمان مزوتراپی پسند بیمار با این محلول ها به ندرت منجر به عوارض جانبی می شود. این حتی در مورد ژل های تزریقی مبتنی بر HA در این محدوده صدق می کند، زیرا هیالورونیک اسید موجود در آنها منشأ حیوانی ندارد و همچنین کاملاً زیست تخریب پذیر هستند.

درمان پوستشما می توانید جهت خرید محصولات درمان پوست به صورت آنلاین از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

انواع کوکتل های درماهیل

در قلب راه حل های تزریقی موفق درماهیل دو چیز وجود دارد: فناوری نوآورانه مراقبت از پوست و مقرون به صرفه بودن. به عبارت دیگر، با این برند، Caregen در تلاش است تا محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار نوآورانه ای را با هزینه های کم برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. در ادامه به معرفی انواع کوکتل درماهیل و موارد مصرف هر کدام می پردازیم.

درماهیل HL

درماهیل اچ ال یک ضد ریزش مو قوی با مزوتراپی است. باعث رشد مجدد مو می شود و همچنین از پوست سر مراقبت می کند. از ریزش مو و آلوپسی که یک مشکل رایج در مردان و زنان مسن است جلوگیری می کند. با احیای فولیکول های مو و بازیابی و بهبود گردش خون، رشد مو را افزایش می دهد. ضخامت و پر شدن مو نیز افزایش یافته و همچنین رطوبت و تغذیه مو و پوست سر را تامین می کند.

درماهیل اچ ال اندازه فولیکول مو را افزایش می دهد که ریزش مو را تا ۱۰ppm متوقف می کند. درمان معمولاً دو تا پنج ماه ادامه می‌یابد، شما میتوانید همراه درماهیل اچ ال از مکمل هایی مانند زینک،منیزیم، و ویتامین ب۶ استفاده کنید تا گردش خون و ترشح هورمون ها بیشتر شود. با کمک درماهیل اچ ال پوست سر مرطوب و سالمی را بدست می آورید که می تواند به رشد موها کمک کند.

درماهیل LL

درماهیل ال ال یک عامل مزوتراپی لیپولیتیک است که از سه ماده فعال تشکیل شده است:

  • پپتیدهای بیومتریک
  • ال-کارنیتین
  • فسفاتیدیل کولین

این یک کوکتل لیپولیتیک مزوتراپی جهانی است که دارای فاکتورهای رشد و پپتیدهای مورد استفاده برای زیبایی است. کوکتل مقدار بافت چربی را کاهش می دهد، به طور موثر اثر “پوست پرتقال” پوست صورت را از بین می برد، و همچنین دارای اثر لیفتینگ قوی است. رنگ و ظاهر پوست را کاملاً بهبود می بخشد و با کاهش مقدار بافت چربی پوست را کاملا سفت می کند.

درماهیل LL به طور بسیار موثری باعث صافی بافت پوست می شود و با چربی سوزی صورت و بدن را به میزان قابل توجهی لاغر می کند. ویژگی اصلی محصول این است که خاصیت ارتجاعی بافت های پوست را افزایش می دهد و به طور موثر سطح الاستین و کلاژن را هم بیشتر خواهد کرد. استفاده از درماهیل در درجه اول با هدف مبارزه با چربی اضافی بدن، افتادگی پوست و سلولیت است.

درماهیل ال ال با یک سوزن نازک مستقیماً به بافت چربی تزریق می شود. این عمل به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود. یک درمان بدون درد که به شما امکان می دهد به فعالیت های معمول خود بازگردید. توصیه می شود ۲-۴ جلسه درمانی در فواصل ۶-۸ هفته انجام شود.

درماهیل HSR

درماهیل اچ اس آر یک مزو کوکتل جوان کننده و احیا کننده است که از نظر ترکیب پپتیدها و اسید هیالورونیک منحصر به فرد است. درجه بالایی از هیدراتاسیون، صاف کردن چروک های کوچک و کاهش شدت چین و چروک های عمیق، کاهش اسکار و بثورات، باریک شدن منافذ، عادی سازی ترشح سبوم و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست از همان روش اول حاصل می شود.

درماهیل اچ اس آر فرمول تقویت شده برای فعال سازی سلولی پوست خود ترمیم شونده صورت و لیفتینگ است. صاف کردن موثر چین و چروک، لیفت بیضی صورت، افزایش تراکم و خاصیت ارتجاعی پوست از طریق: تحریک سنتز کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک حاصل می شود.

درماهیل HSR یک فرمول آزمایش شده بالینی است که به جوانسازی پوست کم آب یا پیر کمک می کند. حاوی ۱% هیالورونیک اسید با غلظت دو برابر سایر محلول های مزوتراپی است.

این شامل فاکتورهای رشد نوترکیب برای انسان است که به طور طبیعی کلاژن پوست را بازسازی می کند. این محصول همچنین دارای رنتینال، گلوتاتیون و اسیدهای اسکوربیک است که به عنوان آنتی اکسیدان قوی و محرک مستقیم کلاژن عمل می کنند که به کاهش رنگدانه کمک خواهد کرد.

این مزوتراپی جوان کننده پوست با تولید سلول های پوستی جدید خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد و با سنتز کلاژن، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش خواهد داد. به پوست کمک می کند تا تعادل رطوبت را حفظ کند و پوست خشک را آبرسانی می کند. این مزوتراپی برای انواع پوست های بالغ یا مسن توصیه می شود.

درماهیل

درماهیل SR

درماهیل اس آر یک محصول مزوتراپی برای جوانسازی پوست است که از ۵۷ ماده فعال شامل مجموعه ای از پپتیدهای بیومیمتیک، مولتی ویتامین ها و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. یک درمان قوی ضد پیری صورت که پوست پیر را جوان می کند و ظاهر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد. پوست های خشک و کدر را با تحریک تکثیر سلولی احیا می کند.

تولید کلاژن و الاستین را تقویت می کند تا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد و ظاهری محکم تر، نرم تر، صاف تر، روشن تر و جوان تر را نشان می دهد. مواد فعال با ایجاد سلول های جدید پوست، چین و چروک ها را کاهش می دهند و خاصیت ارتجاعی پوست را بیشتر خواهند کرد.

وضعیت پیری پوست، پوست دارای آکنه و منافذ بزرگ را بهبود می بخشد. با افزایش تولید کلاژن، الاستین و سایر خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

درماهیل SB

درماهیل اس بی یک داروی مزوتراپی است که هدف آن مبارزه با پرپیگمانتاسیون، لکه های مختلف سنی و همچنین کک و مک است. این کوکتل ضد پیری مزوتراپی منحصربفرد که شامل فاکتورهای رشد و پپتیدها است، برای یکنواخت کردن رنگ پوست و همچنین از بین بردن هایپرپیگمانتاسیون استفاده می شود. فرمول حاوی آربوتین محصور شده، ویتامین C و عصاره شیرین بیان است که با مهار آنزیم تیروزیناز، تبدیل L-DOPA به یوملانین و فئوملانین را مسدود می کند.

این ابزار تولید ملانین را تنظیم می کند. به طور کاملا موثری پوست را روشن می کند و همچنین از بروز هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری می کند. این ابزار در دوره نقاهت پس از روش های جوانسازی پوست با لیزر و همچنین لایه برداری شیمیایی برای جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب استفاده می شود. برای روشن کردن پوست موثر است، پوست را نرم و درخشان می کند.

چگونه با درماهیل چربی بیش از حد را کاهش دهیم؟

لیپولیز تزریقی درماهیل LL جایگزینی برای درمان کاهش وزن نیست. با این حال لیپولیز درماهیل ال ال قبلاً به عنوان ایمن ترین روش تزریقی در جهان شناخته شده که برای کاهش چربی بدن طراحی شده است. این فرمول از نظر پزشکی ثبت شده است. هنگامی که تزریق می شود، نواحی تجمع چربی مداوم را تحت تاثیر قرار می دهد. اینها مکانهایی هستند که رژیم غذایی و ورزش در آنها مؤثر نبوده است.

این روش درمانی بر خلاف لیپوساکشن نیازی به بهبودی پس از جراحی ندارد و بنابراین تاثیر منفی بر زندگی بیمار ندارد.

نواحی کاربرد: شکم، باسن، چانه، ران، زانو، پشت، گردن.

عوارض جانبی جزئی شامل: سوزن سوزن شدن، قرمزی، تورم است. این علائم پس از چند روز ناپدید می شوند.

مزایای استفاده از درماهیل LL چیست؟

فرمول جامع این درمان به کاهش چربی و کمک به بازسازی فیبرهای کلاژن کمک می کند و ظاهر کلی و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

  • تعداد سلول های چربی و ضخامت پوست را کاهش می دهد.
  • این درمان برای پوست های ضخیم با سلولیت و رسوبات چربی استفاده می شود
  • با کاهش بافت چربی به پوست ظاهری سفت می بخشد.

درماهیل LL خاصیت ارتجاعی و بافت پوست را بهبود می بخشد، شکل بدن را بهبود می بخشد و با پوست پوست پرتقالی مقابله می کند. پس از استفاده، پوست سفت تر و سفت تر می شود.

درماهیل LL یک کوکتل متشکل از ۳ ماده مهم است: پپتیدهای بیومتریک، لسیتین سویا، ال کارنیتین، عوامل رشد و پپتیدها.

درمان موثر حل کننده چربی – چربی های سمج را در نواحی موضعی از بین می برد – باریک و کانتور

رفع چربی و سلولیت در نواحی:

  • دو چانه، گونه ها و گردن
  • ران و باسن
  • پایین و بالای شکم
  • زانوها، شانه ها، بازوها و پشت

پماد زراوند درماهیل دارو درمان جهت خرید پماد زراوند درماهیل دارو درمان به صورت آنلاین از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

روش استفاده از درماهیل LL

درماهیل ال ال با یک سوزن نازک مستقیماً به بافت چربی تزریق می شود. این عمل به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود. یک درمان بدون درد که به شما امکان می دهد به فعالیت های معمول خود بازگردید. توصیه می شود ۲-۴ جلسه درمانی در فواصل ۶-۸ هفته انجام شود. بعد از عمل نیازی به پوشیدن بانداژ یا لباس خاصی نیست.

کاربرد درمان با Dermaheal LL باید ۲-۴ بار در یک دوره ۶-۸ هفته انجام شود. اثر این اثر در حدود ۴ هفته آشکار می شود و در طی آن بافت چربی به تدریج حل می شود. بافت چربی به طور یکنواخت از بین می رود و از آنجایی که درمان برای فیبرهای کلاژن نیز مفید است، پوست کشیده می شود. نتایج مثبت این روش طولانی مدت است و چربی بدن به روش طبیعی حذف می شود. اگر بعد از درمان تغییرات قابل توجهی در وزن شما ایجاد نشود، چربی تجمع نخواهد یافت.

پوست جوان مقادیر کافی از فاکتورهای رشد را برای اطمینان از ترمیم سریع بافت و ظاهری جوان تولید می کند. مقادیر کافی الاستین و کلاژن به حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می کند. با این حال، با گذشت سال ها، پوست پیر می شود که بخشی از آن به دلیل کاهش ظرفیت ترمیم است. پوست نازک تر می شود و خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد.

فناوری نوآورانه Dermaheal به ما این امکان را می‌دهد که فاکتورهای رشدی را که بدنمان در طول زمان کمتر و کمتر تولید می‌کند با پپتیدهای بیومیمتیک جایگزین کنیم و وضعیت پوست، مو و رنگدانه‌های پوست را بهبود بخشیده و تعداد سلول‌های چربی را کاهش دهیم. یک درمان نوآورانه لیپولیتیک که نتایج قابل مشاهده ای را پس از ۵ هفته درمان ایجاد می کند و در طی آن بافت چربی به تدریج حل می شود.

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • آشنایی با انواع رژیم های لاغری محبوب در دنیا
  • با چربی سوزهای طبیعی برای کاهش وزن آشنا شوید!

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۰ میانگین: ۰]