چطور آرایش تابستانه جذابی داشته باشیم؟

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
امروزه با گسترده شدن تولید و مصرف لوازم آرایش، برای آرایش در هر فصلی تعریف خاصی نیز ایجاد شده است. صنعت مد به دنیای آرایش نیز راه باز کرده و قواعدی را برای آرایش در فصول مختلف سال ایجاد کرده است. آرایش تابستانه یکی از جذاب ترین آرایش هاست که می توانید در فصل پیش رو با رعایت نکاتی آن را بر روی صورت خود ایجاد نمایید. در مطلب امروز به نکات مهمی در مورد آرایش تابستانه می پردازیم.
شما می توانید جهت خرید محصولات آرایشی از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .
از چه مواد آرایشی برای یک آرایش تابستانه استفاده کنیم؟ در تابستان به دلیل گرمای هوا امکان دارد آرایش شما ماندگاری کمی بر روی پوست داشته باشد. این مسئله خصوصا برای افراد دارای پوست چرب چالشی بزرگ است. بنابراین توجه کنید از کرم های بدون چربی و مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. همچنین برای پخش نشدن خط چشم و ریمل به دلیل تعریق پوست، می توانید از نوع ضد آب استفاده نمایید. برای اینکه از مزایای ضد آفتاب و کرم پودر به طور همزمان استفاده کنید ضد آفتاب های رنگی گزینه مناسبی می باشند و در نهایت برای ماندگاری آرایش ..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

امروزه با گسترده شدن تولید و مصرف لوازم آرایش، برای آرایش در هر فصلی تعریف خاصی نیز ایجاد شده است. صنعت مد به دنیای آرایش نیز راه باز کرده و قواعدی را برای آرایش در فصول مختلف سال ایجاد کرده است. آرایش تابستانه یکی از جذاب ترین آرایش هاست که می توانید در فصل پیش رو با رعایت نکاتی آن را بر روی صورت خود ایجاد نمایید. در مطلب امروز به نکات مهمی در مورد آرایش تابستانه می پردازیم.

آرایشیشما می توانید جهت خرید محصولات آرایشی از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

از چه مواد آرایشی برای یک آرایش تابستانه استفاده کنیم؟

در تابستان به دلیل گرمای هوا امکان دارد آرایش شما ماندگاری کمی بر روی پوست داشته باشد. این مسئله خصوصا برای افراد دارای پوست چرب چالشی بزرگ است. بنابراین توجه کنید از کرم های بدون چربی و مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. همچنین برای پخش نشدن خط چشم و ریمل به دلیل تعریق پوست، می توانید از نوع ضد آب استفاده نمایید. برای اینکه از مزایای ضد آفتاب و کرم پودر به طور همزمان استفاده کنید ضد آفتاب های رنگی گزینه مناسبی می باشند و در نهایت برای ماندگاری آرایش استفاده از پرایمر فکر عاقلانه ای است.

نکات مهم در آرایش تابستانه

برای داشتن یک آرایش تابستانه جذاب می توانید از نکاتی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده نمایید تا جذابیت چهره خود را دو چندان کنید.

از کرم ضد آفتاب حتما استفاده کنید:

یکی از نکات مهم برای محافظت از پوست استفاده از ضد آفتاب است. قطعا شما نمی خواهید زیبایی را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید و زیبایی ماندگار حتی تا سنین بالا را ترجیح می دهید. راز داشتن زیبایی ماندگار پوستی سالم است و محافظت از پوست تنها با استفاده از ضد آفتاب امکان پذیر می باشد. بنابراین در قدم اول برای پوشاندن پوست خود از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر می خواهید لک یا مشکلات پوستی خود را بپوشانید می توانید از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

آرایش تابستانه

از پرایمر حتما استفاده کنید:

پرایمر وسیله ای آرایشی است که مانند کرم می ماند و پیش از هر گونه آرایش می توانید آن را روی صورت بزنید. پرایمر ماندگاری آرایش را بر روی صورت دو چندان می کند و باعث می شود آرایش شما در طول روز دچار تغییر نشود.

از برنزر با حالت شیمری یا براق استفاده کنید:

استفاده از برنزر باعث می شود پوست شما گرمتر به نظر برسد و سفیدی چشم ها و دندان ها دو چندان شود. استفاده از برنزر معمولا برای قسمت هایی از صورت که در معرض تابش نور خورشید هستند توصیه می شود. می توانید با یک براش آرایشی برنزر را بر روی گونه ها، چانه، بینی و پیشانی خود بزنید.

از رنگ های ملایم استفاده کنید:

توصیه می شود برای داشتن یک آرایش تابستانی از رنگ های ملایم استفاده کنید. سایه های دارای تناژ نود، خط لب کم رنگ و رژهایی با رنگ های ملایم و روشن می تواند چهره شما را بسیار جذاب کند.

از رژگونه های کرمی استفاده کنید:

رژگونه به چهره شما جذابیت و رنگی دو چندان می دهند. نکته مهم در استفاده از آنها این است که در تابستان بهتر است از رژگونه های پودری استفاده نکنید؛ این رژگونه ها با گرمای هوا و تعریق حالت کیکی روی پوست می گیرند. به همین دلیل رژگونه های کرمی، ژلی و استیکی انتخاب های بهتری هستند.

سعی کنید از مواد آرایشی اکلیلی و درخشان کننده استفاده نکنید:

بهتر است از لوازم آرایشی شیمردار برای سایه، رژ و رژگونه استفاده نکنید. گرما و تعریق با برق این لوازم بر روی پوست مخلوط می شوند و حالت نا زیبایی روی پوست ایجاد می کند.

آرایش تابستانه

از آرایش غلیظ خودداری کنید:

هر چه آرایش کمتری روی پوست ایجاد کنید همان اندازه پوست شما زیباتر دیده خواهد شد. تصور کنید لایه های مختلفی از کرم پودر، ضد آفتاب، سایه، رژگونه، برنزر و … روی صورت خود زده اید. ترکیب این لایه ها با عرق پوست و گرما چه خواهد شد؟ حتما می توانید حدس بزنید. پس بهتر است آرایش سبکی را انتخاب کنید تا در طول روز پوست بشاشی داشته باشید.

از اسپری فیکس استفاده کنید:

این اسپری ها باعث می شوند مواد آرایشی روی پوست فیکس شوند و آرایش شما ماندگار گردد. همچنین استفاده از این محصولات باعث می شود پوست براق و چرب نشود و پوست تا ساعت های طولانی مثل لحظه پس از آرایش بدون تغییر باقی بماند.

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • آرایش فصل پاییز چه آرایشی است؟
  • بدون آرایش هم می توانیم زیبا به نظر برسیم!
  • اشتباهات رایج در آرایش ،این اشتباهات را کنار بگذارید!

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۰ میانگین: ۰]