بهترین فرش ضد حساسیت کدام است؟

اگر آسم دارید، اگزما دارید یا به موادی مانند کنه گرد و غبار، گرده گل یا حیوانات خانگی آلرژی دارید، مایلید خانه خود را تا حد امکان ضد حساسیت بسازید تا از ایجاد هرگونه واکنش نامطلوب جلوگیری کنید.

فرش ها می توانند حاوی مواد آلرژی زا مانند گرد و غبار، خاک، مواد شیمیایی، گرده و موهای حیوانات باشند، بنابراین اگر هر یک از اینها احتمالاً بر سلامت شما تأثیر می گذارد، بسیار مهم است که خطر را به حداقل برسانید.

اسپورهای کپک همچنین می توانند واکنش آلرژیک مشابهی ایجاد کنند که در صورت استنشاق روی سیستم تنفسی شما تأثیر می گذارد.

در این پست ما به شما کمک می کنیم کفپوشی را پیدا کنید که احتمال واکنش آلرژیک را کاهش می دهد تا بتوانید در خانه استراحت کنید و از زندگی حداکثر لذت را ببرید!

ضد حساسیت ترین کفپوش کدام است؟

آلرژن‌ها را می‌توان در سرتاسر خانه‌تان یافت، از جمله در وسایل نرم، ملافه‌ها و بالش‌ها، روی حیوانات خانگی و حتی در اسباب‌بازی‌های پر شده.

اگرچه کف‌های چوب سخت، وینیل، لمینت، چوب پنبه و کاشی‌ها در تئوری کم خطر هستند، اما همچنان می‌توانند حاوی VOCs (ترکیبات آلی فرار، مواد شیمیایی هستند که می‌توانند آلرژی ایجاد کنند) و همچنین باید کاملاً تمیز نگه داشته شوند. از تحریک حمله خودداری کنید

بنابراین، اگر به دنبال کفپوش های ضد حساسیت هستید، ممکن است فرش ها انتخاب واضحی به نظر نرسند، اما اگر نوع فرش مناسبی را انتخاب کنید، می توانید تأثیر آن را بر کیفیت هوا به حداقل برسانید.

و اجازه دهید با آن روبرو شویم، شما نمی‌توانید فرش‌ها را به دلیل بسیاری از ویژگی‌هایشان، از جمله

  • نرمی
  • عملکرد آکوستیک
  • عایق
  • راحتی
  • گرما
  • و راحتی زیر پا

بدیهی است که ما در فرش سارجنت مغرضانه هستیم زیرا عاشق فرش و مزایای آن هستیم و آماده هستیم تا به مشتریانی که ممکن است نگران پیدا کردن یک راه حل کفپوش ضد حساسیت باشند، توصیه کنیم.

چه نوع فرشی ضد حساسیت است؟

پشم نسبت به سایر انواع فرش در جذب مواد حساسیت زا بسیار بهتر عمل می کند. فرش های نایلونی در رتبه بعدی قرار می گیرند و فرش های پلی استر بدترین عملکرد را در جدول لیگ ضد حساسیت دارند.

فرش های پشمی به طور طبیعی ضد حساسیت هستند و می توانند بسیاری از مواد حساسیت زا مانند گرد و غبار و گرده را جذب کنند. آنها به عنوان یک فیلتر هوا عمل می کنند و مواد حساسیت زا را در شمع به دام می اندازند.

فرش های پشمی آلاینده های دیگری مانند دی اکسید نیتروژن، فرمالدئید و دی اکسید گوگرد را نیز جذب می کنند. آنها به عنوان یک تصفیه کننده هوا عمل می کنند و فرش های پشمی نه تنها این آلودگی ها را جذب می کنند، بلکه از انتشار آنها در جو جلوگیری می کنند.

بهترین فرش ضد حساسیت بعدی نایلون است. مزیت فرش های نایلونی این است که به طور کلی ارزان تر از پشم هستند و همچنین در برابر موادی مانند رطوبت، کپک و کثیفی مقاومت می کنند.

برای هر فرشی که در نظر دارید به رتبه VOC توجه کنید و اگر نگران مواد حساسیت زا هستید، یکی را انتخاب کنید که دارای رتبه VOC پایین باشد.

با این حال، سطوح بالاتری از VOC ها از سایر مواد خانگی مانند رنگ، دیوارپوش ها و چسب ها منتشر می شود. فرش‌ها در مقایسه با سایر مواد، سطوح نسبتاً پایینی از گازهای VOC تولید می‌کنند و می‌توانند با جذب آن‌ها، به طور فعال در کاهش آلودگی داخلی کار کنند.

کدام اتاق های خانه شما بیشترین آلرژن ها را دارند؟

اتاق خواب ها بدترین مقصر برای نگهداری مواد آلرژی زا مانند گلوله های مدفوع کنه گرد و غبار در تشک ها و ملافه ها و همچنین فرش ها هستند. برداشتن فرش مشکلی را برطرف نمی‌کند، اما مطمئناً می‌توانید با انتخاب فرش مناسب تأثیر آن‌ها را کاهش دهید.

اما ترفندهای دیگر می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند، مانند هوای اتاق، باز کردن پنجره ها و کنترل دما و رطوبت. برای مبتلایان به تب یونجه باید مراقب باشید که مواد آلرژی‌زا را از بیرون وارد نکنید، بنابراین در ماه‌های تابستان که سطح گرده‌ها بالاست، احتیاط کنید.

آیا فرش های ضد حساسیت کار می کنند؟

فرش‌های ضدحساسیت در صورت مراقبت صحیح و پیروی از دستورالعمل‌های سازنده، آلرژن‌ها را دور نگه می‌دارند.

شما باید فرش ها را به طور منظم جاروبرقی بکشید و گاهی اوقات یک شرکت قالیشویی حرفه ای استخدام کنید تا تمیز کردن عمیقی را ارائه دهید که با یک هوور خانگی نمی توانید به آن دست پیدا کنید. ما Conway Cleaning را به مشتریان خود توصیه می کنیم زیرا آنها متخصصان محلی تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی ما هستند.

اگر عضوی از خانواده دارید که از آلرژی رنج می برد، کارهای دیگری وجود دارد که می توانید در اطراف خانه انجام دهید تا هوا را تمیز نگه دارید. به عنوان مثال، پنجره ها را تا حد امکان باز نگه دارید تا هوای تمیز به گردش درآید، یا در ماه های سردتر دریچه های قطره ای را باز کنید که اغلب در واحدهای دوجداره مدرن یافت می شوند.

تهویه خوب همچنین از تشکیل و انتشار هاگ های مرطوب و کپک در جو جلوگیری می کند. با این حال، تب یونجه و سایر آلرژی های ناشی از عوامل خارجی می توانند با گردش بیشتر هوا بدتر شوند.

استفاده از یک تصفیه کننده هوا را در نظر بگیرید که بسیاری از محرک ها را از هوا فیلتر می کند، که می تواند در ماه های سردتر که احتمال باز کردن پنجره ها کمتر است مفید باشد. همچنین اگر از تب یونجه رنج می برید و نمی توانید خانه را آنقدر که می خواهید تهویه کنید مفید است. انواع مختلف دستگاه تصفیه هوا در این مقاله و همچنین نحوه انتخاب بهترین دستگاه برای شرایط خود مورد بحث قرار گرفته است

فرش ضد حساسیت
فرش ضد حساسیت

راه های دیگر برای محدود کردن آلرژن ها در داخل خانه عبارتند از:

اسباب‌بازی‌های نرم را به‌طور مرتب بشویید، و در حالت ایده‌آل آن‌ها را از قبل به مدت ۲ تا ۳ روز منجمد کنید.

تشک ها، بالش ها و ملافه های خود را به طور مرتب تعویض کنید و از روکش های ضد حساسیت استفاده کنید.

از استفاده از اسپری های آئروسل خودداری کنید.

از سرویس دهی منظم دیگ ها، بخاری ها و اجاق های هیزمی اطمینان حاصل کنید.

هنگام پخت و پز از فن استخراج کننده استفاده کنید.

برای کاهش رطوبت هوا که می تواند باعث ایجاد کپک و باکتری شود، از یک رطوبت گیر استفاده کنید.

انتخاب یک لایه زیرین ضد حساسیت

زیرانداز مزایای زیادی دارد که شامل افزایش طول عمر فرش شما، عایق حرارتی و برخی از انواع زیراندازها نیز خواص ضد حساسیت دارند.

به عنوان مثال، جیب های لاستیکی اسفنجی وافل، گرد و غبار و سایر مواد آلرژی زا را به دام می اندازند که به ایجاد یک محیط ضد حساسیت کمک می کند.

ما زیره اسپرینگ باند را عرضه می کنیم که دارای بسیاری از ویژگی های سازگار با محیط زیست است و همچنین دارای مهر تایید رسمی توسط آلرژی انگلستان است. اسپرینگ باند از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده و ضد میکروبی است و فاقد مواد شیمیایی سمی یا VOC است.

زیرانداز دیگری که ما برای مشتریانی که مایل به محدود کردن VOC هستند توصیه می کنیم Natrulay توسط Texfelt است. این زیرانداز حاوی VOCهای مضر نیست و از الیاف طبیعی پایدار ساخته شده است. این بدون گرد و غبار است و یک جایگزین محیطی عالی برای فوم PU است.

آیا فرش کردن آلرژی را تشدید می کند؟

اگر نوع فرش مناسبی را انتخاب کنید و به درستی از آن مراقبت کنید، نباید باعث واکنش های آلرژیک شود.

کنه‌های گرد و غبار از الیاف پشم تغذیه نمی‌کنند و پوسته‌های پوستی را که روزانه می‌ریزیم ترجیح می‌دهند، بنابراین جاروبرقی منظم از این نوع محرک‌های آلرژیک جلوگیری می‌کند.

منبع سایت محصولات نانوسان نانوسان شاپ