طرز تهیه ماسک امگا ۳ برای پوست و مو

تاریخ آخرین آپدیت j F Y
امگا ۳ به گروهی از اسیدهای چرب گفته می شود که برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی شیوه تغذیه اسکیموها کشف شد. این مطالعات نشان داد با اینکه غذای اصلی اسکیموها گوشت حیوانات پرچرب است اما اسیدهای چرب موجود در خون آنها از تجمع پلاکت و در نهایت از رسوب و گرفتگی آنها جلوگیری می نماید.
اسیدهای چرب به دو دلیل برای بدن ضروری اند؛ بدن برای ادامه حیات به آنها نیاز دارد و از طرفی بدن نمی تواند آنها را تولید کند.
شما می توانید جهت خرید قرص امگا از طریق وب سایت داروخانه آنلاین تهیه نمایید .
تاثیر امگا ۳ بر پوست و مو کمبود امگا ۳ اثرات منفی بر روی پوست و مو دارد. خشکی پوست، ریزش مو، شکنندگی ناخن ها از جمله تاثیرات منفی کمبود این ماده در بدن است.
تاثیرات امگا ۳ بر پوست امگا ۳ می تواند به خوبی پوست را آبرسانی کند و به این ترتیب مانع از خشکی، پوسته پوسته شدن و بروز چروک ها گردد. استفاده از امگا ۳ در رژیم روزانه باعث می شود روند پیری پوست به تعویق افتد. این ماده همچنین از بروز سرطان های پوستی نیز جلوگیری می کند. امگا ۳ همچنین در جلوگیری از بروز آکنه..

تاریخ آخرین آپدیت j F Y

امگا ۳ به گروهی از اسیدهای چرب گفته می شود که برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی شیوه تغذیه اسکیموها کشف شد. این مطالعات نشان داد با اینکه غذای اصلی اسکیموها گوشت حیوانات پرچرب است اما اسیدهای چرب موجود در خون آنها از تجمع پلاکت و در نهایت از رسوب و گرفتگی آنها جلوگیری می نماید.
اسیدهای چرب به دو دلیل برای بدن ضروری اند؛ بدن برای ادامه حیات به آنها نیاز دارد و از طرفی بدن نمی تواند آنها را تولید کند.

امگاشما می توانید جهت خرید قرص امگا از طریق وب سایت داروخانه آنلاین تهیه نمایید .

تاثیر امگا ۳ بر پوست و مو

کمبود امگا ۳ اثرات منفی بر روی پوست و مو دارد. خشکی پوست، ریزش مو، شکنندگی ناخن ها از جمله تاثیرات منفی کمبود این ماده در بدن است.

تاثیرات امگا ۳ بر پوست

امگا ۳ می تواند به خوبی پوست را آبرسانی کند و به این ترتیب مانع از خشکی، پوسته پوسته شدن و بروز چروک ها گردد. استفاده از امگا ۳ در رژیم روزانه باعث می شود روند پیری پوست به تعویق افتد. این ماده همچنین از بروز سرطان های پوستی نیز جلوگیری می کند. امگا ۳ همچنین در جلوگیری از بروز آکنه بسیار موثر می باشد و باعث روشن شدن پوست و جلوگیری از لک و افتادگی پوست می گردد. امگا ۳ در درمان بیماری هایی همچون آتپیک و پسوریازیس بسیار موثر است و روند بهبود زخم های پوست را سرعت می بخشد.

تاثیرات امگا ۳ بر مو

مطالعات بسیاری در این زمینه صورت گرفته و همچنان در حال انجام است. به طور کلی امگا ۳ نقش موثری در تقویت فولیکول مو دارد، گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد و باعث بهبود رشد موها می شود. این ماده در ضخیم شدن موها نیز موثر است. امگا ۳ رطوبت پوست سر را تامین می کند و از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری می نماید.

کپسول ژلاتینی امگا 3 1000 میل او پی دی فارماکپسول ژلاتینی امگا ۳ ۱۰۰۰ میل او پی دی فارما را از طریق وبسایت داروخانه آنلاین تهیه نمایید.

طرز تهیه ماسک امگا ۳ برای پوست

برای تهیه ماسک امگا ۳، به ۱ کپسول امگا ۳ نیاز دارید. از کپسولی استفاده نمایید که حاوی ۳ اسید چرب ضروری DHA، ALA و EPA باشد. برای استفاده از خواص امگا ۳ داخل کپسول، می توانید آن را به طور مستقیم روی پوست استفاده نمایید. برای اینکار ابتدا پوست را به خوبی بشویید و خشک نمایید. سپس کپسول امگا ۳ را با سوزن تخلیه نمایید و مواد داخل آن را روی صورت و گردن بمالید. روغن را چند دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست گردد. پس از ۲۰ دقیقه می توانید صورت را با آب ولرم بشویید یا با پد و اسفنج مرطوب بقایای روغن را از روی صورت پاک نمایید.

ماسک امگا ۳ و ویتامین E

حضور ویتامین E در ماسک امگا ۳ باعث می شود خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن در کنار خواص بی نظیر امگا ۳ قرار گیرد و ترکیب بی نظیری ایجاد کند. این ماسک پوست را به خوبی آبرسانی می کند و در التیام اگزما، سوزش، قرمزی و خشکی پوست موثر است. استفاده از این دو کپسول در کنار هم به بازسازی سلول ها سرعت می بخشد. برای تهیه ماسک امگا ۳ به همراه ویتامین ایی به ۱ عدد قرص امگا ۳ و ۱ عدد ویتامین E نیاز دارید. همانند ماسک قبلی محتویات دو کپسول را خارج نمایید و روی پوست صورت بمالید. با ماساژ به جذب آن کمک کنید و پس از ۲۰ دقیقه پوست را بشویید.

ماسک مو حاوی امگا ۳ برای مو

برای تهیه ماسک امگا ۳ برای مو به مقدار بیشتری کپسول امگا ۳ نیاز دارید. حدود ۵ کپسول را خالی کنید و محتویات آنها را روی موها بمالید. با یک کلاه موها را ببندید و اجازه دهید روغن حدود نیم ساعت روی موها بماند. سپس موها را آبکشی نمایید. می توانید امگا ۳ را با روغن های دیگری همچون زیتون نیز مخلوط نمایید و از خواص جادویی هر دوی آنها برای موها بهره ببرید.

ماسک موی سریتا موی نازکشما می توانید جهت خرید ماسک موی سریتا مناسب موی نازک را از طریق وب سایت داروخانه آنلاین اقدام نمایید.

مجله سلامت داروخانه آنلاین مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • معرفی انواع ماسک صورت برای پوست جوش دار!
  • ساخت انواع ماسک صورت برای پوست!
  • ماسک سیب زمینی جوش صورت را از بین می برد!

مجله سلامت داروخانه آنلاین محصولات زیر را به شما پیشنهاد می دهد :

  • کپسول ژلاتینی نرم امگا۳ دانا
  • ماسک رسی لایه بردار هیدرودرم

لطفا امتیاز خود را به این مقاله ثبت نمایید[کل: ۱ میانگین: ۵]