چرا در مرسدس بنز آب در دلتان تکان نمیخورد؟ / پیشرفتهترین سیستم تعلیق جهان
مرسدسبنز در مدل اسکلاس W۲۲۲ در سال ۲۰۱۴، برای اولینبار از فناوری مجیک بادی کنترل رونمایی کرد. این فناوری، الهام بخش بسیاری از خودروسازان بزرگ بود.
امیرمسعود عابدین: دوربین استریو که در بخش بالایی شیشه جلو نصب شده، وظیفه رصد و بررسی سطح جاده تا ۱۵ متری را دارد. پس از بررسی، مطابق دستانداز، به سیستم تعلیق دستور داده میشود تا به چه مقدار، تعلیق نرم یا سفت شود.
فعال و غیر فعال بودن این آپشن، تفاوتی زمین تا آسمانی دارد! علاوهبر دوربین و سنسورها، واحد کنترل یا ECU، مخزن ذخیره، مکانیزم هیدرولیکی، فنر لول و کمک فنرها هم درگیر هستند. فرایند ایجاد این آپشن ۵ سال زمان برده است.
یکی از تبلیغات مشهور مرسدسبنز درباره همین ویژگی است. در این تبلیغ، از مرغ و حرکت جالب سرش برای نشان دادن ثبات بدنه و برتری این سیستم تعلیق، استفاده کردند. مجیک بادی کنترل پیشرفتهترین سیستم تعلیق جهان به حساب میآید.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸
مرسدسبنز در مدل اسکلاس W۲۲۲ در سال ۲۰۱۴، برای اولینبار از فناوری مجیک بادی کنترل رونمایی کرد. این فناوری، الهام بخش بسیاری از خودروسازان بزرگ بود.
امیرمسعود عابدین: دوربین استریو که در بخش بالایی شیشه جلو نصب شده، وظیفه رصد و بررسی سطح جاده تا ۱۵ متری را دارد. پس از بررسی، مطابق دستانداز، به سیستم تعلیق دستور داده میشود تا به چه مقدار، تعلیق نرم یا سفت شود.
فعال و غیر فعال بودن این آپشن، تفاوتی زمین تا آسمانی دارد! علاوهبر دوربین و سنسورها، واحد کنترل یا ECU، مخزن ذخیره، مکانیزم هیدرولیکی، فنر لول و کمک فنرها هم درگیر هستند. فرایند ایجاد این آپشن ۵ سال زمان برده است.
یکی از تبلیغات مشهور مرسدسبنز درباره همین ویژگی است. در این تبلیغ، از مرغ و حرکت جالب سرش برای نشان دادن ثبات بدنه و برتری این سیستم تعلیق، استفاده کردند. مجیک بادی کنترل پیشرفتهترین سیستم تعلیق جهان به حساب میآید.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸