آشنایی با خواص طلا برای پوست

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
احتمالا امروزه اسم هایی مانند ماسک طلا و یا کرم های طلا را زیاد شنیده باشید. در این مقاله سعی داریم که خواص طلا برای پوست صورت و بدن را مورد بررسی قرار دهیم. طلا یکی از بهترین زیورآلات برای خانم هاست که البته در بین آقایان نیز طرفداران خاص خود را دارد.
همه ما طلا را به عنوان نماد تجمل می شناسیم. بهتر است بدانید که طلا علاوه بر اینکه جنبه زیبایی و قیمتی دارد، فواید زیادی نیز برای پوست دارد که در کرم های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که از قدیم کشورهایی مانند چین و مصر نیز به خواص طلا برای پوست آشنا بوده اند و از آن برای مراقبت از پوست استفاده می کردند.
شما می توانید جهت خرید محصولات درمان پوست از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .
خواص طلا برای پوست طلا منبع غنی از مواد برای شادابی و زیبایی پوست است که در سلامت پوست نقش موثری را ایفا می کند که در قسمت زیر به آن ها می پردازیم:
روشن کننده و براق کننده چهره طلا عنصری است که خاصیت بازتابش نور را داشته و نور را منعکس می کند، به همین دلیل استفاده از این ترکیب در کرم های پوستی باعث درخشش..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

احتمالا امروزه اسم هایی مانند ماسک طلا و یا کرم های طلا را زیاد شنیده باشید. در این مقاله سعی داریم که خواص طلا برای پوست صورت و بدن را مورد بررسی قرار دهیم. طلا یکی از بهترین زیورآلات برای خانم هاست که البته در بین آقایان نیز طرفداران خاص خود را دارد.
همه ما طلا را به عنوان نماد تجمل می شناسیم. بهتر است بدانید که طلا علاوه بر اینکه جنبه زیبایی و قیمتی دارد، فواید زیادی نیز برای پوست دارد که در کرم های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که از قدیم کشورهایی مانند چین و مصر نیز به خواص طلا برای پوست آشنا بوده اند و از آن برای مراقبت از پوست استفاده می کردند.

مراقبت از پوستشما می توانید جهت خرید محصولات درمان پوست از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

خواص طلا برای پوست

طلا منبع غنی از مواد برای شادابی و زیبایی پوست است که در سلامت پوست نقش موثری را ایفا می کند که در قسمت زیر به آن ها می پردازیم:

روشن کننده و براق کننده چهره

طلا عنصری است که خاصیت بازتابش نور را داشته و نور را منعکس می کند، به همین دلیل استفاده از این ترکیب در کرم های پوستی باعث درخشش و براقیت پوست چهره می شود. همچنین استفاده از کرم ها و یا شوینده هایی که دارای این ترکیب هستند باعث متعادل شدن رنگ چهره و از بین بردن لک های ناشی از عوامل مختلف بر روی صورت می شود. در واقع یکی از خواص طلا برای پوست روشن کننده و شفاف کننده قوی پوست است.

برطرف کننده چین و چروک پوستی

ذرات طلا به دلیل قدرت نفوذ بالا درون لایه های عمیق پوست باعث پر کردن منافذ و چروک های سطحی می شود و در نتیجه پوست شفاف تر و درخشان تر دیده می شود. استفاده از کرم های ضد چروکی که دارای ذرات کلوئیدی طلا هستند، تاثیرگذاری بیشتری در رفع چروک های سطحی دارد.

جوانسازی پوست

یکی دیگر از خواص طلا برای پوست جوانسازی سلول های پوستی است. استفاده از طلا در محصولات پوستی مانند کرم و ماسک های صورت به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از ایجاد رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و همین موضوع باعث تولید کلاژن و جلوگیری از پیری سلول های پوست می شود. وجود آنتی اکسیدان موجود در طلا باعث تقویت و استحکام پوست می شود و از شل شدگی پوست نیز تا حد زیادی پیشگیری می شود.

از طرفی در برخورد طلا با پوست، سلول های پوستی تحریک شده و باعث ترمیم و بازسازی سلول ها می شود وهمین امر در جوانسازی پوست نقش موثری دارد.

ماسک دور چشم طلا و خاویار کریستین برتونشما می توانید جهت خرید ماسک دور چشم طلا و خاویار کریستین برتون از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

فواید طلا برای زنان چیست

در گذشته‌ هنگامی که زنی به دلیل ترس و یا وحشت غش می‌کرد و یا فشار خون او پایین می‌آمد برای درمان او تکه طلایی را در ظرف آب می‌انداختند و با قاشق در آب هم می‌زدند و به خورد او می‌دادند تا بهبود یابد که البته بسیار تاثیرگذار هم بود. پزشکان پس از مدتی متوجه اين موضوع شده‌اند که اين روش يک روش کاملا علمی و کاربردی است و آن را به اثبات رساندند.

در این قسمت به خواص طلا برای پوست و بدن زنان دارد اشاره می کنیم:

  • کاهش تب و دمای بدن : طلا شما را خنک نگه می دارد. مخصوصا در خانم هایی که در دوره یائسگی به سر می برند و دمای بدنشان بالا می رود ، طلا باعث اعتدال در دمای بدن آنها می شود.

  • کاهش استرس و اضطراب : طلا فشار عصبی خانم ها را کاهش می دهد و به دلیل داشتن انرژی باعث ارتعاش گرم و آرام بخش بدن می شود که برای بهبودی امراض بسیار مناسب است. به همین دلیل استفاده از طلا در افزایش آرامش و کاهش فشار های عصبی بسیار توصیه می شود.

  • درمان و بهبود زخم ها : از این فلز به شکل طبیعی خود برای درمان درد و زخم استفاده می شود. گذاشتن طلا و یا گرد طلا می تواند جلوی عفونت زخم ها را بگیرد و به ترمیم زخم ها کمک زیادی می کند. آن ها همچنین فهمیدند که با بستن طلا به زخم ها و خراش های شدید می توان به کاهش درد نیز کمک کرد.

  • کمک به بهبود و درمان آرتروئید و درد مفاصل : استفاده از طلا خاصیت تسکین دهنده ای دارد و علائم نامطلوب مرتبط با آرتروز مانند درد در ناحیه مفاصل را کاهش می دهد. در این خصوص محققان مطالعاتی انجام داده اند که نتایج مثبتی برای بیماران آرتروزی داشته است.

  • کاهش روند پیری پوست: امروزه بسیاری از متخصصان پوست معتقدند که طلا از قدرت فوق العاده ای برای شفابخشی پوست برخوردار است. یکی از مهم ترین خواص طلا برای پوست خاصیت آنتی اکسیدانی و جوانسازی آن است.

  • بالا بردن سیستم ایمنی بدن : تحقیقات نشان داده است که خانم هایی که در طول عمرشان همواره از طلا استفاده کرده اند، کمتر به بیماری های عفونی و امراض مبتلا شده اند. به همین دلیل استفاده از طلا در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد.

کرم شب کهربا کیارا آمبراشما می توانید جهت خرید کرم شب کهربا کیارا آمبرا از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

چه نوع طلایی برای پوست استفاده می شود؟

برای استفاده از طلا باید توجه کنیم که طلا مورد استفاده برای پوست نباید هیچ گونه ناخالصی داشته باشد همچنین باید به فرمی در بیاید که قابل جذب توسط پوست باشد تا بتواند تاثیر مستقیم و بهینه ای روی پوست بگذارد. در استفاده از طلا برای پوست از دو طلا کلوئیدی و طلا ۲۴K استفاده می شود.

طلای کلوئیدی را طلای نانو نیز می نامند که در واقع به خاطر ریز بودن ذره آن کاملا قابل جذب و اثر گذاری خواهد بود. طلای ۲۴K از ۱۰۰٪ طلای خالص ساخته شده است، بنابراین خواص طلا برای پوست بیشتر در نوع خالص آن مشهود است. طلای ۲۴ عیار به نوسازی طبیعی سلول‌ها کمک می‌کند و با تحریک جریان خون باعث اکسیژن‌ رسانی بهتر به سلول‌ ها می‌شود.

طلا تراپی پوست چیست؟

تکنیکی که در آن با کمک ذرات خالص طلا به درمان بیماری هایی مانند درد عضلانی، زخم ها و همچنین بهبود مشکلات پوستی و جوانسازی پوست می پردازد را طلا تراپی می نامند. از خواص طلا در برطرف کردن مشکلات روحی و روانی نیز استفاده می شود.

کرم طلا چیست؟

یکی از خواص طلا برای پوست کمک به جوانسازی و جلوگیری از پیر شدن سلول های پوستی است. ذرات و مولکول‌ های بسیار ریز طلا با نفوذ به لایه‌ های اپیدرم، ساخت کلاژن را افزایش داده و باعث تقویت پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست می ‌گردند. کرم طلا، کرمی کامل برای تامین ویتامین‌ ها و ریز مغذی‌ های لازم پوست می ‌باشد. جلوگیری از آکنه و جوش، لیفتینگ، جوانساز، برطرف کننده چروک‌ ها و خطوط کوچک و آبرسانی از ویژگی های کرم های طلا است.

کرم دور چشم کیارا آمبراشما می توانید جهت خرید کرم دور چشم کیارا آمبرا از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید .

استفاده از ماسک طلا چه خاصیت هایی برای پوست دارد؟

ماسک طلا فواید زیادی برای پوست دارد که امروزه در فیشیال های پوستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت به صورت خلاصه به تعدادی از خواص ماسک طلا بر روی پوست اشاره می کنیم:

  • بازسازی و تقويت ساختار پوست
  • بهتر شدن گردش خون
  • ترمیم کننده سلول های پیر پوست
  • ایجاد شفافیت، درخشندگي فوق العاده در پوست
  • ضد لک و یکنواخت کردن رنگ پوست
  • اثرات تسکین‌دهندگی و پاک‌‌کنندگی پوست به دلیل وجود ترکیبات آنتی ‌باکتریال و ضد التهابی
  • از بین برنده جوش های سرسیاه
  • استحکام بخش و لیفت کننده صورت و کمک به کلاژن سازی در پوست

سوالات پر تکرار درباره خواص طلا

آیا طلا تراپی برای مو نیز استفاده می شود؟

  • بله. همانند کراتینه کردن موها این عمل با استفاده از اتوی مو با درجه ۲۰۰ انجام می شود. و باعث تقویت، آبرسانی و استحکام موها می شود.

استفاده از هر طلایی خاصیت جوانسازی به پوست می دهد؟

  • خیر. طلای کلوئیدی و طلای ۲۴ عیار به دلیل داشتن ذرات ریز و قدرت جذب بالا برای طلا تراپی استفاده می شود.

ماسک طلا بهتر است یا کرم های طلا؟

  • هر دو به دلیل داشتن ذرات طلا خاصیت درمانی و جوانسازی دارند.

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • زینک اکساید دارویی موثر برای درمان آفتاب سوختگی و ضایعات پوستی!

مجله سلامت داروخانه آنلاین محصولات زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • کرم روز کهربا کیارا آمبرا
  • کرم صورت کیریستین برتون

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۷ میانگین: ۵]