خرید اپل آیدی آمریکا فوری، مطمئن و بسیار ارزان

برای استفاده از محصولات کمپانی اپل همچون مک بوک ها و یا گوشی تلفن همراه آیفون نیاز به ساخت یا خرید اپل آیدی فوری و معتبر دارید که بهترین آن ها هم خرید اپل آیدی آمریکا است؛ زیرا بدون داشتن شناسه اپل، اجازه دسترسی به فروشگاه داخل دستگاه و یا بروز رسانی سیستم عامل آی او اس خود را نخواهید داشت.

انواع اپل آیدی

قبل از اقدام به خرید اپل آیدی و ساخت آن بهتر است با انواع آنها آشنا شوید. دو مورد اپل آیدی را می‌ توانید تهیه کنید که عبارت اند از:

  1. اپل آیدی کارتی یا همان آماده که با استفاده از ایمیل های از پیش تعیین شده ساخته می شوند
  2. اپل آیدی اختصاصی یا شخصی که بر اساس اطلاعات شخصی افراد ساخته و در اختیار آنها قرار می گیرد

چرا باید اقدام به خرید اپل آیدی کنیم؟

بهترین نوع خرید اپل آیدی داشتن یک حساب شخصی بوده که در اصل هویت کاربری شما در شرکت اپل را تعیین می کند. در این روش است که اپل شما را می شناسد و به عنوان کاربر این کمپانی خدمات مطلوبی نیز به شما ارائه خواهد کرد. همچنین شما می توانید با ساخت یک اپل آیدی آن را در تمامی دستگاه های اپلی خود را همگام سازی کرده و همینطور ردیابی کنید. به صورت کلی تمامی کاربران محصولات اپل مانند آیفون، آیپد، لپ تاپ های مک به یک اپل آیدی شخصی نیازمند هستند.

چرا باید اقدام به خرید اپل آیدی کنیم؟

خدمات و مزایای خرید اپل آیدی آمریکا از سایت اپل آیدی ۲۴

پس از مرحله خرید اپل آیدی، مهمترین مساله حفظ و نگهداری امنیت حساب اپل آیدی ها و اطلاعات مشتریان و کاربران فروشگاه است.  به همین جهت برای خرید اپل آیدی از سایت اپل آیدی ۲۴ حتما لازم است تا به عضویت این سایت درآیید؛ چرا که حفظ اطلاعات مشتریان و امنیت آنها از موارد مهم و ضروری به حساب می آید. در زیر به اختصار به مزایای خرید اپل آیدی از این سایت اشاره می کنیم:

حفظ امنیت

ایمیل و رمز عبور شما را تنها پس از تکمیل عضویت خود و در آخر پس از پرداخت درگاهی از بانک، به شما نمایش داده خواهد شد.

پرداخت آسان

با استفاده از کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به آسانی و راحت خرید خود را انجام دهید.

دسترسی آسان

عضویت در سایت بسیار آسان بوده تمامی افراد به آسانی می توانند عضو سایت شوند. این عضویت تنها به این دلیل وجود دارد که رفاه و امکان ارائه خدمات بیشتر به مشتریان عزیز صورت بگیرد.

بدون انقضا

شما با خرید اپل ایدی از این سایت، یک حساب کاربری دائمی و همیشگی خواهید داشت و این حساب ها شامل هیچ محدودیتی نمی شوند.

تخفیف همکاری

همچینی همکاران محترمی که در زمینه محصولات اپل فعال هستند نیز پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود، می توانند وارد سیستم شده و از تخفیف همکاری برخوردار شوند.

منحصر به فرد

هر اپل آیدی تنها به یک نفر فروخته می شود و کاملا اختصاصی بوده و با خرید هر اپل آیدی شخصی می توانید رمز عبور ایمیل و اپل آیدی خود را تغییر دهید.

اسپم نیست

خرید اپل آیدی های آماده، به وسیله ایمیل های کاملا رسمی صورت می گیرد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مجوز کار

سایت اپل آیدی ۲۴ کاملا قانونی بوده و تمامی مجوزات لازم در این زمینه دارا می باشد.

خرید اپل آیدی معتبر آمریکا برای کاربران ایرانی

از آنجایی که کشور ایران در بستر شرکت اپل تحریم است و همچنین اپل فروشگاه و نمایندگی داخل ایران ندارد، شما نمی توانید اقدام به ساخت اپل آیدی شخصی در داخل کشور بکنید. از این رو مجبور به استفاده از اپل آیدی های سایر کشورها نظیر امریکا هستید. بر این اساس ساخت اپل آیدی شخصی توسط افراد ممکن است به طور کامل صورت نگیرد و این روند با مشکلاتی رو به رو گردد. این مشکلات می تواند ناشی از قطعی وی پی ان یا عدم وریفای نهایی شده و در آخر نیز به مسدودی اپل آیدی مورد نظر منجر شود.

تمامی این مشکلات را می توان با خرید اپل ایدی معتبر و ارزان و مطمئن آمریکا از سایت معتبر داخل ایران مانند وب سایت اپل آیدی ۲۴ با هزینه مناسب تهیه کرد. این خرید برای شما به آسانی با اطلاعات شخصی خودتان صورت می گیرد و یک پشتیبانی همیشگی نیز همواره در خدمت مشتریان اپل آیدی ۲۴ خواهد بود.

کاربردهای خرید اپل آیدی

ساخت یک حساب کاربری در اپل و خرید اپل آیدی، مزایای بسیاری داشته که تا به اینجا مطلب با مهمترین آن آشنا شدید. در زیر نیز به تعدادی از کاربردهای مناسب و مثبت این حساب کاربری اشاره کردیم:

  1. دسترسی راحت و دانلود بی دردسر از اپ استور
  2. از دست رفتن آپدیت ها و برنامه ها و امکانات اپل با فراموشی یا نداشتن اپل آیدی
  3. اجازه استفاده از برنامه آیتونز با یک هویت مستقل
  4. امکان استفاده از برنامه محبوب و کاربردی فیس تایم برای انواع تماس صوتی و تصویری
  5. امکان استفاده از سرویس iCloud یا همان فضای ذخیره سازی اطلاعات . شرکت اپل تا ۵ گیگابایت از فضای این سرویس را رایگان و با خرید اپل آیدی در اختیار کاربران قرار می دهد.

  1. امکان استفاده همزمان یک برنامه در یکی از  دستگاه های اپلی مانند Mac  iPhone ، iPad یا Apple Watch و ادامه دادن آن در برنامه های دیگر اپلی با استفاده از گزینه HandOff .
  2. ردیابی محصول دزدیده شده یا گم شده به وسیله استفاده از توانایی برنامه یافتن گوشی من ( find my phone ) به دست آوردن موقعیت کنونی دستگاه
  3. امکان استفاده قفل از راه دور دستگاه و عدم ورود به آن پس از سرقت