بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد تزریق ژل لب و چگونگی تزریق ژل لب و همچنین تاثیر گذاری تزریق ژل لب در زیبایی و مزایا و معایب تزریق ژل لب ارائه نماییم تا اطلاعات شما در این بخش افزایش یابد تا در هنگام تزریق ژل لب با اطمینان کامل و آسودگی خاطر این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان گروه زیبایی دکتر زمانی است در این زمینه به ما اعتماد کنید و مطمعن باشید که اگر تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران  انجام شود هیچ خطرات و عوارضی نخواهد داشت.

لب یکی از قسمت های مهم  صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده و از جذابیت ظاهریه صورت کم میکند ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید و تاثیر گذار باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود و بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران دکتر زمانی است

 

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. در حالت عادی لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود و رضایت شما در این زمینه بدست میآورد .

در ادامه این مقاله قصد داریم چگونگی تزریق ژل لب را توضیحی بدهیم با ما همراه باشید

تزریق ژل لب کاری  است که نیاز به مهارت دارد و هر کسی نمی تواند بدون داشتن تخصص این کار هارا انجام دهد و نکته قابل توجه و مهم در این بخش است است که  لب‌ها عضو مهم صورت هستند و تزریق اشتباه عوارض خطرناکی را برای فرد ایجاد می‌کند و ممکن است آسیب های جبران نشدنی را وارد کند .

 

پزشک متخصص به‌خوبی با ساختمان پوست انسان آشناست و تکنیک‌های تزریق مثل مقدار تزریق، نحوه قرارگیری و تزریق، محل مناسب تزریق و تکنیک‌های آن را به‌خوبی می‌داند. پزشک متخصص با استفاده از سرنگ‌ها و سوزن‌های مخصوص با زاویه‌ای مناسب مقدار مشخصی از ژل لب را به لایه‌های پوست فرد تزریق می‌کند دکتر زمانی از جمله بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران است

 

این‌که تزریق ژل چقدر باید عمیق باشد مهارتی است که پزشک آن را می‌داند و این موضوع بستگی به تشخیص پزشک دارد. پزشک با توجه به مدل مورد نظر بیمار سعی می‌کند تا در نواحی مختلف لب فرد ژل تزریق کند.

اخیرا تعداد افرادی که تزریق ژل لب را انجام داده اند که قبلا تزریق ژل لب انجام داده اند رضایت ندارند زیاد شده اند.

قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.

فرم لب بایستی به سایز اولیه لب، ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب شود و در حیطه طبیعی باشد.

تزریق دوطرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لبها صحیح نمی باشد.

طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.

در برخی مراجعین قبل از تزریق لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند افزایش حجم سایز چانه وجود دارد.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران ، گروه زیبایی دکتر زمانی است

۰۹۱۲۰۶۰۰۶۳۱