عوارض کپسول پاورفیت چیست؟

یکی از بهترین مکمل هایی که برای تقویت سیستم ایمنی به افراد توصیه می شود، کپسول پاورفیت بود. اما قرص پاورفیت خواص ارزشمند دیگری نیز دارد که باید با آن ها آشنا شوید. قارچ شیتاکه ماده موثر در کپسول پاورفیت است. اگر می خواهید بدانید مصرف قرص پاورفیت چه فوایدی دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید.
قرص پاورفیت برای چیست؟ کپسول پاورفیت حاوی ماده فعال قارچ شیتاکه است و می تواند برای بهبود سیستم ایمنی بدن استفاده شود تا بدن در برابر عوامل بیماری زا مقاومت بیشتری نشان دهد. کپسول پاورفیت دارای لیسانس Holistica فرانسه می باشد و به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. از این محصول می توان برای افزایش سطح انرژی، از بین بردن زگیل تناسلی و … استفاده کرد.در ادامه سایر فواید استفاده از قرص پاورفیت را توضیح خواهیم داد.

مزایای مصرف قرص پاورفیت در این مقاله مزایای مصرف قرص پاورفیت را مورد به مورد بیان می کنیم:
تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن کپسول Powerfit Holistica از قندهایی مانند فوکوز، زایلوز، گلوکزامین، گالاکتوزامین، اسید سیالیک و مانوز برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می کند که در رژیم غذایی ما بسیار..

یکی از بهترین مکمل هایی که برای تقویت سیستم ایمنی به افراد توصیه می شود، کپسول پاورفیت بود. اما قرص پاورفیت خواص ارزشمند دیگری نیز دارد که باید با آن ها آشنا شوید. قارچ شیتاکه ماده موثر در کپسول پاورفیت است. اگر می خواهید بدانید مصرف قرص پاورفیت چه فوایدی دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

قرص پاورفیت برای چیست؟

کپسول پاورفیت حاوی ماده فعال قارچ شیتاکه است و می تواند برای بهبود سیستم ایمنی بدن استفاده شود تا بدن در برابر عوامل بیماری زا مقاومت بیشتری نشان دهد. کپسول پاورفیت دارای لیسانس Holistica فرانسه می باشد و به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. از این محصول می توان برای افزایش سطح انرژی، از بین بردن زگیل تناسلی و … استفاده کرد.در ادامه سایر فواید استفاده از قرص پاورفیت را توضیح خواهیم داد.

پاورفیت

مزایای مصرف قرص پاورفیت

در این مقاله مزایای مصرف قرص پاورفیت را مورد به مورد بیان می کنیم:

تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن

کپسول Powerfit Holistica از قندهایی مانند فوکوز، زایلوز، گلوکزامین، گالاکتوزامین، اسید سیالیک و مانوز برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می کند که در رژیم غذایی ما بسیار نادر است. همچنین از بتاگلوکان های مهمی مانند لنتینان، KS2 و AC2P، انواع ویتامین ها و مواد معدنی در این محصول برای بهبود سیستم دفاعی بدن به دلیل وجود آنها استفاده شده است. هنگامی که سیستم ایمنی بدن انسان تقویت شود، قدرت و قدرت بیشتری در برابر عوامل بیماری زا پیدا می کند.

بنابراین احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا و … کاهش می یابد. هر کپسول Powerfit حاوی ۱۷۵۰ میلی گرم عصاره قارچ شیتاکه است و پلی ساکاریدهای لنتینان، KS2 و AC2P در آن غلیظ شده است. وقتی از مزایای مصرف قرص پاورفیت استفاده کنید، حتی احتمال تبخال، آفت دهان و زگیل تناسلی کاهش می یابد. عصاره قارچ شیتاکه حاوی مواد مغذی زیادی است که سلامت بدن شما را تقویت می کند.

کمک به درمان زگیل تناسلی

اگر بپرسید مهم ترین فواید مصرف قرص Powerfit چیست؟ باید به نقش چشمگیر این مکمل در درمان زگیل تناسلی اشاره کرد. تاثیر قرص پاورفیت بر روی زگیل تناسلی به دلیل وجود قارچ شیتاکه است. قارچ شیتاکه یک غذای محبوب در شرق آسیا است که خواص دارویی نیز دارد. در قارچ شیتاکه، یک ترکیب فعال به نام هگزوز (AHCC) وجود دارد که می تواند ویروس پاپیلومای انسانی را از بین ببرد.

قارچ شیتاکه دارای خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد میکروبی است و با تقویت سیستم ایمنی، خطر ابتلا به HPV یا زگیل تناسلی را کاهش می دهد. مکمل های حاوی قارچ شیتاکه در صورت مصرف ۶ ماهه نه تنها به درمان زگیل تناسلی کمک می کند، بلکه خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را نیز کاهش می دهد. این در برخی از مطالعات تایید شده است.

کاهش خطر ابتلا به تبخال و زخم های دهان

از دیگر فواید مصرف قرص Powerfit می توان به کاهش خطر تبخال و زخم های دهان و همچنین کمک به تسریع بهبودی این مشکلات اشاره کرد. تبخال یک علت ویروسی دارد و زمانی ظاهر می شود که سیستم ایمنی بدن انسان ضعیف شود. زخم های دهان اگرچه علت ویروسی ندارند اما به دلیل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن خود را نشان می دهند. با استفاده از قرص پاورفیت می توانید سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و در درمان و پیشگیری از تبخال و زخم های دهان گامی مثبت بردارید.

کاهش طول مدت بیماری و بهبودی

باید بگوییم که هر چقدر هم که سیستم ایمنی بدن شما قوی باشد، باز هم ممکن است بیمار شوید. مثلاً سرما می خورید یا ویروس خاصی وارد بدن شما می شود. در این موارد استفاده از این قرص می تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا طول دوره بیماری و نقاهت را کاهش می دهد و باعث می شود زودتر به بهبودی کامل برسید.

افزایش قدرت بدنی در ورزشکاران و سالمندان

از دیگر فواید مصرف این کپسول می توان به افزایش قدرت بدنی ورزشکاران و بدنسازان و عملکرد بهتر ورزشکاران در تمرینات ورزشی خود اشاره کرد. کپسول پاورفیت اثر نشاط آور دارد به همین دلیل به افراد عادی توصیه می شود بعد از ساعت ۱۶ از آن استفاده نکنند.

جلوگیری از خستگی زودرس

ترکیبات موجود در قرص Powerfit یعنی قارچ شیتاکه حاوی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است. این ترکیبات باعث افزایش انرژی در افراد می شود و به این ترتیب از خستگی زودرس جلوگیری می شود. به همین دلیل کپسول های پاورفیت در بین ورزشکاران و افراد مسن طرفداران زیادی دارد.

کاهش کلسترول خون

از دیگر فواید مصرف قرص پاورفیت می توان به کاهش کلسترول خون اشاره کرد. این خاصیت نیز به دلیل وجود عصاره قارچ شیتاکه در این مکمل است. اگر کلسترول بالا دارید و دارو مصرف می کنید، قبل از مصرف کپسول پاورفیت با پزشک خود مشورت کنید.

فواید مصرف قرص پاورفیت برای کاهش وزن

قارچ شیتاکه که در قرص پاورفیت موجود است دارای بتا گلوکان است. بتا گلوکان یک فیبر محلول است و از آنجایی که مدت زمان بیشتری در دستگاه گوارش می ماند، احساس سیری ایجاد می کند و باعث می شود فرد دیرتر غذا بخورد. بنابراین قرص پاورفیت می تواند برای لاغری و کمک به کاهش وزن مناسب باشد.

خواص قرص پاورفیت برای جلوگیری از ریزش مو

قارچ شیتاکه موجود در قرص پاورفیت دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از بدن در برابر رادیکال های آزاد که برای سلول های بدن مخرب هستند و همچنین ممکن است به ریزش مو کمک کند، محافظت می کند. قارچ شیتاکه همچنین حاوی مواد مغذی است که هر کدام می توانند در جلوگیری از ریزش مو نقش داشته باشند. این مواد مغذی عبارتند از: سلنیوم، روی (روی)، مس و ویتامین D.

زمان مصرف قرص پاورفیت

فواید مصرف قرص پاورفیت را توضیح داده ایم. روش مصرف این مکمل به شرح زیر است:

کمک به درمان زگیل تناسلی: روزانه ۲ کپسول به مدت ۳ تا ۶ ماه
تقویت سیستم ایمنی: روزانه ۲ کپسول به مدت حداقل ۱ ماه
افزایش قدرت بدنی و سطح انرژی: روزانه ۱ تا ۲ کپسول
همچنین کودکان ۱ تا ۸ ساله می توانند ۱ عدد کپسول Powerfit را قبل از صبحانه مصرف کنند. استفاده از این مکمل برای افراد زیر ۱ سال ممنوع است.

اما بهترین زمان برای مصرف قرص پاورفیت چه زمانی است؟

اگر قرار است دو بار در روز از این مکمل استفاده کنید، بهتر است ۱ کپسول ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه و ۱ کپسول دیگر ۳۰ دقیقه قبل از ناهار استفاده کنید. اگر هدف شما از مصرف این قرص کمک به درمان زگیل تناسلی است، باید مصرف آن را حداقل ۳ تا ۶ ماه ادامه دهید.

نکته پایانی

مزایای مصرف قرص پاورفیت چیست؟ از این مکمل می توان برای کمک به تقویت سیستم ایمنی، افزایش سطح انرژی، افزایش قدرت بدنی، کمک به درمان زگیل تناسلی، جلوگیری از ریزش مو، کمک به کاهش وزن و بهبود عملکرد ورزشی استفاده کرد.