رزرو تور هوایی کربلا با بهترین هتل ها

به نقل از سایت ساعد نیوز، سازمان حج و زیارت در تمامی روز‌های سال، تور‌های مختلفی را به سرزمین کربلا برگزار می‌کند؛ اگر شما جزو آن دسته از زائران و مشتاقانی هستید که می‌خواهند بهترین تور کربلا را رزرو کنند، در این مطلب همراه ما باشید تا آخرین جزئیات تور هوایی کربلا را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی راحت، به کشور عراق سفر کنید و به زیارت حرم ائمه معصوم و اماکن دیدنی و زیارتی آن بپردازید.

قیمت تور کربلا هوایی ۱۴۰۲ چگونه است؟
محدوده قیمتی تور‌های کربلا برای تور‌های زمینی از ۶ میلیون تومان تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. همچنین قیمت تورهای هوایی کربلا از ۱۳ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان تعیین می‌شود. در نظر داشته باشید که تغییر قیمت‌ها در طول یک سال، از یک سو به هزینه حمل و نقل در عراق و ایران و از سویی دیگر به هتل‌ های محل اقامت شما در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین بستگی دارد.

تور کربلا سازمان حج و زیارت چه مزیتی دارد؟
سازمان حج و زیارت، تور کربلا را بهترین قیمت‌ ها و بهترین امکانات برای مسافران برگزار می‌کند؛ این سازمان هتل ‌هایی را برای اسکان زائران رزرو می‌کند که خدماتی مطلوب و در شأن آنها ارائه کند. وعده های غذایی در تور کربلا حج و زیارت، در آشپزخانه مرکزی این سازمان طبخ شده و در هتل‌ های اسکان زائران، سرو می‌شود.

بیمه مسافرتی دیگر مزیت این تور‌هاست؛ یعنی در صورتی ‌که در حین سفر و ۴۸ ساعت قبل و بعد آن، دچار حادثه یا بیماری شدید، درمان و جبران حادثه شما، به عهده حج و زیارت بوده و هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

مسئولیت‌پذیری و تجربه بالای مدیران کاروان‌ ها، دیگر ویژگی این تور‌هاست تا زائران با خیالی راحت‌، تور کربلا خود را رزرو و خریداری کنند.

بهترین هتل ها در تور کربلا هوایی
شما در تور‌های هوایی کربلا، علاوه بر اینکه مدت زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به تور‌های زمینی طی می‌کنید، از هتل ‌های بهتری برخوردار خواهید بود. از میان بهترین هتل‌های نجف، می‌توان به هتل اوروک، هتل یاقوت و هتل قصر الملوک اشاره کرد. همچنین هتل امپراطور، ابراج الشرق، کورال کربلا از بهترین هتل‌ها در کربلا به شمار می‌آیند. در کاظمین، هتل قصر الکاظمیه، قلعه الکاظمیه و خفاجی از بهترین هتل‌های اسکان محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که هتل امپراطور کربلا و هتل یاقوت نجف، هتل‌ های ۵ ستاره و نوسازی هستند که خدمات ویژ‌ه‌ای را برای زائران در نظر گرفته اند.

حج و زیارت | کربلا
شب جمعه کربلا در بهترین تور کربلا
حس و حال خاصِ معنوی شب‌ های جمعه کربلا باعث شده است که بسیاری از زائران ترجیح ‌دهند تا در شب زیارتی امام حسین (ع) در کربلا و بین ‌الحرمین حضور داشته باشند؛ از این رو، بهترین این تور‌ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد. تور‌هایی که با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارائه می‌شوند؛ اما شما می‌توانید با تخفیف به قیمت ۱۳ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان این تور‌ها را رزرو کنید. همچنین اقامت زائران در این تور‌ها، در هتل امپراطور کربلا، هتل یاقوت نجف و هتل قلعه الکاظمیه کاظمین است.

تور کربلا هوایی از تهران ۲۲ آذر، ۷ شب، مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) و شب جمعه کربلا

تور کربلا هوایی از تهران ۳۰ آذر، ۷ شب، شب جمعه کربلا

برنامه زیارتی تور‌های هوایی کربلا در عراق
با توجه به اینکه پرواز مستقیم به کربلا وجود ندارد، پرواز شما ابتدا در نجف یا بغداد فرود می‌آید و سپس با برنامه‌های زیارتی کاروان همراه می‌شوید. از این رو، در تور‌های نام ‌برده ‌شده، شما پس از اینکه از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سمت عراق حرکت کردید، پرواز شما در فرودگاه بغداد فرود می‌آید. سپس با اتوبوس ‌های عراقی، به سمت کربلا مشرف می‌شوید تا در مدت ۳ روز اقامت در این شهر، به زیارت حرم امام حسین (ع)، حرم حضرت عباس (ع) و دیگر اماکن دیدنی آن بپردازید.

از جمله این دیدنی‌ ها می‌توان به تل زینبیه، کف العباس و آرامگاه طفلان مسلم و مرقد حُر اشاره کرد. سپس به سمت کاظمین حرکت کرده و یک شب در آنجا اقامت دارید. در این مدت پس از زیارت حرم امام کاظم (ع) و نوه‌ ایشان امام جواد (ع) به سمت سامرا راهی می‌شوید تا از زیارت حرم امامزاده سید محمد (ع)، حرم امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) بهره‌مند شوید. در نهایت ۳ شب را در نجف خواهید گذراند تا در کنار زیارت حرم امیرمومنین علی (ع) از دیگر مکان‌ های زیارتی مهم نجف بازدید کنید. از جمله این زیارتگاه‌ ها می‌توان به مسجد کوفه، مسجد سهله، مسجد حنانه، مقبره کمیل و قبرستان وادی السلام اشاره کرد.

در واقع شما این اماکن زیارتی را در تور‌های زیارتی حج و زیارت به‌ صورت زیارت دوره، بازدید خواهید کرد؛ مزیتی که کاروان‌های حج و زیارت نسبت به کاروان‌های آزاد و انفرادی در اختیار زائران قرار می‌دهند.

رزرو آسان تور کربلا هوایی حج و زیارت
تورهای کربلا سازمان حج و زیارت توسط کارگزاری ‌های رسمی این سازمان ارائه می‌شود. رسم سفر یکی از این کارگزاری‌ های معتبر است که در تمامی ایام سال، جمعیت زیادی از متقاضیان سفر به کربلا را به این سرزمین مقدس اعزام می‌کند. شما می‌توانید جهت مشاهده تور‌های هوایی کربلا، به سایت رسم سفر به آدرس مراجعه کنید. همچنین جهت مشاوره و رزرو این تور‌ها، با کارشناسان رسم سفر به شماره تماس بگیرید. علاوه بر این، امکان مراجعه حضوری برای شما عزیزان وجود دارد.