کرم موبر بدن دپی را بهتر بشناسیم

امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن از کرم های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها، کرم موبر بدن دپی می باشد. در متن زیر اطلاعات بیشتری در این باره ارائه شده است.
کرم موبر بدن دپی را بهتر بشناسیم
کرم موبر بدن دپی یکی از مؤثرترین کرم های مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. قرن هاست که مردم موهای زائد را از بین می برند. کرم های موبر روشی مدرن برای انجام این کار هستند، اما قدمت حذف موهای زائد به مصر باستان برمی­گردد. بسیاری از روش های از بین بردن موهای زائد بدن می تواند ناخوشایند باشد، از قبیل؛ اپیلاسیون می تواند دردناک باشد. اصلاح می تواند باعث ایجاد بریدگی های ریز روی پوست فرد و نیز باعث درد و سوزش شود. خوشبختانه، کرم ‌های موبر می‌توانند موهای زائد را بدون درد از بین ببرند و افراد می ‌توانند در خانه از آنها استفاده کنند.

کرم های موبر چیست؟
این کرم ها مواد غلیظی هستند که روی پوست پخش می شوند. بعد از زدن کرم موبر روی پوست، باید چند دقیقه آن را گذاشت تا هر تار مو ضعیف شود. بعد از این کار می توان کرم را بدون درد پاک و نرم و لطیف کرد. ماده اصلی فعال در کرم های موب..

امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن از کرم های مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها، کرم موبر بدن دپی می باشد. در متن زیر اطلاعات بیشتری در این باره ارائه شده است.

کرم موبر بدن دپی را بهتر بشناسیم

کرم موبر بدن دپی یکی از مؤثرترین کرم های مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. قرن هاست که مردم موهای زائد را از بین می برند. کرم های موبر روشی مدرن برای انجام این کار هستند، اما قدمت حذف موهای زائد به مصر باستان برمی­گردد. بسیاری از روش های از بین بردن موهای زائد بدن می تواند ناخوشایند باشد، از قبیل؛ اپیلاسیون می تواند دردناک باشد. اصلاح می تواند باعث ایجاد بریدگی های ریز روی پوست فرد و نیز باعث درد و سوزش شود. خوشبختانه، کرم ‌های موبر می‌توانند موهای زائد را بدون درد از بین ببرند و افراد می ‌توانند در خانه از آنها استفاده کنند.

کرم های موبر چیست؟

این کرم ها مواد غلیظی هستند که روی پوست پخش می شوند. بعد از زدن کرم موبر روی پوست، باید چند دقیقه آن را گذاشت تا هر تار مو ضعیف شود. بعد از این کار می توان کرم را بدون درد پاک و نرم و لطیف کرد. ماده اصلی فعال در کرم های موبر، تیوگلیکولیک اسید است. این تیوگلیکولیک اسید به شکل نمک های مختلف مانند تیوگلیکولات پتاسیم و کلسیم و هم چنین به عنوان اسید تیوگلیکولیک خالص اضافه می شود. این اسیدها همراه با سایر مواد تشکیل دهنده، کراتین را که یک پروتئین طبیعی در مو است، تجزیه می کنند.

افراد می توانند از کرم های موبر برای از بین بردن موهای زائد تقریباً در هر ناحیه از بدن خود استفاده کنند. برخی از کرم ها به طور خاص برای مکان های حساس مانند صورت و ناحیه بیکینی افراد ساخته شده اند. افراد باید در جریان باشند که بعد از اینکه موهایشان را با کرم موبر از بین بردند، موهایشان به سرعت رشد خواهند کرد. معمولاً در عرض چند روز موهای جدید ظاهر می شوند.

فواید کرم های موبر

کرم های موبر و اصلاح هر دو گزینه های بدون درد برای رفع موهای زائد در خانه هستند. هر دو روش موهای سطحی پوست را از بین می برند. در مقایسه با اصلاح، کرم های موبر پوست را تحریک نمی کنند و ضایعات یا پاپول های پوستی کمتری بر جای می گذارند. تحریک ناشی از کرم موبر معمولاً سریع تر از بریدگی های کوچکی که ممکن است از یک تیغه ایجاد شود، محو می شود.

استفاده ایمن از کرم های موبر

افراد در ابتدا باید قبل از استفاده از کرم مورد نظر به منظور اطمینان از این که به پوست آسیبی وارد نمی کند، یک تست کوچکی از کرم موبر مورد نظر را انجام دهند. افراد باید همیشه قبل از استفاده از چنین کرمی روی قسمت بزرگی از بدن، آن را بر روی قسمت کوچکی از پوست خود امتحان کنند. به طور کلی، اگر در هنگام استفاده از کرم احساس سوزش کردند، بلافاصله آن را با آب خنک بشویند. افراد باید مطمئن شوند که استفاده از محصول مورد نظر مناسب بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد. پیشنهاد می شود افراد از کرمی استفاده کنند که برای از بین بردن موهای ناخواسته آن ها بسیار مناسب باشد. برخی از فرمول ها قوی تر از سایرین هستند و ممکن است برای مناطق حساس بسیار خشن باشند. باید توجه داشت که نباید آن را روی هیچ پوستی که تحریک یا آسیب دیده است استفاده کنند. زمان مورد نیاز برای ماندن بیشتر کرم ‌های موبر بر روی پوست، از ۳ تا ۱۰ دقیقه می باشد. لازم است که افراد دستورالعمل های روی بسته بندی کرم را بخوانند تا متوجه شوند که دقیقا چه مدت زمانی باید آن را روی پوست نگه دارند.

پس از مدت زمان مشخص شده، باید کرم را پاک کرده و پوست خود را با آب خنک بشویند. طبیعی است که پوست در ابتدا حساس باشد. این احساس باید ظرف چند ساعت از بین برود. بعد از آن می توان از یک کرم تسکین دهنده برای از بین بردن هرگونه تحریک استفاده کرد. اگر پوست فرد مورد نظر خشک است، از کرم مرطوب کننده بدون عطر روی آن ناحیه استفاده کند. نکته مهم این است که نباید از محصولاتی که معطر هستند استفاده کرد.

معایب کرم های موبر

در کرم های موبر از مواد شیمیایی برای از بین بردن موها استفاده می شود. این بدان معنی است که احتمال سوختگی شیمیایی وجود دارد. سوختگی های درجه اول، دوم یا سوم زمانی اتفاق می افتد که کرم موبر برای مدت طولانی روی پوست بماند. به احتمال زیاد در ناحیه کشاله ران رخ می دهد زیرا پوست در آنجا حساس است.

سوختگی های شیمیایی دردناک هستند و نیاز به مراقبت های پزشکی دارند. برای جلوگیری از این موارد، افراد باید مطمئن باشند که کرم را برای مدت زمان مناسب روی پوست بگذارند و روی پوستی که کرم برای آن طراحی شده است استفاده کنند. در صورت احساس ناراحتی یا سوزش در هنگام استفاده از کرم های موبر، بلافاصله باید کرم را برداشت و پوست خود را با آب سرد شست. ممکن است افراد متوجه شوند که کرم های موبر دارای بوی خاصی هستند که اغلب به عنوان تخم مرغ فاسد توصیف می شود. این به دلیل واکنش شیمیایی بین کرم و موهای فرد است. از این جهت، تولیدکنندگان در تلاشند که راهی را برای تغییر بوی کرم موبر پیدا کنند. آنها هم چنین سعی می کنند بو را با افزودن بوی دلپذیرتر بپوشانند.

بنابراین، اگر موهای زائد در جایی از بدن به صورت ناخواسته رشد کنند می توانند آزار دهنده باشند. گاهی اوقات، برخی از موهای زائد را می توان به طور دائمی و برخی اوقات به صورت نیمه دائمی از بین برد. با این حال، احتمالاً باید مراحل را تکرار کرد. اصلاح رایج ترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن است. آقایان این امکان را دارند که از ریش تراش های مخصوص پشت استفاده کنند، که به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانند کمر و شانه های خود را بتراشند. طبق گفته کلینیک مایو، این یک افسانه است که تراشیدن موهای بدن باعث ضخیم‌تر شدن و تیره‌تر شدن آن‌ها می‌شود. تراشیدن، نوک مو را صاف می کند، که به نظر می رسد درشت و سفت است.

سازنده تیغ، هشدار می دهد که هنگام تراشیدن موهای سینه، از انگشت خود برای پوشاندن نوک سینه ها استفاده کنید. این نکته کمی شناخته شده است که از یک اشتباه رایج جلوگیری می کند.

اگرچه رایج نیست، ولی هم مردان و هم زنان ساعد خود را می تراشند. با این وجود، آن ها باید همواره مراقب خراش آرنج، سوختگی با تیغ که منجر به خشکی پوست اضافی، کلش و موهای زیر پوستی می شود باشند. افراد باید بدانند که هرگز قبل از اصلاح بازوها را لایه برداری نکنند، بلکه همیشه قبل و بعد از اصلاح آن را مرطوب کنند.

حال با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا به معرفی یک موبر بسیار قوی پرداخته می شود. کرم موبر بدن دپی یکی از مؤثرترین و قدرتمند ترین کرم های موبر برای از بین بردن موهای زائد در بدن می باشد. استفاده از این کرم برای انواع پوست های مختلف استفاده می گردد و از مهم ترین خواص و ویژگی های آن این است که دارای هیچ گونه عوارض و یا حساسیتی نمی باشد و منجر به شفافیت و زیبایی پوست می شود. کرم های موبر از ترکیبات قلیایی ساخته شده اند و به همین دلیل، نقش قابل توجهی بر ساختار پروتئینی موهای زائد افراد دارند و به راحتی آن ها را از بین می برند. طرز استفاده از کرم موبر دپی نیز همانند سایر کرم های موبر دیگر به این شکل می باشد که می بایست مقداری از آن را بر قسمت پوست مورد نظر مالید و سپس، پس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه، به آرامی مناطق مورد نظر را با آب سرد شسته و با دستمال خشک شوند. بنابراین از مهم ترین اثرات استفاده از کرم موبر مورد نظر این است که دارای اثر فوق العاده ای در از بین بردن موهای زائد افراد در قسمت های مختلف پوست می باشد. از آن جایی که برخی از کرم های موبر برای پوست های خاصی ساخته می شوند، ولی استفاده از این کرم موبر مورد بررسی، برای تمامی انواع پوست ها قابلیت استفاده را دارد. استفاده از محصول کرم موبر بدن دپی برخلاف برخی از محصولات هیچ گونه عوارض و حساسیتی را به دنبال نداشته و افراد می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه استرسی از اثرات آن، محصول مورد نظر را مورد استفاده قرار دهند و با استفاده از این محصول، زیبایی، شفافیت و لطافت و شادابی را به پوست خود هدیه کنند. دلیل این که این محصول برای پوست بسیار مؤثر می باشد و به زیبایی آن کمک می کند این است که از ترکیبات و ویتامین های E و آلانتوئین ها و عصاره های گیاهی بسیار مفیدی تشکیل شده است. محصول آرایشی و بهداشتی مورد نظر که سازمان غذا و دارو مجوز تولید آن را صادر کرده است، محصولی ۵۰ میلی لیتری می باشد که برای استفاده عموم افراد اعم از بانوان و آقایان تجویز می شود و کشور مبدأ برند آن، ایران می باشد.

نوشته کرم موبر بدن دپی را بهتر بشناسیم اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.