کلاژینو چه اهمیتی در سلامت پوست و مو دارد؟

کلاژینو بیوتی یکی از مهم ترین کلاژینوهای مورد استفاده افراد برای کمک به تقویت پوست و مو در برابر چین و چروک و خشکی پوست و نیز ریزش، سفید شدن و شکنندگی موهای فرد می باشد. در متن زیر به اطلاعات بیش تری در مورد مکمل مورد نظر و مهم ترین تأثیرات آن بر تقویت پوست و مو پرداخته شده است.
كلاژينو چه اهمیتی در سلامت پوست و مو دارد
پوست و موهای افراد یکی از مهم ترین نشانه های زیبایی آن ها و بالا بردن سطح اعتماد به نفس در فرد می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند این است که پوست زیبا و شفاف و هم چنین موهای ضخیم و پر پشت و صافی داشته باشند. حال برخی از عوامل از قبیل بالا رفتن سن افراد، منجر شده که پوست افراد دچار چین چروک و خشکی و هم چنین آکنه ها و لک های قهوه ای شده و تار موهای افراد نازک و باعث ایجاد اختلالاتی در موهای افراد از قبیل کم پشت شدن و حتی طاسی آن ها شود، یکی از مهم ترین دلایل وجود این اختلالات، کمبود میزان پروتئین و کلاژن موجود در پوست افراد با بالا رفتن سن آن ها می باشد. چرا که زمانی که سن افراد بالا می رود، میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن کاهش پیدا..

کلاژینو بیوتی یکی از مهم ترین کلاژینوهای مورد استفاده افراد برای کمک به تقویت پوست و مو در برابر چین و چروک و خشکی پوست و نیز ریزش، سفید شدن و شکنندگی موهای فرد می باشد. در متن زیر به اطلاعات بیش تری در مورد مکمل مورد نظر و مهم ترین تأثیرات آن بر تقویت پوست و مو پرداخته شده است.

كلاژينو چه اهمیتی در سلامت پوست و مو دارد

پوست و موهای افراد یکی از مهم ترین نشانه های زیبایی آن ها و بالا بردن سطح اعتماد به نفس در فرد می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند این است که پوست زیبا و شفاف و هم چنین موهای ضخیم و پر پشت و صافی داشته باشند. حال برخی از عوامل از قبیل بالا رفتن سن افراد، منجر شده که پوست افراد دچار چین چروک و خشکی و هم چنین آکنه ها و لک های قهوه ای شده و تار موهای افراد نازک و باعث ایجاد اختلالاتی در موهای افراد از قبیل کم پشت شدن و حتی طاسی آن ها شود، یکی از مهم ترین دلایل وجود این اختلالات، کمبود میزان پروتئین و کلاژن موجود در پوست افراد با بالا رفتن سن آن ها می باشد. چرا که زمانی که سن افراد بالا می رود، میزان تولید کلاژن طبیعی در بدن کاهش پیدا می کند و یکی از مهم ترین اثرات آن این است که منجر به اختلال در پوست و موهای فرد و به وجود آمدن اختلالات ذکر شده می شود.

بنابراین، این افراد برای کمک به سلامت پوست و موهای خود در برابر انواع اختلالات از قبیل چین و چروک، لک ها و کک و مک ها و هم چنین ریزش و یا سفیدی و نازک شدن تار موهای خود، می بایست میزان کلاژن از دست رفته بدن خود را بازیابی و تولید کنند. بسیاری از این افراد به استفاده از مواد غذایی سرشار از پروتئین و کلاژن روی می آورند، حال این که استفاده از این مواد به تنهایی کفایت نمی کند و فرد برای اثرگذاری بیش تر در تولید کلاژن در بدن، باید از انواع مکمل های سرشار از پروتئین و کلاژن استفاده کنند که یکی از مهم ترین و شناخته ترین مکمل های حاوی کلاژن که دارای تإثیرات بسیار مهمی بر رشد و تقویت پوست و موهای فرد می باشد، استفاده از مکمل کلاژینو بیوتی می باشد.

مکمل مورد نظر که حاوی مقدار زیادی از ترکیبات بسیار اساسی از قبیل؛ زینک، بیوتین، هیالورونیک اسید و ویتامین C می باشد دارای خواص و اثرات بسیار زیادی بر روی بدن فرد می باشد که از جمله مهم ترین خواص آن، این است که به افزایش ضخامت و فولیکول و رشد موهای فرد کمک می کند و موجب استحکام موهای آن ها می شود. مکمل غذایی مورد نظر به واسطه وجود ترکیبات موجود در آن، از آسیب به مفاصل و رباط ها جلوگیری کرده و به واسطه افزایش جذب کلسیم نیز از پوکی استخوان ها پیشگیری می کند. باید در نظر داشته باشیم که مکمل کلاژینو، آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که موجب تقویت سلامت کلی بدن و همچنین موجب تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش و سفید شدن تدریجی آن ها می شود. استفاده از مکمل خوراکی کلاژینو به استحکام استخوان ها و انعطاف پذیری پوست بدن نیز کمک های قابل توجهی می کند.

دلیل این که این مکمل از چین و چروک و افتادگی پوست و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند این است که حاوی مقدار زیادی پروتئین است. ویتامین C موجود، یکی از ترکیبات تولید این مکمل می باشد که با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، نقش به سزایی در شادی و طراوت پوست ایفا می کند. ترکیب موجود ویتامین C در مکمل کلاژینو بیوتی، خشکی و لک های پوستی را بر طرف و زخم ها را ترمیم می کند و در نهایت از پوست در برابر اشعه های خورشید مراقبت می کند. ویتامین C و هیالوونیک اسید موجود در کلاژن موردنظر، به اثربخشی کامل تر و بهتر آن کمک کرده است. چرا که این پودر تمام نیازهای پوست را برای جلوگیری از چین و چروک و ایجاد آبرسانی برطرف می کند.

محصول مورد نظر، ساخت کشور فرانسه است که با خواص منحصر به فرد خود دارای اثرات مؤثری بر روی پوست و موی افراد است. حال علاوه بر بالا رفتن سن افراد و کاهش میزان کلاژن موجود در بدن آن ها، ممکن است بدن افراد در معرض مستقیم نور خورشید و سایر اشعه ها قرار گرفته و منجر به ایجاد عوارض و اختلالاتی از قبیل آکنه ها، لک ها و کک و مک های فراوانی بر روی پوست شود و هم چنین این اختلالات منجر به ایجاد خشکی پوست در فرد شود. حال در این گونه موارد، استفاده از مکمل مورد نظر می تواند نقش بسیار مؤثری در حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و رفع آکنه داشته باشد و بدین ترتیب به انعطاف پذیری پوست و صاف و شفاف شدن آن کمک بسیار مؤثری کند.

روش مصرف این قرص بدین شکل است که فرد باید مقداری از پودر را که معمولاً روزانه ۱ ساشه در روز می­باشد را در لیوانی ریخته و سپس با استفاده از مایع دلخواه، آب، چای، آب میوه، شیر و غیره آن را به طور کامل حل و سپس میل کند. فرد با مصرف مستمر ۸ تا ۱۶ هفته از این مکمل می تواند اثرات آن را به طور واضح تری بر روی بدن خود مشاهده کند. لازم به ذکر است که مصرف این مکمل برای عموم بزرگسالان اعم از زنان و مردان پیشنهاد می­شود. استفاده از مکمل مورد نظر، برای زنان در دوران بارداری تجویز نمی شود و در صورت تمایل به استفاده باید حتماً قبل از مصرف، با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند. هم چنین در صورتی که فرد در حال مصرف داروهای دیگری می باشد، قبل از استفاده از این دارو باید با پزشک خود مشورت کند. روش نگه داری مکمل کلاژینو مورد نظر بدین شکل می باشد که مکمل را باید دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک، به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. تاکنون از مصرف این پودر، هیچ گونه عوارض قابل توجهی در افراد مصرف کننده ملاحظه نشده است. دلیل اینکه این مکمل از چین و چروک و افتادگی پوست و در نتیجه پیری زودرس جلوگیری می کند این است که حاوی مقدار زیادی پروتئین است.

کلاژینو بیوتی نوعی مکمل بسیار قوی سرشار از پروتئین می باشد که دارای خاصیتی آنتی اکسیدان بوده و بدین ترتیب، می تواند نقش بسیار مؤثری را در این زمینه ایفا کند.

از دیگر خواص استفاده از کلاژن این است که از نازک شدن تارهای موی فرد و فرآیند پیری زودرس در فرد جلوگیری می کند. کلاژن ۷۰ درصد از لایه میانی پوست را تشکیل می دهد و لایه میانی پوست که حاوی ریشه هر تار موی فرد است. بنابراین، استفاده از مکمل کلاژینوی مورد نظر، به خاصیت ارتجاعی و استحکام کردن ریشه موها کمک می کند. بالا رفتن سن باعث می شود که بدن افراد در تولید کلاژن و بازسازی سلول های میانی پوست چندان توانایی نداشته باشد که این منجر به نازک شدن تار موهای آن ها در طول زمان می شود. بنابراین، کلاژن فراوان ترین پروتئین موجود در بدن افراد می باشد که به تولید اسیدهای آمینه در بدن برای کمک به تولید کراتین کمک می کند. کراتین نیز خود دارای نقش مؤثری در تولید موها و رشد آن ها به حساب می آید.

با افزایش سن افراد، سلول هایی که رنگدانه ملانین را تولید می کنند و به موهای فرد رنگ می دهد، به طور طبیعی شروع به مردن می کنند. بنابراین رادیکال های آزاد ناشی از رژیم غذایی نامناسب، استرس و آلاینده های محیطی می توانند به سلول های تولید کننده ملانین نیز آسیب برسانند.

بدون وجود آنتی اکسیدان کافی برای مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد، ممکن است موهای فرد شروع به سفید شدن کند. از طرف دیگر کلاژن می تواند به جلوگیری از آسیب به سلول هایی که رنگ مو را تولید می کنند، کمک کند. در نتیجه، ممکن است از روند سفید شدن زود رس موهای فرد با افزایش سن آن ها جلوگیری کند.

علاوه بر استفاده از مکمل سرشار از کلاژن مورد نظر، فرد می تواند با استفاده از مواد غذایی بسیار مغذی و قوی از قبیل گوشت قرمز، مرغ، ماهی و سایر محصولات لبنی و تخم مرغ، میزان پروتئین مورد نیاز بدن خود را تقویت و تأمین کرده و از این طریق به جلوگیری از ریزش موهای خود کمک مؤثری نماید.

بنابراین بدون شک، بهترین مکملی که می توان برای ایجاد سلامت و داشتن پوستی شفاف از آن استفاده کرد، مکمل پودر کلاژینو بیوتی است. این مکمل که محصولی بسیار مقوی است علاوه بر کمک به جوان سازی پوست و زیبایی آن، به عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز کمک فراوانی می کند. افراد لازم است در جریان باشند که در صورتی که از این مکمل به طور صحیح استفاده کنند هیچ گونه عوارضی برای سلامتی نخواهد داشت.

نوشته کلاژینو چه اهمیتی در سلامت پوست و مو دارد؟ اولین بار در داروخانه آنلاین داروهلپ | داروخانه آنلاین | ارسال رایگان | darookhaneonline. پدیدار شد.