معرفی انواع قرص و اسپری تاخیری موجود در داروخانه آنلاین

یک زندگی جنسی سالم می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند شب بهتر و راحتتر بخوابید. اما مشکلات مربوط به انزال زودرس یا سایر مسائل مربوط به عملکرد جنسی می تواند ناامید کننده و شرم آور باشد.
گاهی ممکن است تغییراتی را در عملکرد جنسی خود تجربه کنید یا نتوانید نعوظ خود را در طول یک تماس جنسی حفظ کنید، حقیقت این است که تشخیص علت این تغییرات گاهی اوقات چالش برانگیز است. این مسائل ممکن است به طور طبیعی در طول زمان برطرف شوند، یا احتمالاً می توانند نشان دهنده یک مشکل پزشکی اساسی بزرگتر باشند.
رابطه جنسی معمولا چقدر طول می کشد؟ مدت زمان رابطه جنسی متفاوت است و زمانی که عناصری مانند پیش بازی، مدت زمانی طول می کشد تا هر دو طرف به پایان برسند، و سایر فعالیت هایی که می توانند طول مدت رابطه جنسی را افزایش دهند، می تواند دشوار باشد.
از نظر علمی، تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط یک فرد سالم بین ۵ تا ۷ دقیقه طول می کشد تا نعوظ پیدا کند و انزال کند، اما این بازه زمانی گاهی اوقات متفاوت خواهد بود. برای افرادی که PE یا زود انزالی را تجربه می کنند، این مدت زمان می..

یک زندگی جنسی سالم می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند شب بهتر و راحتتر بخوابید. اما مشکلات مربوط به انزال زودرس یا سایر مسائل مربوط به عملکرد جنسی می تواند ناامید کننده و شرم آور باشد.

گاهی ممکن است تغییراتی را در عملکرد جنسی خود تجربه کنید یا نتوانید نعوظ خود را در طول یک تماس جنسی حفظ کنید، حقیقت این است که تشخیص علت این تغییرات گاهی اوقات چالش برانگیز است. این مسائل ممکن است به طور طبیعی در طول زمان برطرف شوند، یا احتمالاً می توانند نشان دهنده یک مشکل پزشکی اساسی بزرگتر باشند.

رابطه جنسی معمولا چقدر طول می کشد؟

مدت زمان رابطه جنسی متفاوت است و زمانی که عناصری مانند پیش بازی، مدت زمانی طول می کشد تا هر دو طرف به پایان برسند، و سایر فعالیت هایی که می توانند طول مدت رابطه جنسی را افزایش دهند، می تواند دشوار باشد.

از نظر علمی، تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط یک فرد سالم بین ۵ تا ۷ دقیقه طول می کشد تا نعوظ پیدا کند و انزال کند، اما این بازه زمانی گاهی اوقات متفاوت خواهد بود. برای افرادی که PE یا زود انزالی را تجربه می کنند، این مدت زمان می تواند بسیار کوتاهتر باشد.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر علائم منظم ED یا کاهش میل جنسی را مشاهده کردید، به پزشک مراجعه کنید.

اگر تقریباً همیشه در عرض ۱ دقیقه پس از شروع مقاربت انزال می کنید یا اگر تقریباً همیشه نمی توانید انزال را زمانی که می خواهید به تعویق بیندازید، در مورد PE یا زود انزالی صحبت کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، ED می تواند ناشی از بیماری های زمینه ای باشد که ممکن است قبل از بازگشت به زندگی جنسی معمول خود نیاز به درمان داشته باشند.

قرص های متعددی وجود دارد که ED را مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) درمان می کند که عبارتند از سیلدنافیل (ویاگرا)، آوانافیل (استندرا)، تادالافیل (سیالیس) و واردنافیل (لویترا). این داروها برای مقابله با علائم ED و کمک به بازگرداندن جریان خون به آلت تناسلی استفاده می شود.

اگر علائم ED را تجربه نمی کنید، این داروها ممکن است به اندازه کافی موثر نباشند و حتی در برخی موارد می توانند باعث بیماری های جدی مانند پریاپیسم در صورت استفاده نادرست شوند.

همچنین مکمل هایی وجود دارند که استقامت بهتر، نعوظ سفت تر و افزایش میل جنسی را تامین می کنند.

تاخیری

علت های زودانزالی

دلایل جسمی: برخی ناهماهنگی های هورمونی و بیماری ها مانند انواع عفونت، می توانند به ایجاد این عارضه کمک کرده یا آن را تشدید کنند. از طرفی ژنتیک، اختلالات تیروئید و عوامل بیولوژیکی نیز از علت های زودانزالی به شمار می روند.

دلایل روانی: علاوه بر عوامل جسمی، برخی اختلالات روحی و روانی نیز بر این عارضه موثرند اما به صورت مقطعی و زودگذر هستند و راه های درمان بیشتری برای آنها ارائه شده است.

علل روانی ED یا زودانزالی

تشخیص و درمان مسائل روانشناختی که به ED کمک می کند، آسان نیست. شایع ترین علل روانی برای ED شامل موارد زیر است:

اضطراب

مسائل روانی اثرات واقعی و فیزیکی دارند. به عنوان مثال، اضطراب چیزی است که بسیاری از مردم تصور می کنند در ذهن شما وجود دارد. اما اضطراب می تواند باعث افزایش ضربان قلب، مشکلات فشار خون و خستگی شود. این به نوبه خود می تواند بر عملکرد جنسی شما تأثیر بگذارد. در واقع، اضطراب یکی از شایع ترین علل روانی ED است.

فشار استرس

هر فردی در مقطعی از زندگی خود استرس را تجربه می کند. گاهی اوقات استرس می تواند به عنوان یک محرک قوی عمل کند. اما حتی استرس ساده – برای مثال، یک سخنرانی در محل کار – می تواند بر توانایی شما برای دستیابی و حفظ عملکرد جنسی تأثیر بگذارد. لازم نیست بار زیادی از استرس را تحمل کنید تا بر سلامت جنسی شما تأثیر بگذارد.

افسردگی

افسردگی اغلب به دلیل عدم تعادل شیمیایی در مغز ایجاد می شود. می تواند بر روی میل جنسی و عملکرد جنسی تأثیر بگذارد. اما برای مردان، تشخیص افسردگی همیشه آسان نیست. به گفته مؤسسه ملی سلامت روان، بسیاری از مردان علائم افسردگی را نمی شناسند و برخی نیز تمایلی به کمک گرفتن ندارند.

خبر خوب این است که اکثر مردان به احساس عادی باز می گردند، علاقه جنسی سالم را به دست می آورند و مشکل ED خود را با درمان مناسب افسردگی حل می کنند.

مشکلات رابطه

اگر شما و شریکتان با هم مشاجره کرده باشید، درمان خاموش تنها چیزی نیست که تجربه خواهید کرد. مشکلات در روابط عاطفی شما می تواند بر روابط جنسی شما تأثیر بگذارد.

مشاجره، ارتباط ضعیف و عصبانیت می تواند بر میل جنسی و عملکرد جنسی شما تأثیر بگذارد. کار کردن با این مشکلات با همسرتان می تواند به کاهش علائم ED شما کمک کند.

اگر در حل مشکلات رابطه به تنهایی مشکل دارید، به دنبال یک مشاور یا درمانگر باشید که می تواند کمک کند.

ترس از اختلال عملکرد جنسی

اولین باری که زودانزالی را تجربه می کنید، ممکن است نگران باشید که هرگز عملکرد جنسی طبیعی خود را به دست نخواهید آورد. این می تواند منجر به ترس یا اعتماد به نفس پایین شود. این احساسات ممکن است بر توانایی شما برای دستیابی یا حفظ نعوظ در برخورد جنسی بعدی تأثیر بگذارد.

درمان های انزال زودرس

این چرخه می تواند تا زمانی که برای یافتن درمانی به پزشک مراجعه نکرده اید ادامه یابد. هنگامی که درمان تاخیری مناسب را پیدا کردید، ترس شما از اختلال عملکرد جنسی باید فروکش کند.

درمان های دارویی برای کمک به ماندگاری طولانی تر

درمان‌های پزشکی مختلفی برای کمک به ماندگاری طولانی‌تر در رختخواب وجود دارد که عبارتند از انواع قرص ها و مکمل های خوراکی، اسپری و ژل های تاخیری. مناسب ترین درمان بستگی به این دارد که آیا انزال زودرس یا ED مانع از ماندگاری شما تا زمانی که می خواهید می شود یا خیر.

قرص های تاخیری

قرص های تاخیری مانند آرژین مکس فورته با افزایش سطح سروتونین در خون شما کار می کنند، که می تواند منجر به افزایش مدت زمان انزال شود. عصاره خشک گیاه تریبولوس، عصاره گل زعفران و ال-آرژنین معمولاً برای درمان مدت نعوظ و ارتقا میل جنسی استفاده می شوند، اما یکی از عوارض جانبی آنها این است که اگر ۱ تا ۳ ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شوند، انزال را به تاخیر می اندازند.

قرص های تاخیری مختلفی برای ED وجود دارد که همگی به گروهی از داروها به نام مهارکننده های PDE-5 تعلق دارند. اینها با شل کردن رگ های خونی در بدن و افزایش جریان خون به آلت تناسلی کار می کنند تا بتوانید نعوظ را بدست آورید و حفظ کنید.

قرص های ED نسخه ای عبارتند از:

  • سیلدنافیل عمومی و نسخه برند معروف آن ویاگرا. هر دو حدود ۳۰ دقیقه پس از مصرف شروع به کار می کنند و بین ۴ تا ۶ ساعت دوام می آورند. اگر با معده خالی مصرف شود بهترین نتیجه را دارد.
  • تادالافیل عمومی و نسخه مارک دار آن سیالیس. هر دو در ۳۰ دقیقه شروع به کار می کنند. این اثرات می تواند تا ۳۶ ساعت باقی بماند، به همین دلیل است که به آن “قرص آخر هفته” می گویند.

که بهتر است با مشورت و تجویز پزشک آن ها را مصرف کرد. همچنین باید مطمئن شوید دچار بیماری زمینه ای مانند فشارخون یا بیماری های مرتبط با قلب و عروق نیستید.

مکمل ها و قرص های درمان زودانزالی

  • قرص دابل بول نیچرز اونلی: مکمل دابل بول حاوی مواد موثره ای است که به رفع سندروم خستگی روزانه و رفع خستگی ناشی از بیماری های مزمن مانند شیمی درمانی و یا بیماری ام‌اس کمک کرده و اختلالات جنسی آقایان را برطرف می سازد. همچنین این قرص در جهت بهبود سلامت جسمی و جنسی افراد، به رفع مشکلات دوران یائسگی و بهبود سلامت جسمی و جنسی می پردازد.
  • قرص ایکس اید گلدن لایف: قرص ایکس اید درمانی موثر بر رفع ناتوانی جنسی و ایجاد تاخیر در انزال زودرس می باشد. ترکیبات این مکمل به گونه ای فرموله شده که علاوه بر بهبود توانایی جسمی و جنسی به تامین ویتامین های ضروری بدن نیز کمک می کند.
  • قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث: مزیت استفاده از قرص ارکتومکس کارسوس ترکیبات گیاهی و بدون عوارض آن است که به آقایان کمک می کند توانایی جنسی خود را بازیابی کرده و در نعوظ به مشکل برنخورند.
  • قرص آفرودیت گل دارو: قرص آفرودیت کاملا گیاهی بوده و در تولید و حفظ هورمون های جنسی سالم بسیار موثر است. همچنین مصرف این مکمل بدون ایجاد حساسیت یا عوارض جانبی می باشد و قابل استفاده هم برای آقایان و هم بانوان است.

شما می توانید به راحتی برای تهیه انواع قرص تاخیری، مکمل، ژل و اسپرهای تاخیری از طریق وبسایت داروخانه آنلاین اقدام کرده و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.

ژل های تاخیری

همچنین شما می توانید ژلی مانند ژل موضعی تاخیری بنژل مخصوص آقایان را امتحان کنید که حاوی حس کننده موضعی (لیدوکائین) است. استفاده از ماده بی حس کننده روی پوست آلت تناسلی باعث کاهش حساسیت آن می شود و می تواند سرعت انزال شما را کاهش دهد. مقدار کمی از ژل بنژل را باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی روی سر آلت تناسلی بمالید. به یاد داشته باشید که ژل اضافی را درست قبل از رابطه جنسی بشویید تا شریک زندگی شما بی حس نشود.

ژل های اختلال نعوظ، مانند ژل طوسی لوبریکانت ایموشن، رگ‌های خونی بدن شما را شل می‌کنند تا خون بیشتری به آلت تناسلی شما جریان یابد. ماده فعال (کاربومر) رگ های خونی شما را به همان روشی که مهارکننده های PDE-5 در قرص های ED انجام می دهند، شل می کنند.

اسپری های تاخیری

معمولا کسانی که علاقه ای به مصرف قرص ها و مکمل های جنسی ندارند یا اجبارآ از داروهای خاصی مصرف می کنند بهتر است از روش های موضعی تاخیری مانند اسپری های تاخیری استفاده کنند. برخی از این محصولات تاخیری عبارتند از:

  • اسپری تاخیری سیمپلکس: با استفاده از این اسپری تاخیری می توان رابطه جنسی را طولانی تر کرد تا بانوانی که از طریق رابطه واژینال نیز به ارگاسم می رسند بتوانند از رابطه جنسی لذت ببرند. اسپری های تاخیری سیمپلکس حاوی ۴ رایحه با بوی مطبوع می باشد.
  • اسپری تاخیری حساس کدکس: اسپری تاخیری کدکس با ایجاد حس خنکی همراه با بی حسی موضعی ناشی از ماده موثره لیدوکائین، از انزال زودرس جلوگیری می‌کند.

نکات پایانی

بنابراین برای داشتن رابطه ای باکیفیت و طولانی ، بسته به سطح رضایت شریک جنسی خود می توانید هر یک از روش های تاخیری ذکر شده را به کار گرفته و به پایداری رابطه خود کمک کنید.